Türkiye’de 280 şubesi bulunan ve 12 bin personeli olan Köfteci Yusuf’un ürünlerinde domuz eti kullandığına dair rapor kamuoyuyla paylaşıldı.
Bunun üzerine Köfteci Yusuf, Türkiye’nin ana gündemlerinin de önüne geçti. Sosyal medya platformu X’te de TT oldu.
Eski, yeni Belediye Başkanları, Belediye Meclis Üyeleri, Milletvekilleri, yazarlar, sanatçılar… Ürünlerde domuz eti olup olmadığı konusunda tartışmaya girdiler, bölündüler.
---
Köfteci Yusuf, dün akşam konuyla ilgili bir kamuoyu açıklaması yaptı. Olayın “komplo” olduğunu beyan etti.
Karar tüketicilerin olacak. Bundan sonraki süreci tüketiciler belirleyecek.
---
Benim kanaatim; bundan sonraki günlerde belki ilk günler bir boykot olabilir ama bir hafta sonra tekrar eski yoğunluğuna kavuşur Köfteci Yusuf dükkanları.
6 masayla başlayıp bugün 280 şube ve 12 bin çalışanı olan, üstelik dükkanlarında masa silen, servis açan Yusuf beyin böyle bir hataya düşeceğini sanmayanlardanım.
Zira, yıllardır köftelerinde soya kullanıyor deniyor ama bugüne kadar bunu ispatlayanı görmedim.
---
Bu hafta en çok Köfteci Yusuf konuşuldu. Varolan ünü sınırları aştı. İşin komplo, mafya, çökme, kola sattığı için boykot, rekabet, tuzak kısmını bilemem. Ancak, McDonald’s, Burger King gibi dünya markalarıyla ismi yanyana geldi.
Hatta biraz daha ileriye gidecek olursam; McDonald’s, Burger King gibi dünya markalarının yönetim katlarında bu konu konuşulmuştur.
“Reklamın Kötüsü Olmaz” derler. Gerçekten çok büyük bir reklam kampanyası oldu Köfteci Yusuf için.
---
Yazımızın başlığına dönersem Köfteci Yusuf’un yerinde olmak istemeyenlerin olacağını tahmin etmiyorum.
---
Hakan Kavurmacı