Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
Haber Giriş Tarihi: 25.09.2024 12:21
Haber Güncellenme Tarihi: 25.09.2024 12:27
Kaynak:
Haber Merkezi
Saruhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kaave, Kahve Zirvesi’nde sektörün liderleri ve kahve tutkunlarıyla bir araya geldi. Kahvenin 360’ı olma hedefiyle yola çıkan markanın en büyük gücü; kendi makinelerini de üreten tek yerli marka olması. Kaave ayrıca kahve ambalajlarının üzerine tat profilini de yazan tek marka.
Saruhan Holding bünyesindeki Fakir Hausgeräte’nin ürettiği ilk Türk kahvesi makinesi markası Kaave, sektörün önde gelen şirketlerini, markaları ve iş insanlarını bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yer aldı. Kurulan özel standında inovatif teknolojileri ve yeni demleme yöntemlerini paylaşan Kaave baristaları, yeni nesil kahve ekipmanlarıyla ziyaretçilere eşsiz bir kahve deneyimi yaşattı. Büyüme stratejileri kapsamında yeni pazarlar, fırsatlar ve global marka yaratmak üzerine zirvede konuşan Kaave Gıda Yatırım Türkiye Satış Direktörü Ahmet Kireçcibaşı, markanın sektöre kattığı yenilikleri ve gelecek planlarını aktardı.
Kaave’den kısa zamanda büyük başarı
Yolun başında olmasına rağmen markanın uzun bir mesafe katettiğini aktaran Ahmet Kireçcibaşı, “Kaave markamızı tüketiciyle tanıştırmamızın dördüncü senesindeyiz. Kaave’nin fikren oluşmasıyla rafa çıkması arasında 1 yıllık Ar-Ge süreci bulunuyor. Kısa sürede büyük başarılar elde ettik. Kaave olarak kahve üretimi ve satışı gerçekleştiren yerli bir markayız. Yola çıkarken kahvenin 360’ı olmayı planladık. Bu konudaki en büyük gücümüzse kahve makinelerimiz. Kendi kahvemizi ürettiğimiz gibi kendi makinemizi de üretiyoruz. Bunu yapan tek yerli markayız. Kaave Türk kahvesi makinelerimizle tüketicilerimize modern teknolojilerle klasik Türk kahvesi tadı sunuyoruz. Makinelerimiz gibi kahvelerimiz de en kaliteli kahve keyfini sunmak için var. Çekirdeklerimiz her iklim kuşağından gelen farklı notalardan oluşuyor. Şu an toplam 7 çeşit kahvemiz var. Ve yine bir ilki hayata geçirerek, kahve ambalajlarının üzerine tat profilini yazan tek markayız.” açıklamalarında bulundu.
“Globalleşme yolundayız”
“Kaave olarak hedefimiz, kahvenin geleceğini kurgulamak. Kahveyi sevdik, tanıdık ve bilinçli bir tüketim grubu oluştu. Benzin istasyonlarında, ara sokaklarda kafelerde bazen en lüks otelin lobisinde ya da havalimanında VIP Lounge’da, alışveriş yaptığınız bir marketin çıkışında ya da çalıştığınız kurumda artık bizi görebiliyorsunuz. Bim Cafe ve Migros çatısı altında Joe&Co by Kaave projelerimizle de tüm Türkiye’de seçili noktalarda kurulumlarımız hız kesmeden devam ediyor. Yoğun talebe karşın kahvede ödeme sistemleri, otomasyon, ileri hijyen ve geri dönüşüm gibi konularda da uzmanlaşmak ve farklılaşmamak için çalışıyoruz. Özellikle hijyen ve kişiye özel servis üzerine önümüzdeki günlerde yine sektörde ilk olacak bir projeyi hayata geçireceğiz. Bugün yurtdışında 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Ulusal zincir otellerin ve Antalya havalimanı Vip tarafından işletilen tüm işletmelerin resmi sözleşmeli kahve tedarikçisi olma unvanıyla globalleşme yolunda hızla ilerliyoruz.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
Saruhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kaave, Kahve Zirvesi’nde sektörün liderleri ve kahve tutkunlarıyla bir araya geldi. Kahvenin 360’ı olma hedefiyle yola çıkan markanın en büyük gücü; kendi makinelerini de üreten tek yerli marka olması. Kaave ayrıca kahve ambalajlarının üzerine tat profilini de yazan tek marka.
Saruhan Holding bünyesindeki Fakir Hausgeräte’nin ürettiği ilk Türk kahvesi makinesi markası Kaave, sektörün önde gelen şirketlerini, markaları ve iş insanlarını bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yer aldı. Kurulan özel standında inovatif teknolojileri ve yeni demleme yöntemlerini paylaşan Kaave baristaları, yeni nesil kahve ekipmanlarıyla ziyaretçilere eşsiz bir kahve deneyimi yaşattı. Büyüme stratejileri kapsamında yeni pazarlar, fırsatlar ve global marka yaratmak üzerine zirvede konuşan Kaave Gıda Yatırım Türkiye Satış Direktörü Ahmet Kireçcibaşı, markanın sektöre kattığı yenilikleri ve gelecek planlarını aktardı.
Kaave’den kısa zamanda büyük başarı
Yolun başında olmasına rağmen markanın uzun bir mesafe katettiğini aktaran Ahmet Kireçcibaşı, “Kaave markamızı tüketiciyle tanıştırmamızın dördüncü senesindeyiz. Kaave’nin fikren oluşmasıyla rafa çıkması arasında 1 yıllık Ar-Ge süreci bulunuyor. Kısa sürede büyük başarılar elde ettik. Kaave olarak kahve üretimi ve satışı gerçekleştiren yerli bir markayız. Yola çıkarken kahvenin 360’ı olmayı planladık. Bu konudaki en büyük gücümüzse kahve makinelerimiz. Kendi kahvemizi ürettiğimiz gibi kendi makinemizi de üretiyoruz. Bunu yapan tek yerli markayız. Kaave Türk kahvesi makinelerimizle tüketicilerimize modern teknolojilerle klasik Türk kahvesi tadı sunuyoruz. Makinelerimiz gibi kahvelerimiz de en kaliteli kahve keyfini sunmak için var. Çekirdeklerimiz her iklim kuşağından gelen farklı notalardan oluşuyor. Şu an toplam 7 çeşit kahvemiz var. Ve yine bir ilki hayata geçirerek, kahve ambalajlarının üzerine tat profilini yazan tek markayız.” açıklamalarında bulundu.
“Globalleşme yolundayız”
“Kaave olarak hedefimiz, kahvenin geleceğini kurgulamak. Kahveyi sevdik, tanıdık ve bilinçli bir tüketim grubu oluştu. Benzin istasyonlarında, ara sokaklarda kafelerde bazen en lüks otelin lobisinde ya da havalimanında VIP Lounge’da, alışveriş yaptığınız bir marketin çıkışında ya da çalıştığınız kurumda artık bizi görebiliyorsunuz. Bim Cafe ve Migros çatısı altında Joe&Co by Kaave projelerimizle de tüm Türkiye’de seçili noktalarda kurulumlarımız hız kesmeden devam ediyor. Yoğun talebe karşın kahvede ödeme sistemleri, otomasyon, ileri hijyen ve geri dönüşüm gibi konularda da uzmanlaşmak ve farklılaşmamak için çalışıyoruz. Özellikle hijyen ve kişiye özel servis üzerine önümüzdeki günlerde yine sektörde ilk olacak bir projeyi hayata geçireceğiz. Bugün yurtdışında 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Ulusal zincir otellerin ve Antalya havalimanı Vip tarafından işletilen tüm işletmelerin resmi sözleşmeli kahve tedarikçisi olma unvanıyla globalleşme yolunda hızla ilerliyoruz.”
Haftanın popüler haberleri
Türk Eximbank, ihracatçılara 10 yıl vadeli 1 milyar Euro kaynak sağlayacak
Türk Eximbank, yeşil dönüşüm hedefi çerçevesinde ihracatçılara Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası garantisi ile 1 milyar Euro tutarında 10 yıl vadeli kaynak sağlayacak.
Oba Makarna, Türkiye ve Mısır'da fason üretim yapacak
Oba Makarna, "Mısır'a taşınıyor" ve "Oba'dan Mısır'da yeni tesis" gibi söylentilerin gerçeği yansıtmadığını açıkladı.
Çemaş, Q1 belgesini kutladı
ÇEMAŞ DÖKÜM, Ford Otosan Q1 Kalite Belgesi Ödülü'ne layık görüldü.
Selin Çevik Ersayın, Kaleseramik'te Kategori Direktörü oldu
Kaleseramik Seramik Kaplama Malzemeleri Kategori Direktörlüğü’ne Selin Çevik Ersayın atandı.
BYD, 9 milyonuncu aracını banttan indirdi
BYD, 9 milyonuncu aracını üreterek küresel büyümesini devam ettiriyor.
Preveze Deniz Zaferi'nin 486'ncı yıl dönümü kutlanıyor
Preveze Deniz Zaferi'nin 486'ncı yıl dönümü ve Deniz Kuvvetleri Günü, İstanbul'da düzenlenen etkinliklerle kutlandı.
Türkiye Innovation Week 10 Ekim'de başlıyor
Türkiye Innovation Week 10-11-12 Ekim tarihlerinde Haliç Kongre Merkezinde gerçekleşecek.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD'den yurda döndü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD'deki temaslarının ardından yurda döndü.
Avrupa paydaşları çevrimiçi pazar yerlerinde eşit rekabet için birleşti
Avrupa paydaşları, çevrimiçi pazar yerleri ve etkili uygulama için eşit rekabet koşulları için birleşti.
Burkay: TEKNOSAB Lojistik Park GSYF hayata geçti
BTSO Başkanı Burkay: Ülkemizin yüksek teknolojili ilk organize sanayi bölgesi olan TEKNOSAB’da Lojistik Park projemizi gerçekleştiriyoruz.
Türk limanlarına ilk 8 ayda 749 kruvaziyer demirledi
2024 Ocak-Ağustos döneminde Türk limanlarını uğrak yapan kruvaziyer gemi sayısının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 4,2 artarak 749'a ulaştığını belirtildi.
Bataryacıların hedefi: 2030'a kadar yatırım üssü olmak
Türkiye, 2030'a kadar batarya üretimde yatırım üssü olmayı hedefliyor.
Vietnam ve ABD firmaları arasında enerji, AI, data center işbirliği
Vietnam Hükümeti, Vietnam ve ABD firmalarının Enerji, Yapay Zeka ve Veri Merkezi konusunda mutabakat zaptı imzaladığını açıkladı.
İklim riskleriyle mücadelenin en iyi yolu çok daha yeşil olmak
Sabancı Holding CEO'su Cenk Alper, “Aslında iklim konusunda ortaya çıkan risklerle mücadelenin en iyi yolu, çok daha yeşil olmak."
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
İpek Baylav: Çalışan adayı iş görüşmesinde yan haklarını soruyor
Çalışan adayı iş görüşmesinde yan haklarını soruyor. Günlük yemek bedeli yetersiz kalıyor.
Lothbrog, 1000’inci fiber laser makinesini Elei Makine'ye teslim etti
Lothbrog Makine, 1000nci makinesini Elei Makine'ye teslim etti.
Japonya, enerji konusunda 70 mutabakat zaptı imzaladı
Japonya, enerji geçişi konusunda ortaklarla 70 mutabakat zaptı imzaladı.
Askon İzmir Şube Başkanlığına Ahmet Kutay yeniden seçildi
ASKON İzmir Şubesi'nde gerçekleştirilen 7. Olağan Genel Kurul'da mevcut Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kutay oybirliğiyle seçilerek güven tazeledi.
İkinci elde Güvenli Ödeme Sistemi, 27 Eylül'de zorunlu hale geliyor
Ticaret Bakanlığı Ve Noterler Birliği tarafından kurulan Güvenli Ödeme Sistemi, 27 Eylül 2024 tarihinde zorunlu hale geliyor.
Türkiye, fuar alanlarının büyüklüğüyle dünya sıralamasında
Türkiye fuar alanları büyüklüğünde Avrupa'da 6, dünyada 10'uncu ülke.
Şimşek: Adil bir rekabet ortamı için kayıt dışılıkla mücadele edeceğiz
Bakan Şimşek: İş aleminden beklentimiz Orta Vadeli Program'ı rehber edinmeleri.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, BM Genel Kurulunda dünyaya seslendi
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ey BM Güvenlik Konseyi, Gazze soykırımının önüne geçmek için daha neyi bekliyorsunuz?
Prof. Ling San: Yapay zekanın hayatımızdaki kullanım alanları gittikçe artıyor
Sabancı Üniversitesi’nin İlham Veren Liderler Konferansı’nda bu yıl “Yapay Zekânın Eğitimdeki Rolü” konuşuldu. Konuk konuşmacı Prof. Ling San oldu.
Porselen Sofra Eşyaları Üreticileri Derneği (PORSES) kuruldu
PORSES, sektördeki küresel rekabete karşı dayanışmayı ve iş birliğini artıracak dernek, sektörün gelişimine katkı sunacak çalışmalara hız verecek.
Vietnam, elektronik şirketleri için cazip ülkelerden biri oldu
Vietnam, son on yılda elektronik şirketleri için en cazip üretim merkezlerinden biri haline geldi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD'li ve Türk iş insanlarıyla bir araya geldi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye-ABD İş Konseyi (TAİK) tarafından düzenlenen toplantıda Amerikalı ve Türk iş insanları ile bir araya geldi.
Aksa'da Hakan Yıldırım, Başkan Yardımcısı olarak atandı
Hakan Yıldırım, Aksa Enerji Mükemmeliyet Merkezi'nden sorumlu Başkan Yardımcısı olarak atandı.
Ülker, Taygeta Gıda Üretim ve Pazarlama şirketi kurdu
Ülker Bisküvi, Taygeta Gıda Üretim ve Pazarlama şirketi kurdu.
Huawei CEO'su Eric Xu'dan yapay zeka öngörüsü: En güçlü teknoloji
Huawei CEO'su Eric Xu, Yapay zekanın, endüstrilerde hızla benimsenen en güçlü teknoloji haline geldiğini belirtti.
MARSİFED Başkanı Osman Akın "Dijital dönüşüm kaçınılmaz"
Marmara ve İç Anadolu Sanayi ve İş Dünyası Federasyonu Başkanı Osman Akın, şirketlerin ve ülkenin geleceği için dijital dönüşümün kaçınılmaz olduğunu vurguladı.
TABA-AmCham Başkanı Sanlı'nın eşi İlknur Sanlı vefat etti
TABA-AmCham Türk Amerikan İş Adamları Derneği Genel Başkanı Süleyman Ecevit Sanlı'nın eşi İlknur Sanlı hayatını kaybetti.
Prof. Dr. İbrahim Kırcova “Akıllı Araçlar, Akıllı Gelecek”
Yapay zekâ, otomotiv sektöründe sadece teknolojik yenilikler getirmekle kalmıyor; büyük değişikliklere yol açıyor.
OSD'den iş fırsatı: Sürdürülebilirlik ve Çevre Koordinatörü arıyor
Otomotiv Sanayii Derneği OSD Sürdürülebilirlik ve Çevre Koordinatörü arıyor.
Akdenizli hazır giyimcilerden Ağustosta 39,2 milyon dolarlık ihracat
Akdeniz Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (AHKİB) üyeleri Ağustosta 39,2 milyon dolarlık ihracat yaptı.
2024'te temiz hidrojen yatırımları 75 milyar dolara ulaştı
İçinde bulunduğumuz yılda temiz hidrojen yatırımları 75 milyar ABD doları’na ulaştı
Tüketiciyi kandırmaya yönelik reklamlara 187,5 milyon lira ceza
Tüketiciyi aldatan reklamlar nedeniyle 9 ayda 187,5 milyon lira ceza kesildi.
Otokar, Afrika pazarında da yer almak istiyor
Otokar, Afrika pazarındaki varlığını güçlendirmeyi hedefliyor.
The Hood TEKMER, girişimcilere yeni nesil çalışma ortamı sunuyor
Maslak 42’de yer alan The Hood TEKMER, girişimcilere yeni nesil çalışma ortamı sunuyor.
BM Danışma Kurulu, yapay zekanın yönetimi için 7 öneride bulundu
BM Danışma Kurulu, yapay zekanın yönetimi için 7 öneride bulundu.