Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
Haber Giriş Tarihi: 25.09.2024 12:21
Haber Güncellenme Tarihi: 25.09.2024 12:27
Kaynak:
Haber Merkezi
Saruhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kaave, Kahve Zirvesi’nde sektörün liderleri ve kahve tutkunlarıyla bir araya geldi. Kahvenin 360’ı olma hedefiyle yola çıkan markanın en büyük gücü; kendi makinelerini de üreten tek yerli marka olması. Kaave ayrıca kahve ambalajlarının üzerine tat profilini de yazan tek marka.
Saruhan Holding bünyesindeki Fakir Hausgeräte’nin ürettiği ilk Türk kahvesi makinesi markası Kaave, sektörün önde gelen şirketlerini, markaları ve iş insanlarını bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yer aldı. Kurulan özel standında inovatif teknolojileri ve yeni demleme yöntemlerini paylaşan Kaave baristaları, yeni nesil kahve ekipmanlarıyla ziyaretçilere eşsiz bir kahve deneyimi yaşattı. Büyüme stratejileri kapsamında yeni pazarlar, fırsatlar ve global marka yaratmak üzerine zirvede konuşan Kaave Gıda Yatırım Türkiye Satış Direktörü Ahmet Kireçcibaşı, markanın sektöre kattığı yenilikleri ve gelecek planlarını aktardı.
Kaave’den kısa zamanda büyük başarı
Yolun başında olmasına rağmen markanın uzun bir mesafe katettiğini aktaran Ahmet Kireçcibaşı, “Kaave markamızı tüketiciyle tanıştırmamızın dördüncü senesindeyiz. Kaave’nin fikren oluşmasıyla rafa çıkması arasında 1 yıllık Ar-Ge süreci bulunuyor. Kısa sürede büyük başarılar elde ettik. Kaave olarak kahve üretimi ve satışı gerçekleştiren yerli bir markayız. Yola çıkarken kahvenin 360’ı olmayı planladık. Bu konudaki en büyük gücümüzse kahve makinelerimiz. Kendi kahvemizi ürettiğimiz gibi kendi makinemizi de üretiyoruz. Bunu yapan tek yerli markayız. Kaave Türk kahvesi makinelerimizle tüketicilerimize modern teknolojilerle klasik Türk kahvesi tadı sunuyoruz. Makinelerimiz gibi kahvelerimiz de en kaliteli kahve keyfini sunmak için var. Çekirdeklerimiz her iklim kuşağından gelen farklı notalardan oluşuyor. Şu an toplam 7 çeşit kahvemiz var. Ve yine bir ilki hayata geçirerek, kahve ambalajlarının üzerine tat profilini yazan tek markayız.” açıklamalarında bulundu.
“Globalleşme yolundayız”
“Kaave olarak hedefimiz, kahvenin geleceğini kurgulamak. Kahveyi sevdik, tanıdık ve bilinçli bir tüketim grubu oluştu. Benzin istasyonlarında, ara sokaklarda kafelerde bazen en lüks otelin lobisinde ya da havalimanında VIP Lounge’da, alışveriş yaptığınız bir marketin çıkışında ya da çalıştığınız kurumda artık bizi görebiliyorsunuz. Bim Cafe ve Migros çatısı altında Joe&Co by Kaave projelerimizle de tüm Türkiye’de seçili noktalarda kurulumlarımız hız kesmeden devam ediyor. Yoğun talebe karşın kahvede ödeme sistemleri, otomasyon, ileri hijyen ve geri dönüşüm gibi konularda da uzmanlaşmak ve farklılaşmamak için çalışıyoruz. Özellikle hijyen ve kişiye özel servis üzerine önümüzdeki günlerde yine sektörde ilk olacak bir projeyi hayata geçireceğiz. Bugün yurtdışında 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Ulusal zincir otellerin ve Antalya havalimanı Vip tarafından işletilen tüm işletmelerin resmi sözleşmeli kahve tedarikçisi olma unvanıyla globalleşme yolunda hızla ilerliyoruz.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Saruhan Holding'in Fakir marka ürünü "Kaave" globalleşme yolunda
Kaave, kendi kahvesini ve makinesini üreten sektörün tek yerli markası.
Saruhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kaave, Kahve Zirvesi’nde sektörün liderleri ve kahve tutkunlarıyla bir araya geldi. Kahvenin 360’ı olma hedefiyle yola çıkan markanın en büyük gücü; kendi makinelerini de üreten tek yerli marka olması. Kaave ayrıca kahve ambalajlarının üzerine tat profilini de yazan tek marka.
Saruhan Holding bünyesindeki Fakir Hausgeräte’nin ürettiği ilk Türk kahvesi makinesi markası Kaave, sektörün önde gelen şirketlerini, markaları ve iş insanlarını bir araya getiren Kahve Zirvesi’nde yer aldı. Kurulan özel standında inovatif teknolojileri ve yeni demleme yöntemlerini paylaşan Kaave baristaları, yeni nesil kahve ekipmanlarıyla ziyaretçilere eşsiz bir kahve deneyimi yaşattı. Büyüme stratejileri kapsamında yeni pazarlar, fırsatlar ve global marka yaratmak üzerine zirvede konuşan Kaave Gıda Yatırım Türkiye Satış Direktörü Ahmet Kireçcibaşı, markanın sektöre kattığı yenilikleri ve gelecek planlarını aktardı.
Kaave’den kısa zamanda büyük başarı
Yolun başında olmasına rağmen markanın uzun bir mesafe katettiğini aktaran Ahmet Kireçcibaşı, “Kaave markamızı tüketiciyle tanıştırmamızın dördüncü senesindeyiz. Kaave’nin fikren oluşmasıyla rafa çıkması arasında 1 yıllık Ar-Ge süreci bulunuyor. Kısa sürede büyük başarılar elde ettik. Kaave olarak kahve üretimi ve satışı gerçekleştiren yerli bir markayız. Yola çıkarken kahvenin 360’ı olmayı planladık. Bu konudaki en büyük gücümüzse kahve makinelerimiz. Kendi kahvemizi ürettiğimiz gibi kendi makinemizi de üretiyoruz. Bunu yapan tek yerli markayız. Kaave Türk kahvesi makinelerimizle tüketicilerimize modern teknolojilerle klasik Türk kahvesi tadı sunuyoruz. Makinelerimiz gibi kahvelerimiz de en kaliteli kahve keyfini sunmak için var. Çekirdeklerimiz her iklim kuşağından gelen farklı notalardan oluşuyor. Şu an toplam 7 çeşit kahvemiz var. Ve yine bir ilki hayata geçirerek, kahve ambalajlarının üzerine tat profilini yazan tek markayız.” açıklamalarında bulundu.
“Globalleşme yolundayız”
“Kaave olarak hedefimiz, kahvenin geleceğini kurgulamak. Kahveyi sevdik, tanıdık ve bilinçli bir tüketim grubu oluştu. Benzin istasyonlarında, ara sokaklarda kafelerde bazen en lüks otelin lobisinde ya da havalimanında VIP Lounge’da, alışveriş yaptığınız bir marketin çıkışında ya da çalıştığınız kurumda artık bizi görebiliyorsunuz. Bim Cafe ve Migros çatısı altında Joe&Co by Kaave projelerimizle de tüm Türkiye’de seçili noktalarda kurulumlarımız hız kesmeden devam ediyor. Yoğun talebe karşın kahvede ödeme sistemleri, otomasyon, ileri hijyen ve geri dönüşüm gibi konularda da uzmanlaşmak ve farklılaşmamak için çalışıyoruz. Özellikle hijyen ve kişiye özel servis üzerine önümüzdeki günlerde yine sektörde ilk olacak bir projeyi hayata geçireceğiz. Bugün yurtdışında 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Ulusal zincir otellerin ve Antalya havalimanı Vip tarafından işletilen tüm işletmelerin resmi sözleşmeli kahve tedarikçisi olma unvanıyla globalleşme yolunda hızla ilerliyoruz.”
Haftanın popüler haberleri
Mobil Telekomünikasyon Operatörler Derneği Başkanı Ali Taha Koç oldu
Mobil Telekomünikasyon Operatörler Derneği m-TOD’un yeni Yönetim Kurulu Başkanı, Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç oldu.
İTÜ ARI Teknokent Big Bang Startup Challenge'de 50 girişim sahne aldı
TOP 50 girişim 7 farklı sektörel dikeydeki sunumlarını gerçekleştirdi.
Turkcell’in yeni reklam kampanyasının yüzü Ata Demirer oldu
Turkcell’in yeni reklam kampanyasının yüzü, sevilen sanatçı Ata Demirer oldu.
Mimar ve tasarımcı dDf kurucusu Arhan Kayar vefat etti
Dream Design Factory (dDf) kurucu ortaklarından, mimarlık ve tasarım dünyasının önde gelen isimlerinden Arhan Kayar, 64 yaşında yaşamını yitirdi.
Smarties Awards'te en iyi pazarlama projeleri ödüllendirildi
MMA Türkiye tarafından düzenlenen SMARTIES AWARDS ve MEA ’24 ödülleri, 16 Aralık’ta Swissotel The Bosphorus’ta görkemli bir törenle sahiplerini buldu.
Palandöken “Kendi ürettiğini tüketen bir toplum mümkün”
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, Güçlü bir ekonominin temellerinin yerli üretim ve tüketimle atılacağını belirtti.
TOBB, kurulan şirket sayısının azaldığını duyurdu
Kurulan șirket sayısında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 3 azalıș oldu.
Hollanda'dan yapay zeka ve biyoteknoloji atağı
Hollanda, yapay zeka ve biyoteknolojiyi yatırım tarama yasasına dahil etmeyi planlıyor.
ACEA verilerine göre Avrupa'da araç satışları düştü
Kasım ayında Avrupa’da araç satışları düştü.
Türkiye-Çin fikri mülkiyet iş birliği gelişiyor
Çin Ulusal Fikri Mülkiyet İdaresi (CNIPA) yetkilileri Türkpatent'i ziyaret ederek ikili mutabakatlarda bulundu.
Aselsan, Asya-Pasifik'te alıcıyla satış sözleşmesi imzaladı
ASELSAN, Asya-Pasifik bölgesinde yer alan müşterileri ile 11,4 Milyon ABD Doları olan satış sözleşmeleri imzaladığını duyurdu.
Vestel'in tüm birimleri yeniden yapılandırıldı
Vestel'in üst yönetiminde 1 Ocak'tan itibaren yeni görevlendirmeler olacağını duyurdu.
Pegasus yeni uçak siparişleri verdi
Pegasus, yeni uçak siparişleri verdiğini duyurdu.
Garanti Bankası alacaklarını varlık yönetim şirketlerine sattı
Garanti Bankası bazı alacaklarını Gelecek Varlık, Ortak Varlık, Birikim Varlık, Dünya Varlık, Sümer Varlık Yönetim şirketlerine sattı.
Big Chefs, Avolta Grubuyla görüşmelere başladı
Big Chefs ve Avolta şirketi havalimanlarında restoran açılması konusunda görüşmelere başladı.
Tofaş, K0 modeli yatırım finansmanı için kredi sözleşmesi imzaladı
K0 Model Ticari Araç Yatırımının Finansmanı İçin Kredi Sözleşmesi imzaladı.
Hitit, Drukair’in yeni IT sağlayıcısı oldu
Dijital dönüşümde sınır tanımayan Hitit, Drukair’in yeni IT sağlayıcısı oldu. Hitit, Butan Krallığı’nın ulusal havayolu şirketi Drukair ile anlaşma imzaladı.
Terra Pizza, Downtown AVM’de hizmet vermeye başladı
Terra Pizza Bursa’daki yeni restoranını Downtown AVM’de açtı.
IFCO fuarı 5 Şubat 2025'te İFM'de başlıyor
IFCO İstanbul Fashion Connection fuarı 5-8 Şubat 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezinde düzenlenecek.
Gökmen Çetiner: Unique Partner, Tax Free ve Vat Off hizmetleri veriyor
Unique Partner, havalimanlarında Tax Free ve Vat Off hizmetleri veriyor.
Asgari ücret üçüncü toplantıda da belirlenmedi
2025 yılında geçerli olacak asgari ücret rakamının haftaya belirlenmesi bekleniyor.
Aldatıcı reklam ve uygulamalara 277,6 milyon lira ceza
Reklam Kurulu, 2024 yılında bugüne kadar 1705 adet aldatıcı reklam ve haksız ticari uygulamaya toplam 277,6 milyon tl idari para cezası uyguladı.
THY, Amerika Santiago'ya ilk uçuşunu gerçekleştirdi
Türk Hava Yolları, Amerika kıtasındaki 26. destinasyonu olan Santiago'ya ilk uçuşunu gerçekleştirdi ve uçuş ağını 349 noktaya ulaştırdı.
MİT, terörist Yayla Kızılkaya'yı öldürdü
MİT, PKK/PAJK'ın sözde sorumlusu "Nesrin Amed" kod adlı Yayla Kızılkaya'yı Suriye'nin Kamışlı bölgesinde düzenlediği operasyonla etkisiz hale getirdi.
Reklam sektörünün duayenlerinden Ersin Salman vefat etti
Türk reklamcılık sektörünün duayenlerinden ve Reklamcılar Derneğinin kurucu üyelerinden Ersin Salman vefat etti.
Bursa Model Fabrika'da eğitimler devam ediyor
Enerji yöneticileri Bursa Model Fabrika’da (BMF) Yalın ve Dijital Dönüşüm eğitimi aldı.
Elite Naturel ürünleri Japon Costco marketlerde satışa çıktı
Elite Naturel Organik Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. ürünleri, Japonyada faaliyet gösteren Costco Wholesale marketlerinde satışa çıktı.
Tapdi ile Tınaztepe şirketleri birleşti
Tapdi Oksijen Özel Sağlık ve Eğitim Hizmetleri San. ve Tic. A.Ş. ile Tınaztepe Özel Sağlık Hizmetleri A.Ş. birleşti.
Servais: Finans sektörünün zorlukların üstesinden gelebilme kapasitesi var
IOSCO Başkanı Jean-Paul Servais, "Türkiye'de finans sektörünün zorlukların üstesinden gelebilme kapasitesi var" dedi.
Otomotiv lastiği üretim ve dağıtımı yapan şirketlere soruşturma
Otomotiv sektöründe lastik üretimi ve dağıtımı alanında faaliyet gösteren teşebbüsler hakkında soruşturma açıldı.
BUGÜN: Üçüncü Asgari Ücret Tespit Toplantısı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Asgari ücreti önümüzdeki hafta içinde neticelendirmeyi düşünüyoruz demişti. Bugün sonuçlanması bekleniyor.
Bankalar Galataport'a çöküyor mu?
Yapılan sözleşme yenilemelerinde en önemli madde olarak "payların yüzde 49'u kredi veren bankalarca garame oranlarına göre devralınacaktır." yer alıyor.
TMSF, HES ve Erciyes Çelik şirketlerinin paylarını ihaleye çıkarıyor
TMSF, Hes Hacılar Elektrik ve Erciyes Çelik Halat Paylarının Satış İlanını yayınladı.
Türkiye, PLMA's fuarında yeni iş bağlantıları kurdu
AHBİB Başkanı Veysel Memiş: PLMA's fuarı'nda ABD, BAE, Kanada ve Meksika firmaları ile yeni bağlantılar kurduk.
Private label ürünlerin piyasa payı birim satışların yüzde 25'ine ulaştı
AKMİB, 33 firmayı ABD'nin özel etiket pazarına taşıdı.
CLPA'dan Endüstriyel haberleşme ile akıllı fabrikalara geçiş sistemi
CLPA’nın (CC-Link Partner Association) geliştirdiği CC-Link IE TSN teknolojisi, dönüşümün anahtarı olarak BT ve OT sistemlerini bir araya getiriyor.
Çağdaş Cam, Borsa İstanbul'da işlem görmeye başladı
Borsa İstanbul’da gong Çağdaş Cam Sanayi ve Ticaret A.Ş için çaldı.
Ayşe Tolga'nın “Benim Bütün Hayallerim Gerçek Olur”dan 10. baskı başarısı
Ayşe Tolga'dan İlham Veren Bir Rehber: “Benim Bütün Hayallerim Gerçek Olur” kitabı 10. baskısını yaptı.
TSPB sertifika programı 7 Ocak'ta başlıyor
Türkiye Sermaye Piyasaları Birliğinin yeni planladığı sertifika programı 7 Ocak'ta başlıyor.
Doğanlar Mobilya Grubu’nun İlk Sürdürülebilirlik Raporu yayımlandı
Doğanlar Mobilya Grubu, ilk sürdürülebilirlik raporunu yayımladı.