Mesut Ergül: Lezita'nın hedefi beyaz ette liderlik
Mesut Ergül: Lezita'nın hedefi beyaz ette liderlik
Lezita 2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak.
Haber Giriş Tarihi: 30.12.2024 12:30
Haber Güncellenme Tarihi: 30.12.2024 12:33
Kaynak:
Haber Merkezi
Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonuyla yatırım, ihracat ve büyüme konularında belirlediği vizyoner hedeflere kararlılıkla ilerliyor. Son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştiren Lezita, 2025’te yenilikçi ürün portföyüyle iç ve dış pazarlardaki etkisini artırmayı hedefliyor.
Türkiye’nin önde gelen piliç eti markalarından Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonu ile 2024 yılında da üretmeye, istihdam sağlamaya ve büyümeye devam etti. Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşları arasında 78’inci, Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın Ege’nin İlk 100 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 6’ncı sırada yer alan Lezita, 2025 yılında da yatırıma, iç ve dış pazarda büyümeye odaklanacak. Piliç eti sektörünün en büyük ilk üç markasından biri olan Lezita, son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştirdi. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, Lezita’nın iş stratejisinin temelinde 2025 yılında da yatırımların yer alacağını söyledi.
Mesut Ergül şöyle konuştu: “Deprem nedeniyle ara verdiğimiz Kahramanmaraş yatırımımıza hızla devam ediyoruz. İç Anadolu, Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerine daha yakın olacağımız yeni tesisimiz, Ortadoğu’ya olan yakınlığıyla da ihracatımızı artıracak. Bu tesis sayesinde üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Damızlık, kuluçkahane ve yem fabrikasını da içeren bu yatırımla hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik. Yeni yatırımlarımızla piliç eti üretimi, ileri işlem üretimi, tedarik zinciri, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri alanlarında daha da güçleneceğiz.”
Lezita, farklı ülkelerdeki satışlar için ilgili pazarın gereksinim ve tüketim trendlerine göre ürün ve satış aksiyonları geliştiriyor. Lezita’nın yenilikçi ürünlerini, yaklaşık 70 ülkede tüketiciyle buluşturduklarını dile getiren Mesut Ergül, “Lezita, yurt dışında da tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Hedef pazarlarımıza yönelik kampanyalarla Lezita’yı uluslararası platformlarda daha geniş kitlelere tanıtma stratejisi izliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere ve fuar katılımlarına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarla ihracat yaptığımız ülkelere sürekli yenilerini ekliyoruz. 2025’te de mevcut pazarlarımıza yenilerini ekleyerek ihracat hacmimizi artırmayı planlıyoruz” dedi.
Doğrudan 3500, dolaylı olarak 10 bin kişiye istihdam sağlayan Lezita, yeniliğe tutkun ve iletişimin gücüne inanan bir marka. Dünya genelindeki yeni trendleri ve tüketici ihtiyaçlarını yakından takip ettiklerini vurgulayan Mesut Ergül, “Demografik yapıyı analiz ederek, bu doğrultuda aksiyon alıyoruz. “Hayatın Lezzeti” mottomuzla hayatın tüm renklerini ürünlerimize taşıyoruz. Yenilikçi ürünlerimizi rafta fark yaratacak uygulamalarla geniş kitlelere ulaştırıyoruz. İlkini İzmir’de, ikincisini Ankara’da açtığımız konsept mağazalarımız, tüketicilerimizle bire bir bağ kurma fırsatları sunuyor. Hedefimiz konsept mağazalarımızı tüm Türkiye’ye yaymak. Gelecek yıl marka iletişimine yönelik çalışmalar yapacağız. Uluslararası gıda markası olma hedefimiz doğrultusunda, Lezita’nın bilinirliğini ve tüketiciye erişimi artırmak için pazarlama kampanyaları hayata geçireceğiz. Mottomuzdan aldığımız ilhamla yenilikçi ve lezzetli ürünlerimizin daha fazla kesim tarafından tanınmasına yönelik çalışmalara devam edeceğiz” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mesut Ergül: Lezita'nın hedefi beyaz ette liderlik
Lezita 2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak.
Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonuyla yatırım, ihracat ve büyüme konularında belirlediği vizyoner hedeflere kararlılıkla ilerliyor. Son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştiren Lezita, 2025’te yenilikçi ürün portföyüyle iç ve dış pazarlardaki etkisini artırmayı hedefliyor.
Türkiye’nin önde gelen piliç eti markalarından Lezita, uluslararası gıda markası olma vizyonu ile 2024 yılında da üretmeye, istihdam sağlamaya ve büyümeye devam etti. Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşları arasında 78’inci, Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın Ege’nin İlk 100 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 6’ncı sırada yer alan Lezita, 2025 yılında da yatırıma, iç ve dış pazarda büyümeye odaklanacak. Piliç eti sektörünün en büyük ilk üç markasından biri olan Lezita, son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştirdi. Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, Lezita’nın iş stratejisinin temelinde 2025 yılında da yatırımların yer alacağını söyledi.
Mesut Ergül şöyle konuştu: “Deprem nedeniyle ara verdiğimiz Kahramanmaraş yatırımımıza hızla devam ediyoruz. İç Anadolu, Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerine daha yakın olacağımız yeni tesisimiz, Ortadoğu’ya olan yakınlığıyla da ihracatımızı artıracak. Bu tesis sayesinde üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Damızlık, kuluçkahane ve yem fabrikasını da içeren bu yatırımla hedefimiz beyaz et sektöründe liderlik. Yeni yatırımlarımızla piliç eti üretimi, ileri işlem üretimi, tedarik zinciri, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri alanlarında daha da güçleneceğiz.”
Lezita, farklı ülkelerdeki satışlar için ilgili pazarın gereksinim ve tüketim trendlerine göre ürün ve satış aksiyonları geliştiriyor. Lezita’nın yenilikçi ürünlerini, yaklaşık 70 ülkede tüketiciyle buluşturduklarını dile getiren Mesut Ergül, “Lezita, yurt dışında da tercih edilen markalar arasında yer alıyor. Hedef pazarlarımıza yönelik kampanyalarla Lezita’yı uluslararası platformlarda daha geniş kitlelere tanıtma stratejisi izliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere ve fuar katılımlarına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarla ihracat yaptığımız ülkelere sürekli yenilerini ekliyoruz. 2025’te de mevcut pazarlarımıza yenilerini ekleyerek ihracat hacmimizi artırmayı planlıyoruz” dedi.
Doğrudan 3500, dolaylı olarak 10 bin kişiye istihdam sağlayan Lezita, yeniliğe tutkun ve iletişimin gücüne inanan bir marka. Dünya genelindeki yeni trendleri ve tüketici ihtiyaçlarını yakından takip ettiklerini vurgulayan Mesut Ergül, “Demografik yapıyı analiz ederek, bu doğrultuda aksiyon alıyoruz. “Hayatın Lezzeti” mottomuzla hayatın tüm renklerini ürünlerimize taşıyoruz. Yenilikçi ürünlerimizi rafta fark yaratacak uygulamalarla geniş kitlelere ulaştırıyoruz. İlkini İzmir’de, ikincisini Ankara’da açtığımız konsept mağazalarımız, tüketicilerimizle bire bir bağ kurma fırsatları sunuyor. Hedefimiz konsept mağazalarımızı tüm Türkiye’ye yaymak. Gelecek yıl marka iletişimine yönelik çalışmalar yapacağız. Uluslararası gıda markası olma hedefimiz doğrultusunda, Lezita’nın bilinirliğini ve tüketiciye erişimi artırmak için pazarlama kampanyaları hayata geçireceğiz. Mottomuzdan aldığımız ilhamla yenilikçi ve lezzetli ürünlerimizin daha fazla kesim tarafından tanınmasına yönelik çalışmalara devam edeceğiz” diye konuştu.
Haftanın popüler haberleri
Akdenizli Hazır Giyim ve Konfeksiyon ihracat şampiyonları ödüllendirildi
Ahkib, 2023’te en fazla ihracat yapan 50 üyesini ödüllendirdi.
Hisarcıklıoğlu, Türk TSO Birliği onursal başkanlığına seçildi
Hisarcıklıoğlu, Türk Ticaret ve Sanayi Odaları Birliği onursal başkanlığına seçildi.
2025'te devreye girecek vergi ve harç tutarları duyuruldu
Yeni yılda uygulanacak gelir vergisi tarifesi ile vergi ve harç tutarları açıklandı.
Viatris Türkiye “Hayata Varım” hasta farkındalık projesini başlattı
Viatris Türkiye, depresyon ve anksiyeteyi ele alan dönüştürücü bir ruh sağlığı girişimi olan “Hayata Varım!” hasta farkındalık projesini başlattı.
StartupCentrum Find Your Co-Founder etkinliği 8 Ocak'ta başlıyor
BTM, girişiminize/fikrinize ortak veya ekip arkadaşı arıyorsanız StartupCentrum Find Your Co-Founder İstanbul etkinliğinde sizleri bekliyor.
Beltur, yılbaşı çalışma saatlerini duyurdu
İstanbul Büyükşehir Belediyesi şirketi Beltur, 31 Aralık ve 1 Ocak tarihlerindeki çalışma saatlerini duyurdu.
Hollandalıların yüzde 81'i çevrimiçi alışveriş yapıyor
ecommercenews.eu'ya göre bu yılın ilk yarısında on Hollandalıdan sekizinden fazlası çevrimiçi alışveriş yaptı.
Mesut Ergül: Lezita'nın hedefi beyaz ette liderlik
Lezita 2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak.
Kagider'den sahibinden'e FEM sertifikası
sahibinden.com, toplumsal cinsiyet eşitliği ve kadın istihdamını desteklemek amacıyla geliştirilen KAGİDER FEM Sertifikasını almaya hak kazandı.
Gökmen Çetiner: Tax Free işlemlerinde hız ve güvenilirlik öne çıkıyor
Up Refund CEO’su Gökmen Çetiner: 2023 yılına kıyasla 2024 yılında Türkiye’de kuyum ve deri sektörlerinde Tax Free işlemleri yaklaşık yüzde 30 artış gösterdi.
Hindistan, küresel ham petrol tüketiminde Çin'i geçmeye hazırlanıyor
Hindistan, 2024-2025 Döneminde Ham Petrol Tüketiminde Çin'i Geçecek.
Fahiş fiyat denetimleri devam ediyor! 10 milyon lirayı aşkın ceza
Ticaret Bakanlığından "fahiş fiyat" uygulayan işletmelere 10 milyon lirayı aşkın ceza.
Beşiktaş'ın 36. başkanı Serdal Adalı oldu
Serdal Adalı, Sinan Erdem Spor Salonu’nda gerçekleştirilen Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantısı’nda 8.901 oy alarak Beşiktaşın 36. Başkanı seçildi.
Yılın son EKK toplantısı Şanlıurfa'da yapıldı
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz başkanlığında Şanlıurfa'da gerçekleştirilen bu yılın son EKK toplantısının ardından yazılı açıklama yapıldı.
Yurt dışından getirilecek elektronik eşyaların bandrol bedellerinde değişik yapılmadı
Yurt dışından getirilecek televizyon, radyo, cep telefonu gibi cihazlar için 2025 yılında tahsil edilecek bandrol bedellerinde değişikliğe gidilmedi.
Türkiye Bankalar Birliği, döviz banknotlarının kabulünü duyurdu
TBB, döviz banknot sayma ve döviz kontrol makinelerinin güncellemelerinin büyük ölçüde tamamlandığını, bankaların döviz banknotlarının kabulünü yaptığını bildirdi.
Babamız Mustafa Kavurmacı'yı vefat yıldönümünde anıyoruz
Ailemizin değerli büyüğü babamız Mustafa Kavurmacı'yı anıyoruz.
İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü sözleşmeli personel alacak
İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Kariyer Kapısı web sayfasında 657 / 4-b Sözleşmeli Personel Alım İlanı yayınladı.
Plastik poşet fiyatı yeni yılda 50 kuruş
Plastik poşet fiyatı 1 Ocak 2025'ten itibaren 50 kuruş olarak belirlendi.
Türksat 6A yörüngesine ulaştı
İlk yerli ve milli haberleşme uydumuz Türksat 6A, 42° Doğu yörüngesine başarıyla ulaştı.
Prof. Dr. Tarhan: Stresten korkmayın, stresi yönetememekten korkun
Prof. Dr. Nevzat Tarhan: “Modernizmin bedelini, psikiyatrik vakaların artışıyla ödeyeceğiz.”
Isuzu, BAE ile 70 adet otobüs satış sözleşmesi imzaladı
Anadolu Isuzu markalı 70 adetlik 18 m toplu ulaşım otobüs alımı için 37.8 Milyon dolar bedelli sözleşme imzalandı.
Ali Eren Çopur, Tofaş Bilgi ve İletişim Teknolojileri Direktörlüğü'ne atandı
Tofaş Bilgi ve İletişim Teknolojileri Direktörlüğü'ne Ali Eren Çopur atandı.
Gelecek Varlık şirketi Denizbank'ın alacaklarını satın aldı
Gelecek Varlık şirketi, Denizbank'ın ihalesini kazanarak şirketin gecikmiş alacaklarını satın aldı.
Renault'tan Driving Academy
Renault, elektrikli ve hibrit otomobillerin yeni nesiller tarafından en ince ayrıntılarına kadar öğrenilebilmesi için Renault Driving Academy’yi kuruyor.
OpenAI, insansı bir robot geliştirmeyi düşünüyor
The Information’ın haberine göre yapay zeka devi, bu alanda girişimde bulunmayı değerlendiriyor.
Netizen Global 2024’ün en iyilerini duyurdu
Netizen Global, “2024’ün En İyileri”ni belirledi.
Kimya, en çok ihracat yaptığımız 3 sektörden biri oldu
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Kimya sektörü başarıyla üretim, istihdam, ihracat ve döviz kazandırmakta, ekonomimize çok büyük katkı sağlamaktadır dedi.
Çin, Tibet'te dünyanın en büyük hidroelektrik barajını inşa edecek
Çin, Tibet'te dünyanın en büyük hidroelektrik barajını inşa edecek.
Asgari ücret kararı Resmi Gazete'de yayımlandı
Asgari Ücret Tespit Komisyonu Kararına ilişkin tebliğ Resmi Gazete'de yayımlandı.
Erdal Bahçıvan: Güçlü dış kaynak girişi sağlanabilir
İSO Başkanı Erdal Bahçıvan: Mevcut ekonomik programın başarısında temel koşullardan biri olan dış kaynak girişlerinde canlanma henüz yeterli değil.
Adjust'tan Başak Zerman'ın 2025'e dair dijital ve AI öngörüleri
Adjust Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Satış Direktörü Başak Zerman, Mobil Uygulama Dünyası 2025 yılı öngörülerini paylaştı.
Sitrett, fonlama turuna çıktı
Temizlik ve hijyen teknolojileri alanında yenilikçi çözümler sunan Sitrett MX, 26 Aralık 2024 tarihinde başlayan Köprü Yatırım Turu’nu duyurdu.
Kagider, yeşil bir gelecek için Gebze’de yeni bir orman kurdu
Kagider, yeşil bir gelecek için 2000 fidanla gebze’de yeni bir orman kurdu.
TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu “Şimdi sıra bankalarda”
TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu, Merkez Bankası’nın politika faizini indirmesine ilişkin olarak açıklama yaptı.
Palandöken'den “Sahte Milli Piyango biletlerine dikkat” uyarısı
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, Milli Piyango Yılbaşı bileti alırken Milli Piyango İdaresi bayilik ruhsatının önemine dikkat çekti.
İkinci el araç galerileri asgari 60 günlük trafik sigortası yaptırabilecek
SEDDK, ikinci el araç satışı yapan işletmelerin asgari 60 günlük trafik sigortası yaptırabileceğini bildirdi.
KOSGEB, ilk 11 ayda 153 bin KOBİ ziyareti gerçekleştirdi
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, yalınlaşan destekleri ile bu yılın ilk 11 ayında 153 bin KOBİ ziyareti gerçekleştiren KOSGEB’e teşekkür etti.
TCMB politika faizini yüzde 47,50'e çekti
PPK, yaklaşık iki yıl aradan sonra politika faizi olan bir hafta vadeli repo ihale faiz oranını indirerek 250 baz puan düşürdü ve yüzde 47,50'ye çekti.
Sant Manukyan, İş Yatırım'a GMY olarak atandı
İş Yatırım şirketi Genel Müdür Yardımcılığına Sant Manukyan'ın atandığını duyurdu.