2025’te sürdürülebilir ürün ve hizmetlere odaklanacak.
Haber Giriş Tarihi: 15.01.2025 13:13
Haber Güncellenme Tarihi: 15.01.2025 13:17
Kaynak:
Haber Merkezi
Geride bıraktığımız yıl sunduğu inovatif ürün ve hizmetlerle hayvan beslenmesi ve sağlığı alanındaki sektör liderliğini pekiştiren Trouw Nutrition Türkiye, 2025 yılı stratejisi kapsamında büyüme, sürdürülebilirlik ve inovatif yatırımlara odaklanıyor. Bu stratejisi ile şirket, üretim kapasitesini artırmayı, yenilikçi yem teknolojileri geliştirmeyi ve çiftçilere özel dijital çözümlerle sektöre yön vermeyi hedefliyor. Hem yerel hem de küresel düzeyde çevresel, sosyal ve ekonomik değer yaratmaya önem verdiklerini belirten Trouw Nutrition Türkiye Ülke Müdürü Gonca Altıntaş, geçtiğimiz yıl olduğu bu yılda Türkiye’nin hızla büyüyen pazar koşullarını ve yerel ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak uzun vadeli sürdürülebilir bir büyüme hedeflediklerini belirtti.
‘Geleceği Beslemek’ misyonuyla sağlıklı çiftlik hayvanları yetiştirilmesine yönelik çalışmalar sürdüren Trouw Nutrition Türkiye, 2024 yılını hedefleri doğrultusunda başarıyla tamamladı. Yenilikçi ürünler, sürdürülebilir çözümler ve çiftçilere sunulan değer odaklı hizmetlerle dikkat çeken şirket, hem sektörel hem de bölgesel birçok projeye imza attı. Teknoloji ve inovasyonu odaklarına alarak geçtiğimiz yıl elde ettikleri başarıları bir adım öteye taşımayı hedeflediklerini söyleyen Trouw Nutrition Türkiye Ülke Müdürü Gonca Altıntaş, şirketin 2025 hedef stratejilerine ilişkin açıklamalarda bulundu.
“Teknoloji destekli saha hizmetlerimizle çiftçilerin rekabet gücünü artırdık”
2024 yılının her sektörde olduğu gibi Trouw Nutrition Türkiye için de kolay geçmediğini ancak aldıkları kararların yanı sıra sundukları ürün ve hizmetlerle bu dönemi başarılı bir şekilde geride bıraktıklarını belirten Gonca Altıntaş; “2024 yılı, ekonomik dalgalanmalar, ham madde fiyatlarındaki artış ve lojistik operasyonlardaki küresel zorluklarla öne çıktı. Ancak bu zorlukların üstesinden gelebilmek için tedarikçilerimizi çeşitlendirdik, daha yakın iş birlikleri kurduk ve maliyet kontrolü stratejilerimizi geliştirdik. Bununla birlikte, esnek ve proaktif bir yaklaşım benimseyerek değişen piyasa koşullarına hızla uyum sağladık. En önemli başarımız, çiftçilere ve işletmelere sunduğumuz inovatif ürün ve hizmetlerle hayvan beslenmesi ve sağlığı alanındaki sektör liderliğimizi pekiştirmek oldu. Ayrıca, müşteri memnuniyeti ve sürdürülebilirlik odaklı çalışmalarımızla sektörde güvenilir bir çözüm ortağı olmayı sürdürdük. Bu süreçte çiftçilerin ve işletmelerin maruz kaldığı ekonomik ve operasyonel zorluklar karşısında proaktif bir yaklaşımla hareket ettik. Bu kapsamda çiftçilerin ekonomik ve operasyonel zorluklarını hafifletmek için verimliliği artıran dijital araçlarımızı ve yerinde danışmanlık hizmetlerimizi sunduk. Yem maliyetlerini optimize eden formülasyonlarımız ve teknoloji destekli saha hizmetlerimizle çiftçilerin rekabet gücünü destekledik. Ayrıca, Ar-Ge merkezlerimizde geliştirdiğimiz patentli çevre dostu yem formülasyonlarımızla sürdürülebilirlik alanında önemli bir adım attık” dedi.
“Üretim kapasitemizi artırmaya yönelik adımlar atıyoruz”
Global bir güç olan Trouw Nutrition’ın 2025 yılında Türkiye için belirlediği stratejik önceliklere ilişkin bilgiler de verenGonca Altıntaş; “Şirket olarak hızla büyüyen ve gelişen hayvan besleme pazarında, Türkiye’nin büyük bir potansiyele sahip olduğunu biliyoruz. Türkiye’ye olan bağlılığımızı artırmak adına üretim kapasitemizi genişletmek ve bu pazardaki varlığımızı kalıcı hale getirmek için büyük adımlar atıyoruz. Ülkenin dinamizmi ve yeniliklere açık yapısı, sunduğumuz inovatif ürünler için elverişli bir zemin oluşturuyor. Ayrıca, yenilikçi üretim teknolojilerinin kullanılacağı tesis yatırımları ve yerel istihdamı artıracak projeler üzerinde çalışıyoruz. Öte yandan, 2025 yılında ürünlerimizin yanı sıra değerlerimizle de fark yaratmayı hedefliyoruz. Bu bağlamda pazardaki müşterilerimize yalnızca çözümler sunmakla kalmayıp sektöre yenilikçi bir vizyon kazandırmayı amaçlıyoruz. Şirketimizin DNA’sında yer alan inovasyon anlayışımız sayesinde; Selko, Sprayfo ve Farmosan gibi markalarımızı Türkiye’de daha geniş kitlelerle buluşturuyoruz. 2025 yılında, yerel iş ortaklarımızla güçlü bağlar kurarak çiftçilerin ve entegre tesislerin ihtiyaçlarına doğrudan yanıt vermeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
2025’te sürdürülebilir ürün ve hizmetlere odaklanacak
Yeni yılda şirketin sürdürülebilirlik hedeflerine ilişkin de değerlendirmelerde bulunan Gonca Altıntaş; “Sürdürülebilirlik, geleceğe daha yaşanabilir bir dünya bırakma misyonumuzun temel taşlarından birini oluşturuyor. Trouw Nutrition Türkiye olarak müşterilerimizin hayvan sağlığını iyileştirmelerine ve çiftlik verimliliklerini artırmalarına yardımcı olacak sürdürülebilir ürünler ve hizmetler sunmaya devam edeceğiz. Nutreco çatısı altında, 2025 yılı sürdürülebilirlik yol haritamız kapsamında çevresel, sosyal ve ekonomik değer yaratan somut hedefler belirledik. Bu yol haritamız; ‘sağlık ve refah iklimi’, ‘döngüsellik’ ve ‘iyi vatandaşlık’ başlıkları altında üç ana önceliğe odaklanıyor. Sürdürülebilirlik stratejimizle hem yerel hem de küresel düzeyde anlamlı ve uzun vadeli bir etki yaratmayı hedefliyoruz. Diğer yandan, 2025’te hayvan sağlığı ve verimliliği alanında; antimikrobiyal direncin azaltılması, sürdürülebilir kaynak kullanımı çiftlik verimliliğinin artırılması ve hayvan refahının iyileştirilmesi gibi konular önceliklerimiz arasında yer alacak. Buzağıların tüm potansiyelini ortaya çıkaracak yeni nesil buzağı inovasyonu çalışmamız, bu kapsamda önemli bir gösterge olarak ön plana çıkıyor. Bu inovasyon, buzağıları doğanın amaçladığı şekilde besleyerek sağlıklı büyümeyi destekleyecek, daha hızlı üremeye hazırlayacak ve daha üretken, kârlı ve sürdürülebilir bir süt sığırcılığı geleceği için dayanıklılığı artıracak” şeklinde konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gonca Altıntaş, Trouw Nutrition'un stratejilerini paylaştı
2025’te sürdürülebilir ürün ve hizmetlere odaklanacak.
Geride bıraktığımız yıl sunduğu inovatif ürün ve hizmetlerle hayvan beslenmesi ve sağlığı alanındaki sektör liderliğini pekiştiren Trouw Nutrition Türkiye, 2025 yılı stratejisi kapsamında büyüme, sürdürülebilirlik ve inovatif yatırımlara odaklanıyor. Bu stratejisi ile şirket, üretim kapasitesini artırmayı, yenilikçi yem teknolojileri geliştirmeyi ve çiftçilere özel dijital çözümlerle sektöre yön vermeyi hedefliyor. Hem yerel hem de küresel düzeyde çevresel, sosyal ve ekonomik değer yaratmaya önem verdiklerini belirten Trouw Nutrition Türkiye Ülke Müdürü Gonca Altıntaş, geçtiğimiz yıl olduğu bu yılda Türkiye’nin hızla büyüyen pazar koşullarını ve yerel ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak uzun vadeli sürdürülebilir bir büyüme hedeflediklerini belirtti.
‘Geleceği Beslemek’ misyonuyla sağlıklı çiftlik hayvanları yetiştirilmesine yönelik çalışmalar sürdüren Trouw Nutrition Türkiye, 2024 yılını hedefleri doğrultusunda başarıyla tamamladı. Yenilikçi ürünler, sürdürülebilir çözümler ve çiftçilere sunulan değer odaklı hizmetlerle dikkat çeken şirket, hem sektörel hem de bölgesel birçok projeye imza attı. Teknoloji ve inovasyonu odaklarına alarak geçtiğimiz yıl elde ettikleri başarıları bir adım öteye taşımayı hedeflediklerini söyleyen Trouw Nutrition Türkiye Ülke Müdürü Gonca Altıntaş, şirketin 2025 hedef stratejilerine ilişkin açıklamalarda bulundu.
“Teknoloji destekli saha hizmetlerimizle çiftçilerin rekabet gücünü artırdık”
2024 yılının her sektörde olduğu gibi Trouw Nutrition Türkiye için de kolay geçmediğini ancak aldıkları kararların yanı sıra sundukları ürün ve hizmetlerle bu dönemi başarılı bir şekilde geride bıraktıklarını belirten Gonca Altıntaş; “2024 yılı, ekonomik dalgalanmalar, ham madde fiyatlarındaki artış ve lojistik operasyonlardaki küresel zorluklarla öne çıktı. Ancak bu zorlukların üstesinden gelebilmek için tedarikçilerimizi çeşitlendirdik, daha yakın iş birlikleri kurduk ve maliyet kontrolü stratejilerimizi geliştirdik. Bununla birlikte, esnek ve proaktif bir yaklaşım benimseyerek değişen piyasa koşullarına hızla uyum sağladık. En önemli başarımız, çiftçilere ve işletmelere sunduğumuz inovatif ürün ve hizmetlerle hayvan beslenmesi ve sağlığı alanındaki sektör liderliğimizi pekiştirmek oldu. Ayrıca, müşteri memnuniyeti ve sürdürülebilirlik odaklı çalışmalarımızla sektörde güvenilir bir çözüm ortağı olmayı sürdürdük. Bu süreçte çiftçilerin ve işletmelerin maruz kaldığı ekonomik ve operasyonel zorluklar karşısında proaktif bir yaklaşımla hareket ettik. Bu kapsamda çiftçilerin ekonomik ve operasyonel zorluklarını hafifletmek için verimliliği artıran dijital araçlarımızı ve yerinde danışmanlık hizmetlerimizi sunduk. Yem maliyetlerini optimize eden formülasyonlarımız ve teknoloji destekli saha hizmetlerimizle çiftçilerin rekabet gücünü destekledik. Ayrıca, Ar-Ge merkezlerimizde geliştirdiğimiz patentli çevre dostu yem formülasyonlarımızla sürdürülebilirlik alanında önemli bir adım attık” dedi.
“Üretim kapasitemizi artırmaya yönelik adımlar atıyoruz”
Global bir güç olan Trouw Nutrition’ın 2025 yılında Türkiye için belirlediği stratejik önceliklere ilişkin bilgiler de verenGonca Altıntaş; “Şirket olarak hızla büyüyen ve gelişen hayvan besleme pazarında, Türkiye’nin büyük bir potansiyele sahip olduğunu biliyoruz. Türkiye’ye olan bağlılığımızı artırmak adına üretim kapasitemizi genişletmek ve bu pazardaki varlığımızı kalıcı hale getirmek için büyük adımlar atıyoruz. Ülkenin dinamizmi ve yeniliklere açık yapısı, sunduğumuz inovatif ürünler için elverişli bir zemin oluşturuyor. Ayrıca, yenilikçi üretim teknolojilerinin kullanılacağı tesis yatırımları ve yerel istihdamı artıracak projeler üzerinde çalışıyoruz. Öte yandan, 2025 yılında ürünlerimizin yanı sıra değerlerimizle de fark yaratmayı hedefliyoruz. Bu bağlamda pazardaki müşterilerimize yalnızca çözümler sunmakla kalmayıp sektöre yenilikçi bir vizyon kazandırmayı amaçlıyoruz. Şirketimizin DNA’sında yer alan inovasyon anlayışımız sayesinde; Selko, Sprayfo ve Farmosan gibi markalarımızı Türkiye’de daha geniş kitlelerle buluşturuyoruz. 2025 yılında, yerel iş ortaklarımızla güçlü bağlar kurarak çiftçilerin ve entegre tesislerin ihtiyaçlarına doğrudan yanıt vermeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
2025’te sürdürülebilir ürün ve hizmetlere odaklanacak
Yeni yılda şirketin sürdürülebilirlik hedeflerine ilişkin de değerlendirmelerde bulunan Gonca Altıntaş; “Sürdürülebilirlik, geleceğe daha yaşanabilir bir dünya bırakma misyonumuzun temel taşlarından birini oluşturuyor. Trouw Nutrition Türkiye olarak müşterilerimizin hayvan sağlığını iyileştirmelerine ve çiftlik verimliliklerini artırmalarına yardımcı olacak sürdürülebilir ürünler ve hizmetler sunmaya devam edeceğiz. Nutreco çatısı altında, 2025 yılı sürdürülebilirlik yol haritamız kapsamında çevresel, sosyal ve ekonomik değer yaratan somut hedefler belirledik. Bu yol haritamız; ‘sağlık ve refah iklimi’, ‘döngüsellik’ ve ‘iyi vatandaşlık’ başlıkları altında üç ana önceliğe odaklanıyor. Sürdürülebilirlik stratejimizle hem yerel hem de küresel düzeyde anlamlı ve uzun vadeli bir etki yaratmayı hedefliyoruz. Diğer yandan, 2025’te hayvan sağlığı ve verimliliği alanında; antimikrobiyal direncin azaltılması, sürdürülebilir kaynak kullanımı çiftlik verimliliğinin artırılması ve hayvan refahının iyileştirilmesi gibi konular önceliklerimiz arasında yer alacak. Buzağıların tüm potansiyelini ortaya çıkaracak yeni nesil buzağı inovasyonu çalışmamız, bu kapsamda önemli bir gösterge olarak ön plana çıkıyor. Bu inovasyon, buzağıları doğanın amaçladığı şekilde besleyerek sağlıklı büyümeyi destekleyecek, daha hızlı üremeye hazırlayacak ve daha üretken, kârlı ve sürdürülebilir bir süt sığırcılığı geleceği için dayanıklılığı artıracak” şeklinde konuştu.
Haftanın popüler haberleri
Osmangazi Belediyesi ŞOK'un Bursa'daki marketini mühürledi
Şok Market'in Bursa Heykel Gökdere şubesi Osmangazi Belediyesince mühürlendi.
Bakan Bolat'a göre enflasyonda yüzde 30'lu rakamları konuşacağız
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, TİM Dış Ticaret Kompleksi'nde düzenlenen toplantıda 77 maddelik İhracatta 2025 Yılı Eylem Planı'nı açıkladı.
Esra Bezircioğlu: “Adana, kadın girişimciler için büyük bir potansiyel taşıyor”
Ticaretin Kadınları Platformu Adana’da Kadın Girişimcilerle Buluştu.
Armis, Avrupa’nın en büyük mobilya fuarında yerini alıyor
Avrupa’nın en büyük mobilya fuarı olan “Uluslararası İstanbul Mobilya Fuarı”, 21-25 Ocak 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilecek.
İzocam 60. yılında büyük projelere imza atacak
İzocam, 60’ıncı kuruluş yılında “Biz Geleceğiz” mesajı veriyor!
CosmoSports ve Azoomee Türksat ve D-Smart platformlarında yayında
CosmoBlue Media'nın 2 yeni kanalı CosmoSports ve Azoomee Türksat ve D-Smart platformlarında yayında.
Gonca Altıntaş, Trouw Nutrition'un stratejilerini paylaştı
2025’te sürdürülebilir ürün ve hizmetlere odaklanacak.
Zafer Çüman: Doğal gaz, tüpten 10 kat daha ekonomik
Yıllık yaklaşık 7.874 TL ev ekonomisine kazandırılabilir.
Palandöken, “Bağkurlu almadığı hizmetin bedelini cezalı ödüyor”
Palandöken, Sosyal güvenlik prim borcu olan çok sayıda esnaf ve sanatkarın sağlık alanında almadığı muayene ve almadığı ilacın bedelini cezalı ödediğini belirtti
Otoyol, köprü, tünel geçiş ücretlerine zamlar piyasada aşırı bulundu
Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), köprü, otoyol ve tünellerin 2025 yılı için geçiş ücretlerine zam yapıldığını açıkladı.
DEİK 6. Ticari Diplomasi Ödülleri sahiplerini buldu
DEİK Ticari Diplomasi Ödülleri Töreni Türk iş dünyasının EN'leri bir araya getirdi.
Kiralamanın liderleri iPhone ve Honda oldu
Kiralabunu şirketinin yaptığı açıklamada; bireysel kullanıcılar en çok telefon ve bilgisayar gibi teknoloji ürünlerini kiralamayı tercih etti.
DigiZoo ile Engelsiz Sanat Derneği “Sanata evet! Hayata evet!" dedi
Katılım Emeklilik DigiZoo, Engelsiz Sanat Derneği ile anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı.
Mahiye Sabuncuoğlu ÇEKÜL Vakfı'nda önemli bir göreve atandı
ÇEKÜL Vakfı'nda Yeni Atama: Mahiye Sabuncuoğlu Medya ve Halkla İlişkiler Koordinatörü oldu.
KLOK/Deniz Bensunan “Klasik yöntemlerle 2 yıl sürecek bir işi AI ile 6 ayda tamamlıyoruz”
KLOK'tan Deniz Bensusan: Pazarlamada yapay zekâ devrimi rekabette büyük avantaj sağlıyor.
Ömer Bolat: Yakın zamanında Suriye'ye ziyaret gerçekleştireceğiz
Bolat, Suriye'de yeni dönemin başladığını ifade ederek, Yeni süreçte Suriye ile ticaret ve yatırım ilişkilerimiz daha fazla derinleşecek, hızla gelişecek dedi.
İGE'den yabancı para kredilere kefalet desteği
İhracatı Geliştirme A.Ş.'den yabancı para kredilere kefalet desteği
Damac, ABD'de 20 milyar dolarlık mega yatırımını duyurdu
Edgnex, ABD veri merkezi sektörüne 20 milyar dolar yatırım yapmayı planladığını duyurdu.
Türkiye-İran tarım alanında işbirliğini büyütecek
"Türkiye-İran Tarım Alanında İşbirliği Toplantısı", Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nde (TOBB) gerçekleştirildi.
Barem soruyor: Dijital dünyada güvende miyiz?
Dijital dünyada güvende miyiz? Verilerin kötüye kullanımında tehlike çanları!
Sermaye Piyasası Sertifika Programı 6 Şubat'ta başlıyor
Şirket Çalışanları İçin Sermaye Piyasası Sertifika Programı 6 Şubat’ta başlıyor.
Dijitsu marka televizyonlar toplatılıyor
Dijitsu marka çeşitli televizyon modellerinin Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından “güvensiz ürün” olduğuna karar verildi.
İşkur açıkladı: En fazla istihdam güvenlik görevlilerinde oldu
İstihdamın en fazla olduğu mesleklerin başında Güvenlik Görevlileri oldu.
İnternet alışverişlerinde cayma hakkı kaldırıldı haberleri yalanlandı
Ticaret Bakanlığı, internet alışverişlerinde "cayma hakkı"nın kaldırıldığına yönelik haberleri yalanladı.
Beşiktaş Belediye Başkanı Rıza Akpolat Balıkesir'de gözaltına alındı
Beşiktaş Belediye Başkanı Rıza Akpolat, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığınca, suç örgütüne yönelik yürütülen soruşturma kapsamında Balıkesir'de gözaltına alındı.
Birol Celep: “İhracat Türk ekonomisinin motoru”
Türkiye İhracatçılar Meclisi Yönetim Kurulu Üyesi Birol Celep, “Büyümemizin itici gücü ihracat."
Eskinazi: Emek yoğun sektörlerdeki en büyük sıkıntı işçilik ücreti
Bugün Türkiye’de büyük fabrikalarda işçilik maliyeti 1500 dolardan aşağı değil. Dünyada rekabet ettiğimiz ülkelerde işçilik ücreti 200-300 dolarlarda.
Kadın Dostu Markalar Platformunun ödül töreni 6 Mart'ta
Kadın Dostu Markalar Platformu, '5. Uluslararası Farkındalık Ödülleri' 6 Mart’ta İş Sanat’ta verilecek.
Prof. Dr. Yavuz Samur: "Yapay zeka trenini kaçırmayalım”
Özel Bursa Kültür Okulları velilere yönelik Yapay Zeka semineri düzenledi. Semineri Prof. Dr. Yavuz Samur sundu.
Sürdürülebilirlik Buluşması Bursa'da gerçekleşti
BUSADER ‘1.Sürdürülebilirlik Buluşması’ programı, BUSADER ve bağlı Bursa derneklerinin üyelerinin yoğun katılımı ile gerçekleştirildi.
Teksider, Kuzey Afrika pazarına odaklandı
Tekstil ve Konfeksiyon Sanayi İş İnsanları Derneği’nin TEKSİDER Tekstil ve konfeksiyon sektörünün ihracat olanaklarını geliştirmek üzere Kuzey Afrika’ya odaklandı.
Tügiad Teknoloji Zirvesi 21 Şubat'ta
Tügiad Teknoloji Zirvesi “yapay Zekâ: Geleceğin Şekillendiricisi” teması ile Bursa’da…
Anadolu Isuzu 2025'in ilk teslimatını Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne yaptı
Modern teknoloji, konfor ve çevre dostu özellikleriyle dikkat çeken Citiport 12 m dizel otobüsler, Muğla halkına güvenli ve konforlu bir ulaşım deneyimi sunacak.
Gökmen Çetiner: Türkiye Tax Free alışverişte potansiyelinin altında
Up Refund CEO’su Gökmen Çetiner, Türkiye’nin Tax Free alışverişte potansiyelinin altında olduğuna dikkat çekti.
Golden Global Yatırım Bankası’ndan Serhan Zafer ve Mustafa Uysal'a yeni görev
Golden Global Yatırım Bankası Serhan Zafer ve Mustafa Uysal'ı ise Genel Müdür Yardımcısı olarak atadı.
Sanayiciler, ‘Sınırda Karbon’un sınırında!
Sanayi sektörü, ‘Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması’nın (SKDM) 3 yıllık geçiş döneminde sona yaklaştı.
Porses Porselen ve Seramik Derneğinde Mehmet Naci Pekcan dönemi
Porselen ve Seramik Sofra Eşyaları Üreticileri Derneği’nin (PORSES) ilk genel kurul toplantısı yapıldı. Dernek başkanlığına Mehmet Naci Pekcan seçildi.
Artemis Halı, 2025’te kapasitesini yüzde 20 artıracak
Artemis Halı yeni yıl hedeflerini cfe fuarı’nda açıkladı.
Hitit, Borsa İstanbul’un Sürdürülebilirlik Endeksi’nde yer aldı
Hitit (HTTBT), sürdürülebilirlik konusundaki çalışmalarıyla, Borsa İstanbul’un Sürdürülebilirlik Endeksi’ne girmeye hak kazandı.
Rekabet Kurumundan Koroplast, Parex ve Vindex'e soruşturma
Rekabet Kurulu, Koroplast , Parex ve Vindex hakkında soruşturma açılmasını kararlaştırdı.