Danimarka merkezli perakende markası Flying Tiger Copenhagen, Türkiye'deki ilk mağazasını İstanbul Kanyon Alışveriş Merkezi'nde açtı.
Haber Giriş Tarihi: 03.10.2024 18:36
Haber Güncellenme Tarihi: 03.10.2024 18:45
Kaynak:
AA
Geniş bir ürün yelpazesine sahip, 37 ülkede faaliyet gösteren marka, Türkiye'deki tüketicilere yaratıcı ve uygun fiyatlı çözümler sunmayı hedefliyor. Ev dekorasyonundan mutfak gereçlerine, oyuncaktan kırtasiye ürünlerine kadar uzanan ürün çeşitliliği ile dikkati çeken mağaza, her yaş grubuna hitap eden sıra dışı tasarımlarıyla biliniyor.
Flying Tiger Copenhagen, 2024 sonuna kadar İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa'da 10 mağaza açmayı planlıyor. Şirket, ilerleyen yıllarda Türkiye genelinde 100'den fazla mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
"Herkes için çok uygun fiyatlı olmaya devam etmek önemli"
Flying Tiger Copenhagen Üst Yöneticisi (CEO) Martin Jermiin,, mağaza açılışının ardından AA muhabirinin yaptığı açıklamada, şirketin büyüme stratejisini Avrupa çapında sahip olduğu yaklaşık 1000 mağazalık güçlü mirasına dayandırdığını belirterek, takip eden beş yıl içinde büyüme potansiyeli gördükleri uluslararası pazarlarda 1000 mağaza daha açmayı planladıklarını söyledi.
Türkiye'nin konumu itibarıyla şirketin Avrupa dışındaki en büyük pazarı olacağını vurgulayan Jermiin, "Öncelikle burada olmaktan çok mutluyuz. Türkiye'de en çok heyecanlandığımız şey, buranın dinamik, enerjik ve genç bir pazar olması. Bu, markamızın kimliğiyle mükemmel bir uyum sağlıyor. O yüzden fark yaratmak için yapacağımız şey, kendimiz olmaya devam etmek. Umuyoruz ki Türk tüketicileri de bizi bu şekilde görür." dedi.
Jermiin, ürünlerinin genel olarak küresel seçkilerden oluşacağını, Danimarka mirasını ve hissiyatını yansıtacağını kaydederek, gelecekte Türkiye'de de ramazan gibi özel günlere özgü temaları müşterilere sunmayı planladıklarını belirtti.
Ürünlerin fiyatlandırmasında temel odak noktalarının erişilebilirlik olduğunu, fiyatların şirketin diğer mağazalarıyla yaklaşık aynı olacağını belirten Jermiin, şunları söyledi:
"Her bağlamda uygun fiyatlı olmamız gerektiğini görüyoruz. Biz, uygun fiyatlı bir seçenek olmayı sürdürmek istiyoruz. Yani ekonomik durum aileler için zor olsa bile insanlar hayatlarına biraz eğlence, güzel tasarım ve sürdürülebilirlik katmak istediklerinde bize gelebileceklerini bilmeliler. Bu nedenle, herkes için çok uygun fiyatlı olmaya devam etmek, Flying Tiger'ın eğlencesini ve farklılığını ekonomik zorluklar yaşanan zamanlarda bile herkese ulaştırmak bizim için önemli."
Jermiin, halihazırda Karaca ile varılan anlaşma kapsamında Türkiye'de beş yıl içinde 110 mağaza açmayı planladıklarını ancak bu yılın sonuna kadar yapılacak değerlendirmeler sonucunda bu sürecin hızlandırılabileceğini dile getirerek, şöyle devam etti:
"Başlangıç planı, beş yıl içinde 110 mağaza açmak. Çoğu şehre gitmeyi planlıyoruz. Bugün gördüğümüz ilgi eşi benzeri olmayan bir şey. Bu, Türk tüketicisinin enerjisini ve Karaca ile olan ortaklığımızın gücünü gösteriyor. Burada olmaktan gurur duyuyoruz. Büyük bir kalabalık bekliyorduk ama Karaca'nın bizimle birlikte burada yaptığı her şeyde olduğu gibi beklentilerimizin çok ötesine geçti."
Flying Tiger Copenhagen Türkiye Ülke Müdürü Sami Hotak da Flying Tiger Copenhagen markasının Türkiye pazarına girişi için son bir yıldır hazırlıkların devam ettiğini belirtti.
Hotak, yaklaşık bir senedir bugün için hazırlandıklarını vurgulayarak, şunları söyledi:
"Bugün bizle olduğunuz için çok teşekkürler. Umarım bundan sonraki açılışlarımızda hep bu kadar yüksek heyecanlı olur. Bugün Kanyon mağazamızı, yarın Galataport İstanbul mağazamızı açacağız. Daha sonra da bu ayın sonuna kadar Ankara'da bir mağaza açacağız ve İstanbul'da bir mağaza daha açacağız. Yıl sonuna kadar İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa'da 10 mağaza açmayı planlıyoruz."
"Daha sonra ramazan koleksiyonu gelecek"
Flying Tiger'ın en önemli özelliğinin, her ay yaklaşık stokunun 3'te 1'inin değişmesi olduğuna dikkati çeken Hotak, "Bu ürün çeşitlerinin içinde şu an Cadılar Bayramı var, önümüzdeki hafta itibarıyla yılbaşı ürünleri gelecek. Daha sonra da kendini yenile, sağlıklı yaşam, sevgililer günü, outdoor ürünleri gibi yılda yaklaşık 16 sezon var." diye konuştu.
Hotak, Flying Tiger'ın global mağazasındaki müşteri deneyimini Türkiye'ye taşımayı amaçladıklarını belirterek, "Bu nedenle biz de global ile eş zamanlı aynı gün bütün mağazalarımızı birlikte yeni ürünleri mağazada sergileyeceğiz. Ama bazı marketlere özel değişiklikler var. Mesela ilk defa bizimle beraber ve bize yakın Müslüman coğrafyalarında bu sene ramazan ile ilgili bir koleksiyonları var." ifadelerini kullandı.
Şirketin Türkiye'ye özel başka özel ürünler de geliştireceğini kaydeden Hotak, "Mesela Flying Tiger'ın bez çantaları çok ünlü ve bunun koleksiyonlarını yapanlar var. Biz de ilk mağazamızla beraber Türkiye, İstanbul, İzmir, Ankara ve Bursa şehirlerine, ilk mağaza açacağımız şehirlere hemen o şehirleri ifade eden isimlerle beraber çantalar yaptırdık. Daha sonra ramazan koleksiyonu gelecek. Her geçen gün Türkiye pazarı büyüdükçe Türkiye'ye özel bu tarz ürünler geliştirilecek." dedi.
Hotak, şunları kaydetti:
"Karaca grup olarak bu iş birliklerini sadece ticari kaygılarla değil aynı zamanda ciddi bir deneyim ve öğrenim kazanımı olarak görüyoruz. Karaca'da uluslararası pazarlara girmeye başladı ve yeni pazarlarda Avrupa başta olmak üzere mağazalar açıyor. Bunu karşılıklı hem Copenhagen'a hem bize çok iyi bir fırsat olarak görüyoruz ve büyük bir deneyim aktarımı olacağını düşünüyoruz. Dolayısıyla bunun umarım her iki ülke için, her iki şirket için güzelliklere, hayırlara vesile olmasını dilerim."
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Danimarkalı Flying Tiger Copenhagen'in açılışında kuyruk oluştu
Danimarka merkezli perakende markası Flying Tiger Copenhagen, Türkiye'deki ilk mağazasını İstanbul Kanyon Alışveriş Merkezi'nde açtı.
Geniş bir ürün yelpazesine sahip, 37 ülkede faaliyet gösteren marka, Türkiye'deki tüketicilere yaratıcı ve uygun fiyatlı çözümler sunmayı hedefliyor. Ev dekorasyonundan mutfak gereçlerine, oyuncaktan kırtasiye ürünlerine kadar uzanan ürün çeşitliliği ile dikkati çeken mağaza, her yaş grubuna hitap eden sıra dışı tasarımlarıyla biliniyor.
Flying Tiger Copenhagen, 2024 sonuna kadar İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa'da 10 mağaza açmayı planlıyor. Şirket, ilerleyen yıllarda Türkiye genelinde 100'den fazla mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
"Herkes için çok uygun fiyatlı olmaya devam etmek önemli"
Flying Tiger Copenhagen Üst Yöneticisi (CEO) Martin Jermiin,, mağaza açılışının ardından AA muhabirinin yaptığı açıklamada, şirketin büyüme stratejisini Avrupa çapında sahip olduğu yaklaşık 1000 mağazalık güçlü mirasına dayandırdığını belirterek, takip eden beş yıl içinde büyüme potansiyeli gördükleri uluslararası pazarlarda 1000 mağaza daha açmayı planladıklarını söyledi.
Türkiye'nin konumu itibarıyla şirketin Avrupa dışındaki en büyük pazarı olacağını vurgulayan Jermiin, "Öncelikle burada olmaktan çok mutluyuz. Türkiye'de en çok heyecanlandığımız şey, buranın dinamik, enerjik ve genç bir pazar olması. Bu, markamızın kimliğiyle mükemmel bir uyum sağlıyor. O yüzden fark yaratmak için yapacağımız şey, kendimiz olmaya devam etmek. Umuyoruz ki Türk tüketicileri de bizi bu şekilde görür." dedi.
Jermiin, ürünlerinin genel olarak küresel seçkilerden oluşacağını, Danimarka mirasını ve hissiyatını yansıtacağını kaydederek, gelecekte Türkiye'de de ramazan gibi özel günlere özgü temaları müşterilere sunmayı planladıklarını belirtti.
Ürünlerin fiyatlandırmasında temel odak noktalarının erişilebilirlik olduğunu, fiyatların şirketin diğer mağazalarıyla yaklaşık aynı olacağını belirten Jermiin, şunları söyledi:
"Her bağlamda uygun fiyatlı olmamız gerektiğini görüyoruz. Biz, uygun fiyatlı bir seçenek olmayı sürdürmek istiyoruz. Yani ekonomik durum aileler için zor olsa bile insanlar hayatlarına biraz eğlence, güzel tasarım ve sürdürülebilirlik katmak istediklerinde bize gelebileceklerini bilmeliler. Bu nedenle, herkes için çok uygun fiyatlı olmaya devam etmek, Flying Tiger'ın eğlencesini ve farklılığını ekonomik zorluklar yaşanan zamanlarda bile herkese ulaştırmak bizim için önemli."
Jermiin, halihazırda Karaca ile varılan anlaşma kapsamında Türkiye'de beş yıl içinde 110 mağaza açmayı planladıklarını ancak bu yılın sonuna kadar yapılacak değerlendirmeler sonucunda bu sürecin hızlandırılabileceğini dile getirerek, şöyle devam etti:
"Başlangıç planı, beş yıl içinde 110 mağaza açmak. Çoğu şehre gitmeyi planlıyoruz. Bugün gördüğümüz ilgi eşi benzeri olmayan bir şey. Bu, Türk tüketicisinin enerjisini ve Karaca ile olan ortaklığımızın gücünü gösteriyor. Burada olmaktan gurur duyuyoruz. Büyük bir kalabalık bekliyorduk ama Karaca'nın bizimle birlikte burada yaptığı her şeyde olduğu gibi beklentilerimizin çok ötesine geçti."
Flying Tiger Copenhagen Türkiye Ülke Müdürü Sami Hotak da Flying Tiger Copenhagen markasının Türkiye pazarına girişi için son bir yıldır hazırlıkların devam ettiğini belirtti.
Hotak, yaklaşık bir senedir bugün için hazırlandıklarını vurgulayarak, şunları söyledi:
"Bugün bizle olduğunuz için çok teşekkürler. Umarım bundan sonraki açılışlarımızda hep bu kadar yüksek heyecanlı olur. Bugün Kanyon mağazamızı, yarın Galataport İstanbul mağazamızı açacağız. Daha sonra da bu ayın sonuna kadar Ankara'da bir mağaza açacağız ve İstanbul'da bir mağaza daha açacağız. Yıl sonuna kadar İstanbul, Ankara, İzmir ve Bursa'da 10 mağaza açmayı planlıyoruz."
"Daha sonra ramazan koleksiyonu gelecek"
Flying Tiger'ın en önemli özelliğinin, her ay yaklaşık stokunun 3'te 1'inin değişmesi olduğuna dikkati çeken Hotak, "Bu ürün çeşitlerinin içinde şu an Cadılar Bayramı var, önümüzdeki hafta itibarıyla yılbaşı ürünleri gelecek. Daha sonra da kendini yenile, sağlıklı yaşam, sevgililer günü, outdoor ürünleri gibi yılda yaklaşık 16 sezon var." diye konuştu.
Hotak, Flying Tiger'ın global mağazasındaki müşteri deneyimini Türkiye'ye taşımayı amaçladıklarını belirterek, "Bu nedenle biz de global ile eş zamanlı aynı gün bütün mağazalarımızı birlikte yeni ürünleri mağazada sergileyeceğiz. Ama bazı marketlere özel değişiklikler var. Mesela ilk defa bizimle beraber ve bize yakın Müslüman coğrafyalarında bu sene ramazan ile ilgili bir koleksiyonları var." ifadelerini kullandı.
Şirketin Türkiye'ye özel başka özel ürünler de geliştireceğini kaydeden Hotak, "Mesela Flying Tiger'ın bez çantaları çok ünlü ve bunun koleksiyonlarını yapanlar var. Biz de ilk mağazamızla beraber Türkiye, İstanbul, İzmir, Ankara ve Bursa şehirlerine, ilk mağaza açacağımız şehirlere hemen o şehirleri ifade eden isimlerle beraber çantalar yaptırdık. Daha sonra ramazan koleksiyonu gelecek. Her geçen gün Türkiye pazarı büyüdükçe Türkiye'ye özel bu tarz ürünler geliştirilecek." dedi.
Hotak, şunları kaydetti:
"Karaca grup olarak bu iş birliklerini sadece ticari kaygılarla değil aynı zamanda ciddi bir deneyim ve öğrenim kazanımı olarak görüyoruz. Karaca'da uluslararası pazarlara girmeye başladı ve yeni pazarlarda Avrupa başta olmak üzere mağazalar açıyor. Bunu karşılıklı hem Copenhagen'a hem bize çok iyi bir fırsat olarak görüyoruz ve büyük bir deneyim aktarımı olacağını düşünüyoruz. Dolayısıyla bunun umarım her iki ülke için, her iki şirket için güzelliklere, hayırlara vesile olmasını dilerim."
Kaynak: AA
Haftanın popüler haberleri
Mobil Telekomünikasyon Operatörler Derneği Başkanı Ali Taha Koç oldu
Mobil Telekomünikasyon Operatörler Derneği m-TOD’un yeni Yönetim Kurulu Başkanı, Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç oldu.
İTÜ ARI Teknokent Big Bang Startup Challenge'de 50 girişim sahne aldı
TOP 50 girişim 7 farklı sektörel dikeydeki sunumlarını gerçekleştirdi.
Turkcell’in yeni reklam kampanyasının yüzü Ata Demirer oldu
Turkcell’in yeni reklam kampanyasının yüzü, sevilen sanatçı Ata Demirer oldu.
Mimar ve tasarımcı dDf kurucusu Arhan Kayar vefat etti
Dream Design Factory (dDf) kurucu ortaklarından, mimarlık ve tasarım dünyasının önde gelen isimlerinden Arhan Kayar, 64 yaşında yaşamını yitirdi.
Smarties Awards'te en iyi pazarlama projeleri ödüllendirildi
MMA Türkiye tarafından düzenlenen SMARTIES AWARDS ve MEA ’24 ödülleri, 16 Aralık’ta Swissotel The Bosphorus’ta görkemli bir törenle sahiplerini buldu.
Palandöken “Kendi ürettiğini tüketen bir toplum mümkün”
TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, Güçlü bir ekonominin temellerinin yerli üretim ve tüketimle atılacağını belirtti.
TOBB, kurulan şirket sayısının azaldığını duyurdu
Kurulan șirket sayısında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 3 azalıș oldu.
Hollanda'dan yapay zeka ve biyoteknoloji atağı
Hollanda, yapay zeka ve biyoteknolojiyi yatırım tarama yasasına dahil etmeyi planlıyor.
ACEA verilerine göre Avrupa'da araç satışları düştü
Kasım ayında Avrupa’da araç satışları düştü.
Türkiye-Çin fikri mülkiyet iş birliği gelişiyor
Çin Ulusal Fikri Mülkiyet İdaresi (CNIPA) yetkilileri Türkpatent'i ziyaret ederek ikili mutabakatlarda bulundu.
Aselsan, Asya-Pasifik'te alıcıyla satış sözleşmesi imzaladı
ASELSAN, Asya-Pasifik bölgesinde yer alan müşterileri ile 11,4 Milyon ABD Doları olan satış sözleşmeleri imzaladığını duyurdu.
Vestel'in tüm birimleri yeniden yapılandırıldı
Vestel'in üst yönetiminde 1 Ocak'tan itibaren yeni görevlendirmeler olacağını duyurdu.
Pegasus yeni uçak siparişleri verdi
Pegasus, yeni uçak siparişleri verdiğini duyurdu.
Garanti Bankası alacaklarını varlık yönetim şirketlerine sattı
Garanti Bankası bazı alacaklarını Gelecek Varlık, Ortak Varlık, Birikim Varlık, Dünya Varlık, Sümer Varlık Yönetim şirketlerine sattı.
Big Chefs, Avolta Grubuyla görüşmelere başladı
Big Chefs ve Avolta şirketi havalimanlarında restoran açılması konusunda görüşmelere başladı.
Tofaş, K0 modeli yatırım finansmanı için kredi sözleşmesi imzaladı
K0 Model Ticari Araç Yatırımının Finansmanı İçin Kredi Sözleşmesi imzaladı.
Hitit, Drukair’in yeni IT sağlayıcısı oldu
Dijital dönüşümde sınır tanımayan Hitit, Drukair’in yeni IT sağlayıcısı oldu. Hitit, Butan Krallığı’nın ulusal havayolu şirketi Drukair ile anlaşma imzaladı.
Terra Pizza, Downtown AVM’de hizmet vermeye başladı
Terra Pizza Bursa’daki yeni restoranını Downtown AVM’de açtı.
IFCO fuarı 5 Şubat 2025'te İFM'de başlıyor
IFCO İstanbul Fashion Connection fuarı 5-8 Şubat 2025 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezinde düzenlenecek.
Gökmen Çetiner: Unique Partner, Tax Free ve Vat Off hizmetleri veriyor
Unique Partner, havalimanlarında Tax Free ve Vat Off hizmetleri veriyor.
Asgari ücret üçüncü toplantıda da belirlenmedi
2025 yılında geçerli olacak asgari ücret rakamının haftaya belirlenmesi bekleniyor.
Aldatıcı reklam ve uygulamalara 277,6 milyon lira ceza
Reklam Kurulu, 2024 yılında bugüne kadar 1705 adet aldatıcı reklam ve haksız ticari uygulamaya toplam 277,6 milyon tl idari para cezası uyguladı.
THY, Amerika Santiago'ya ilk uçuşunu gerçekleştirdi
Türk Hava Yolları, Amerika kıtasındaki 26. destinasyonu olan Santiago'ya ilk uçuşunu gerçekleştirdi ve uçuş ağını 349 noktaya ulaştırdı.
MİT, terörist Yayla Kızılkaya'yı öldürdü
MİT, PKK/PAJK'ın sözde sorumlusu "Nesrin Amed" kod adlı Yayla Kızılkaya'yı Suriye'nin Kamışlı bölgesinde düzenlediği operasyonla etkisiz hale getirdi.
Reklam sektörünün duayenlerinden Ersin Salman vefat etti
Türk reklamcılık sektörünün duayenlerinden ve Reklamcılar Derneğinin kurucu üyelerinden Ersin Salman vefat etti.
Bursa Model Fabrika'da eğitimler devam ediyor
Enerji yöneticileri Bursa Model Fabrika’da (BMF) Yalın ve Dijital Dönüşüm eğitimi aldı.
Elite Naturel ürünleri Japon Costco marketlerde satışa çıktı
Elite Naturel Organik Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. ürünleri, Japonyada faaliyet gösteren Costco Wholesale marketlerinde satışa çıktı.
Tapdi ile Tınaztepe şirketleri birleşti
Tapdi Oksijen Özel Sağlık ve Eğitim Hizmetleri San. ve Tic. A.Ş. ile Tınaztepe Özel Sağlık Hizmetleri A.Ş. birleşti.
Servais: Finans sektörünün zorlukların üstesinden gelebilme kapasitesi var
IOSCO Başkanı Jean-Paul Servais, "Türkiye'de finans sektörünün zorlukların üstesinden gelebilme kapasitesi var" dedi.
Otomotiv lastiği üretim ve dağıtımı yapan şirketlere soruşturma
Otomotiv sektöründe lastik üretimi ve dağıtımı alanında faaliyet gösteren teşebbüsler hakkında soruşturma açıldı.
BUGÜN: Üçüncü Asgari Ücret Tespit Toplantısı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Asgari ücreti önümüzdeki hafta içinde neticelendirmeyi düşünüyoruz demişti. Bugün sonuçlanması bekleniyor.
Bankalar Galataport'a çöküyor mu?
Yapılan sözleşme yenilemelerinde en önemli madde olarak "payların yüzde 49'u kredi veren bankalarca garame oranlarına göre devralınacaktır." yer alıyor.
TMSF, HES ve Erciyes Çelik şirketlerinin paylarını ihaleye çıkarıyor
TMSF, Hes Hacılar Elektrik ve Erciyes Çelik Halat Paylarının Satış İlanını yayınladı.
Türkiye, PLMA's fuarında yeni iş bağlantıları kurdu
AHBİB Başkanı Veysel Memiş: PLMA's fuarı'nda ABD, BAE, Kanada ve Meksika firmaları ile yeni bağlantılar kurduk.
Private label ürünlerin piyasa payı birim satışların yüzde 25'ine ulaştı
AKMİB, 33 firmayı ABD'nin özel etiket pazarına taşıdı.
CLPA'dan Endüstriyel haberleşme ile akıllı fabrikalara geçiş sistemi
CLPA’nın (CC-Link Partner Association) geliştirdiği CC-Link IE TSN teknolojisi, dönüşümün anahtarı olarak BT ve OT sistemlerini bir araya getiriyor.
Çağdaş Cam, Borsa İstanbul'da işlem görmeye başladı
Borsa İstanbul’da gong Çağdaş Cam Sanayi ve Ticaret A.Ş için çaldı.
Ayşe Tolga'nın “Benim Bütün Hayallerim Gerçek Olur”dan 10. baskı başarısı
Ayşe Tolga'dan İlham Veren Bir Rehber: “Benim Bütün Hayallerim Gerçek Olur” kitabı 10. baskısını yaptı.
TSPB sertifika programı 7 Ocak'ta başlıyor
Türkiye Sermaye Piyasaları Birliğinin yeni planladığı sertifika programı 7 Ocak'ta başlıyor.
Doğanlar Mobilya Grubu’nun İlk Sürdürülebilirlik Raporu yayımlandı
Doğanlar Mobilya Grubu, ilk sürdürülebilirlik raporunu yayımladı.