27 iş insanının kaleme aldığı Sözler ve Stratejiler kitabı dijitalde
27 iş insanının kaleme aldığı Sözler ve Stratejiler kitabı dijitalde
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. Dijital Kitabı ‘sözler Ve Stratejiler’ yayında!
Haber Giriş Tarihi: 25.12.2024 12:09
Haber Güncellenme Tarihi: 25.12.2024 12:19
Kaynak:
Haber Merkezi
Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024 yılının son dijital yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabı’nı okuyucularıyla buluşturdu. Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. dijital kitabı olan ‘Sözler ve Stratejiler’, Türkiye’de şirketlerin markalaşma ve pazarlama konularında hayata geçirdikleri yenilikçi uygulamaları ve bu alana yönelik gelecek planlarını ele alıyor.
Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024 yılında hazırladığı son dijital yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabını okuyucularıyla buluşturdu. Üç yıldır Türkiye ekonomisine ve iş dünyasına farklı sektörlerde ve içeriklerde dijital yayınlar kazandıran Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. dijital kitabı ‘Sözler ve Stratejiler’ oldu.
Dijital Farkındalık Kitaplığı’na her yıl yeni dijital yayınlar ekleyen Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024’ün son yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ ile Türkiye’deki büyük şirketlerin markalaşma ve pazarlama alanında hayata geçirdikleri yenilikçi uygulamaları ve bu alana yönelik gelecek planlarını sayfalarına taşıdı. Türkiye’nin pazarlama liderleri ‘‘Sözler ve Stratejiler’ dijital kitabının sayfalarında; dijital pazarlama ve mükemmel müşteri memnuniyeti alanında aldıkları aksiyonlar hakkında bilgi verirken, yenilikçi ve inovatif ürünler sunarak nasıl pazar hakimiyetlerini artırdıklarını aktardılar.
“Sözler ve Stratejiler kitabımız ile 2025 yılına adım atıyoruz”
2021 yılından bugüne Platform bünyesindeki Farkındalık Kitaplığı’nda yayınladıkları dijital kitaplara sürekli yenilerini eklediklerini açıklayan Kadın Dostu Markalar Platformu Genel Müdürü ve Kurucusu Nazlı Demirel,değer odaklı çalışmalarının tümünü farkındalıkları besleyen ve güçlendiren birer yapıta dönüştürdüklerini vurguladı. 5. yılına giren Kadın Dostu Markalar Platformu’nun geride arşiv niteliğinde 10 özel eser bırakmanın gururunu yaşadığını söyleyen Nazlı Demirel, “Yeni umutlarla, yeniliklerle ve ilham verici marka başarı hikayeleriyle dolu Sözler ve Stratejiler kitabımız ile 2025 yılına adım atıyoruz. 2025 yılının, hepimiz için daha eşitlikçi, daha kapsayıcı ve daha sürdürülebilir bir geleceğin inşasına vesile olmasını diliyoruz” diye konuştu.
Büyük bir çoğunluğunu iş dünyasının seçkin kitlelerinden müteşekkil araştırmacı grupların ve öğrencilerin oluşturduğu okurları tarafından da sıkı takibe alınan dijital kitapları ile ayda ortalama 450 bin okura ulaştıklarının altını çizen Demirel, daha eşitlikçi ve sürdürülebilir bir geleceği inşa etmek için 2025 yılında birçok anlamlı projeye ve dijital yayına imza atmayı planladıklarını sözlerine ekledi.
Markaların pazarlama planları ‘Sözler ve Stratejiler’Kitabı’nda!
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun http://www.kadindostumarkalar.org/ web sitesinde yayına giren ‘Sözler ve Stratejiler’ kitabında 27 büyük şirketin pazarlama ve markalaşma hikâyesi yer buldu. Kitapta röportajlarıyla yer alan şirketlerin liderleri arasında; Abdi İbrahim İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Dr. Mustafa Oğuzcan Bülbül, Acme Holding Pazarlama Direktörü Cem Şen, Akkim İnsan Kaynakları Direktörü Gökhan Ata Okutan, Alpay Mermer Yönetim Kurulu Başkanı Melike Alpay Özmen, Borçelik İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Direktörü Derya Demirer, Defacto Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdürü Barış Sönmez, Desa Yönetim Kurulu Üyesi Burçak Çelet, Dimes CMO’su Duygu Süleymanoğlu, Epsan Plastik Pazarlama Müdürü & Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Gülbin Efe Çevik, Flo Mağazacılık Pazarlama ve Büyüme Genel Müdür Yardımcısı Gökçe Kunt, Flokser Kimya Genel Müdürü Ekin Tükek, İnoksan Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Esra Altay Batkın, İşNet Genel Müdür Yardımcısı Aytül Sepetci, Kaleseramik Pazarlama Direktörü Zeliha Özay Yurdatap, Karaca Sürdürülebilirlik Yöneticisi İrem Doğu, Kariyer.net CEO’su Fatih Uysal, Kurtsan Şirketler Grubu İcradan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Duygu Nahum, Lenovo Türkiye Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Banu Soyak, Lezita Pazarlama Müdürü Fatoş Nacar, Lufian Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Gümüştepe, Netcad Pazarlama ve Strateji Direktörü Sedef Ruken Küçük, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Üyesi ve Kıdemli İnsan Kaynakları Direktörü Mısra Meriçten, Penti CMO’su Cristina Polini, Petlas Genel Müdürü Hakan Yalnız, Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, Selen Kozmetik CEO ve URBAN Care Marka Kurucusu Selen Yorgun Tavit, Yorglass Yönetim Kurulu Başkanı Semavi Yorgancılar yer aldı.
Ayrıca Kadın Dostu Markalar Akademi Direktörü Buket Güngen, Marka Konseyi Başkanı & Brandmap Genel Yayın Yönetmeni & BSİ Marka Danışmanı Bülent Fidan, Eğitmen & Danışman Cansın Duman, Markam Danışmanlık Kurucusu Güven Borça, Yönetim Danışmanı & Yazar & Eğitmen Hakan Okay, Üstün Patent Kurucusu Özlem Arslan Kart, Akademisyen & Yazar Yavuz Odabaşı da hazırladıkları makalelerle, kitabın giriş bölümünde Türkiye’de markalaşma ve pazarlamanın yeni trendleri ve geleceğini yorumladılar.
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun Dijital Farkındalık Kitaplığı’nda ise en son yayına aldığı ‘Sözler ve Stratejiler’ kitabının yanı sıra; ‘Türkiye Ekonomisinin Kadın Liderleri 2021’, ‘Teknolojide Kadın Gücü’, ‘Enerjide Kadın Gücü’, ‘Dijital Dönüşümün Kadın Liderleri’, ‘Türkiye’nin Kadın Girişimcileri’, ‘İhracatta Fark Yaratan Kadınlar’, ‘Cumhuriyetin 100. Yılını Aydınlatan Kadın Dostu Markalar’, ‘Türkiye Ekonomisinin Kadın Liderleri 2024’ ve ‘İnsan ve Kültür’ dijital kitapları da hala okuyucular tarafından ilgiyle takip ediliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
27 iş insanının kaleme aldığı Sözler ve Stratejiler kitabı dijitalde
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. Dijital Kitabı ‘sözler Ve Stratejiler’ yayında!
Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024 yılının son dijital yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabı’nı okuyucularıyla buluşturdu. Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. dijital kitabı olan ‘Sözler ve Stratejiler’, Türkiye’de şirketlerin markalaşma ve pazarlama konularında hayata geçirdikleri yenilikçi uygulamaları ve bu alana yönelik gelecek planlarını ele alıyor.
Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024 yılında hazırladığı son dijital yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabını okuyucularıyla buluşturdu. Üç yıldır Türkiye ekonomisine ve iş dünyasına farklı sektörlerde ve içeriklerde dijital yayınlar kazandıran Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. dijital kitabı ‘Sözler ve Stratejiler’ oldu.
Dijital Farkındalık Kitaplığı’na her yıl yeni dijital yayınlar ekleyen Kadın Dostu Markalar Platformu, 2024’ün son yayını olan ‘Sözler ve Stratejiler’ ile Türkiye’deki büyük şirketlerin markalaşma ve pazarlama alanında hayata geçirdikleri yenilikçi uygulamaları ve bu alana yönelik gelecek planlarını sayfalarına taşıdı. Türkiye’nin pazarlama liderleri ‘‘Sözler ve Stratejiler’ dijital kitabının sayfalarında; dijital pazarlama ve mükemmel müşteri memnuniyeti alanında aldıkları aksiyonlar hakkında bilgi verirken, yenilikçi ve inovatif ürünler sunarak nasıl pazar hakimiyetlerini artırdıklarını aktardılar.
“Sözler ve Stratejiler kitabımız ile 2025 yılına adım atıyoruz”
2021 yılından bugüne Platform bünyesindeki Farkındalık Kitaplığı’nda yayınladıkları dijital kitaplara sürekli yenilerini eklediklerini açıklayan Kadın Dostu Markalar Platformu Genel Müdürü ve Kurucusu Nazlı Demirel,değer odaklı çalışmalarının tümünü farkındalıkları besleyen ve güçlendiren birer yapıta dönüştürdüklerini vurguladı. 5. yılına giren Kadın Dostu Markalar Platformu’nun geride arşiv niteliğinde 10 özel eser bırakmanın gururunu yaşadığını söyleyen Nazlı Demirel, “Yeni umutlarla, yeniliklerle ve ilham verici marka başarı hikayeleriyle dolu Sözler ve Stratejiler kitabımız ile 2025 yılına adım atıyoruz. 2025 yılının, hepimiz için daha eşitlikçi, daha kapsayıcı ve daha sürdürülebilir bir geleceğin inşasına vesile olmasını diliyoruz” diye konuştu.
Büyük bir çoğunluğunu iş dünyasının seçkin kitlelerinden müteşekkil araştırmacı grupların ve öğrencilerin oluşturduğu okurları tarafından da sıkı takibe alınan dijital kitapları ile ayda ortalama 450 bin okura ulaştıklarının altını çizen Demirel, daha eşitlikçi ve sürdürülebilir bir geleceği inşa etmek için 2025 yılında birçok anlamlı projeye ve dijital yayına imza atmayı planladıklarını sözlerine ekledi.
Markaların pazarlama planları ‘Sözler ve Stratejiler’ Kitabı’nda!
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun http://www.kadindostumarkalar.org/ web sitesinde yayına giren ‘Sözler ve Stratejiler’ kitabında 27 büyük şirketin pazarlama ve markalaşma hikâyesi yer buldu. Kitapta röportajlarıyla yer alan şirketlerin liderleri arasında; Abdi İbrahim İnsan Kaynakları, Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Grup Başkanı Dr. Mustafa Oğuzcan Bülbül, Acme Holding Pazarlama Direktörü Cem Şen, Akkim İnsan Kaynakları Direktörü Gökhan Ata Okutan, Alpay Mermer Yönetim Kurulu Başkanı Melike Alpay Özmen, Borçelik İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Direktörü Derya Demirer, Defacto Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdürü Barış Sönmez, Desa Yönetim Kurulu Üyesi Burçak Çelet, Dimes CMO’su Duygu Süleymanoğlu, Epsan Plastik Pazarlama Müdürü & Sürdürülebilirlik Komitesi Başkanı Gülbin Efe Çevik, Flo Mağazacılık Pazarlama ve Büyüme Genel Müdür Yardımcısı Gökçe Kunt, Flokser Kimya Genel Müdürü Ekin Tükek, İnoksan Satış ve Pazarlama Genel Müdürü Esra Altay Batkın, İşNet Genel Müdür Yardımcısı Aytül Sepetci, Kaleseramik Pazarlama Direktörü Zeliha Özay Yurdatap, Karaca Sürdürülebilirlik Yöneticisi İrem Doğu, Kariyer.net CEO’su Fatih Uysal, Kurtsan Şirketler Grubu İcradan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Duygu Nahum, Lenovo Türkiye Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Banu Soyak, Lezita Pazarlama Müdürü Fatoş Nacar, Lufian Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Gümüştepe, Netcad Pazarlama ve Strateji Direktörü Sedef Ruken Küçük, P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Yönetim Kurulu Üyesi ve Kıdemli İnsan Kaynakları Direktörü Mısra Meriçten, Penti CMO’su Cristina Polini, Petlas Genel Müdürü Hakan Yalnız, Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, Selen Kozmetik CEO ve URBAN Care Marka Kurucusu Selen Yorgun Tavit, Yorglass Yönetim Kurulu Başkanı Semavi Yorgancılar yer aldı.
Ayrıca Kadın Dostu Markalar Akademi Direktörü Buket Güngen, Marka Konseyi Başkanı & Brandmap Genel Yayın Yönetmeni & BSİ Marka Danışmanı Bülent Fidan, Eğitmen & Danışman Cansın Duman, Markam Danışmanlık Kurucusu Güven Borça, Yönetim Danışmanı & Yazar & Eğitmen Hakan Okay, Üstün Patent Kurucusu Özlem Arslan Kart, Akademisyen & Yazar Yavuz Odabaşı da hazırladıkları makalelerle, kitabın giriş bölümünde Türkiye’de markalaşma ve pazarlamanın yeni trendleri ve geleceğini yorumladılar.
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun Dijital Farkındalık Kitaplığı’nda ise en son yayına aldığı ‘Sözler ve Stratejiler’ kitabının yanı sıra; ‘Türkiye Ekonomisinin Kadın Liderleri 2021’, ‘Teknolojide Kadın Gücü’, ‘Enerjide Kadın Gücü’, ‘Dijital Dönüşümün Kadın Liderleri’, ‘Türkiye’nin Kadın Girişimcileri’, ‘İhracatta Fark Yaratan Kadınlar’, ‘Cumhuriyetin 100. Yılını Aydınlatan Kadın Dostu Markalar’, ‘Türkiye Ekonomisinin Kadın Liderleri 2024’ ve ‘İnsan ve Kültür’ dijital kitapları da hala okuyucular tarafından ilgiyle takip ediliyor.
Haftanın popüler haberleri
Erdal Bahçıvan: Güçlü dış kaynak girişi sağlanabilir
İSO Başkanı Erdal Bahçıvan: Mevcut ekonomik programın başarısında temel koşullardan biri olan dış kaynak girişlerinde canlanma henüz yeterli değil.
Adjust'tan Başak Zerman'ın 2025'e dair dijital ve AI öngörüleri
Adjust Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Satış Direktörü Başak Zerman, Mobil Uygulama Dünyası 2025 yılı öngörülerini paylaştı.
Sitrett, fonlama turuna çıktı
Temizlik ve hijyen teknolojileri alanında yenilikçi çözümler sunan Sitrett MX, 26 Aralık 2024 tarihinde başlayan Köprü Yatırım Turu’nu duyurdu.
Türk gıda ürünleri Amerikalı şeflerin menülerinde yerini aldı
Gıda ihracatçıları Amerika'ya gıda ürünlerinin ihracatını artırmak amacıyla bir dizi etkinlik gerçekleştirdi.
Gültepe: 1993'te Türkiye'nin ihracatı sadece 15,3 milyar dolardı
Mustafa Gültepe konuşmasında, TİM'in kurulduğu 1993'te Türkiye'nin ihracatının sadece 15,3 milyar dolar olduğunu hatırlattı.
Fransa’nın en büyük nükleer reaktörü elektrik üretmeye başladı
Fransa, topraklarındaki en büyük nükleer enerji reaktöründe güç üretmeye başlayarak ulusal elektrik şebekesine elektrik iletimini gerçekleştirdi.
İş dünyası yeni asgari ücreti değerlendirdi
İş dünyası temsilcileri yaptıkları açıklamalarla dün Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan tarafından kamuoyuyla paylaşılan yeni asgari ücreti değerlendirdi.
BTM'nin Kuluçka programlarına başvurular başladı
BTM’nin sunduğu Ön Kuluçka, Kuluçka ve Post Kuluçka programlarına başvurular başladı.
Hisarcıklıoğlu: TIR karnelerinin dijitalleştirilmesi önemli
“Ülkemizin transit taşımacılıkta sürdürülebilir büyümesini sağlamak ve bölgesel ticaretin merkezinde yer almak için çalışmalarımıza kararlılıkla devam etmeliyiz”
Tolga Eşiz: Öne çıkan trendler dijital, yapay zeka ve siber güvenliği
Paperwork Satış Direktörü Tolga Eşiz, 2024 yılında Türkiye bilişim sektörünün durumunu ve geleceğe yönelik stratejik hedefleri değerlendirdi.
27 iş insanının kaleme aldığı Sözler ve Stratejiler kitabı dijitalde
Kadın Dostu Markalar Platformu’nun 10. Dijital Kitabı ‘sözler Ve Stratejiler’ yayında!
BİST 100’de Yönetim Kurullarının yüzde 16,4’ü kadın üyeden oluşuyor
TKYD Üye Buluşması, Türkiye Sınai Kalkınma Bankası ev sahipliğinde, TSKB Cennet Bahçesi’nde tüm kurumsal ve bireysel üyelerin katılımıyla gerçekleşti.
IQ Akademi, mimar adaylarına mesleki deneyim sunuyor
IQ Alüminyum, 2024 yılındaki son eğitim programında Uludağ Üniversitesi Mimarlık Fakültesi öğrencilerini ağırladı.
Kazakistan'da Azerbaycan uçağı düştü
Azerbaycan Hava Yollarına ait uçak Kazakistan'da düştü.
İnan Kıraç, Koç Holdingin eski muhasebecisi Emine Alangoya ile evlendi
Emine Alangoya son 43 yılı Koç Holding A.Ş. Muhasebe Müdürü ve Direktörü olmak üzere, Koç Topluluğunda yaklaşık 53 yıl görev yaptı.
Yeni asgari ücret 22 bin 104 TL. oldu
2025 yılında uygulanacak asgari ücret belirlendi.
Karsan Otonom e-ATAK, Ağustos 2025’te İsveç'te yolcu taşıyacak
Karsan Otonom e-ATAK, İsveç pazarında yolcu taşımaya hazırlanıyor. Ağustos 2025’te yolcu taşımaya başlayacak!
Aygaz, 20 milyon dolarlık kredi kullanıyor
Aygaz, 20 milyon dolarlık kredi kullanacağını duyurdu.
Sınai Kalkınma Bankası, IFC Kadın İstihdamı Sözleşmesi imzaladı
TSKB, Uluslararası Finans Kurumu (International Finance Corporation – IFC) ile 100 milyon ABD doları tutarında "IFC Kadın İstihdamı" kredi sözleşmesi imzaladı.
Balıkesir'de mühimmat fabrikasındaki patlamada 11 kişi hayatını kaybetti
Balıkesir'in merkez Karesi ilçesinde patlayıcı üretilen mühimmat fabrikasında meydana gelen patlama ve çökme nedeniyle 11 kişi hayatını kaybetti, 7 kişi yaralandı.
Kasım'da Ortadoğu ve Kuzey Afrika e-ticareti yüzde 44 arttı
Kasım ayında Ortadoğu ve Kuzey Afrika (ODKA, MENA) E-ticareti yüzde 44 arttı.
TMSF, Yenidoğan Çetesinin hastanelerine kayyım olarak atandı
Yenidoğan Çetesi ile ilişkili hastanelerde TMSF kayyım olarak görevlendirildi.
Multitek, dünyadaki ilk Akıllı Posta Kutusu iBOX’ı geliştirdi
Ar-Ge şirketi Multitek, posta teslimatında güvenlik ve konforu bir araya getiren Akıllı Posta Kutusu iBOX’ı geliştirdi. iBOX’ın ilk hedef pazarı ise İngiltere.
Fabrika yangınlarına en geç 3 dakika içinde müdahale edilmeli
Falckon Genel Müdürü Anıl Yamaner: Endüstriyel tesislerde ilk 3 dakika doğru müdahale edemezsiniz yangını söndüremezsiniz.
Akın Tekstil "iflas etti" söylentilerini yalanladı
Akın Tekstil, iflas ettiği ve kapandığı yönünde çıkan haberleri ve söylentileri yalanladı.
Ayşe Yenel ve Zeynep Yenel, Kron Teknoloji Genel Müdürü olarak atandı
Kron Teknoloji, Ayşe Yenel ve Zeynep Yenel'in şirketin Eş Genel Müdürü olarak atandıklarını duyurdu.
Ersu, Ereğli Konya'da yaşam vadisi kuracak
Ersu, Ereğli Konya fabrika arazisine önümüzdeki dönemde alışveris merkezi, otel ve plaza yapacağını duyurdu.
Oba'ya Güneydoğu Anadolu İhracatçı Birliklerinden ödül
Oba Makarna şirketi Güneydoğu Anadolu İhracatçı Birliklerinden ihracatçı ödülü aldı.
Ahmet Kürşad Ertin'e CCI şirketinde üst düzey atama
CCI, organizasyon değişikliğine ilişkin açıklamada bulundu.
Hisarcıklıoğlu: Yeni hedef "süper iletken çip üretim evi"ni kurmak
Hisarcıklıoğlu, "TOBB ETÜ ve Aselsan olarak yeni hedefimiz de Savunma Sanayii Başkanlığımızın destekleriyle 'süper iletken çip üretim evi'ni kurmaktır."
TOBB/Hisarcıklıoğlu “Emek yoğun sektörlere ek destekler verilmeli”
TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu “Emek yoğun sektörlere ek destekler verilmeli” dedi.
CANLI: Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kabine sonrası açıklama yapıyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan açıklama yapıyor.
Floransa turizminde önemli yeri olan Vasari Koridoru yeniden açıldı
Floransa'daki Uffizi Galerisi'ni Pitti Sarayı'na bağlayan 750 metre uzunluğundaki yüksek geçit Vasari Koridoru resmen yeniden açıldı.
Crodocile Dundee filminin timsahı Burt 90 yaşında öldü
1986 yapımı gişe rekorları kıran Crocodile Dundee filminde aktör Paul Hogan'la birlikte rol alan sürüngen ikonu Burt , tahmini olarak 90 yaşında öldü.
Sabancı Holding, hissedarlarını dolandırıcılara karşı uyardı
Sabancı Holding, yayınladığı kamuoyu duyurusuyla son dönemde yasa dışı yollarla edinilen bilgilerinin dolandırıcılık amaçlı kullanıldığı yönünde uyarıda bulundu.
AHKİB/Tekin: İşçilik maliyetinin yükü paylaşılmalı, teşvikler artırılmalı
AHKİB Başkanı Gürkan Tekin “Uluslararası pazarlarda devlet destekleri olmadan rekabet edemeyiz.”
Big Bang'ten Genoride'ye 700 bin TL ödül
OİB’den mobilitede fark yaratan dört girişime 2 milyon TL ödül!
Ingredy.app, gastronomi profesyonellerini buluşturdu
Türkiye’nin restoranlar için kurulmuş ilk online pazar yeri olan ve kısa sürede şeflerden yoğun ilgi gören Ingredy.app, profesyonellerden yoğun ilgi gördü.
Muğla Kooperatifleri, Dünya Kooperatifçilik Gününü kutladı
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğünce düzenlenen “Dünya Kooperatifçilik Günü” etkinlikleri kooperatif ve üretici birliklerinin katılımıyla yapıldı.
Venhancer şirketinde Nilay Karagülmez Abamor'a üst düzey görev
Nilay Karagülmez Abamor Venhancer İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcılığına atandı.