Online alışveriş yapanların yüzde 15’i yurt dışından alışveriş yapıyor
Online alışveriş yapanların yüzde 15’i yurt dışından alışveriş yapıyor
Türkiye’de online alışveriş yapanların yüzde 15’i haftada en az bir kez yurt dışından ürün satın alıyor.
Haber Giriş Tarihi: 21.10.2024 11:08
Haber Güncellenme Tarihi: 21.10.2024 11:13
Kaynak:
Haber Merkezi
Hızla büyümeye devam eden küresel sınır ötesi e-ticaret pazarının 2030 yılına kadar 7,9 trilyon dolara ulaşması bekleniyor. DHL eCommerce’ün Sınır Ötesi Alışveriş Raporu’na göre; dünya genelinde alışveriş yapanların yarısından fazlası diğer ülkelerdeki online satış kanallarını tercih ediyor. Sınır ötesi alışverişlerde Hindistan başı çekerken, Türkiye’de ise online alışveriş yapanların yüzde 15’i haftada en az bir kez yurt dışından alım yapıyor.
Rapora göre alışveriş yapanların yüzde 27'sinin önümüzdeki yıl yurt dışından daha sık alışveriş yapmayı planladığı düşünüldüğünde, işletmelerin sınırların ötesine geçerek büyümesi için potansiyel barındırıyor. Yurt dışına e-ihracat yapmak isteyen müşterilerinin yeni pazarlara açılmalarına destek olmayı hedefleyen MNG Kargo, global e-ticaret müşterilerine rekabetçi fiyatlar sunan yeni hizmetiyle dikkat çekiyor.
Geçtiğimiz yıl ekim ayında MNG Kargo’yu satın alan DHL eCommerce’ün yayınladığı küresel Online Shopper Trends Report 2024’ün dördüncü fazında dünya çapında online alışveriş yapan müşterilerinin davranış ve eğilimleri ele alındı. DHL eCommerce’ün Sınır Ötesi Alışveriş Raporu’na göre; dünya genelinde alışveriş yapanların yarısından fazlası diğer ülkelerdeki online satış kanallarını tercih ediyor.
Hızla büyümeye devam eden küresel sınır ötesi e-ticaret pazarının 2030 yılına kadar 7,9 trilyon dolara ulaşması bekleniyor. Bu da sınır ötesi satış yapmayı düşünenler için büyük bir fırsat anlamına geliyor. Tüketiciler yerel perakendecilerden daha sık alışveriş yapsa da diğer ülkelerden gelen ürünlere yönelik açık bir talep olduğu gözleniyor. Rapora göre alışveriş yapanların neredeyse yarısı ayda bir kez, yüzde 16'sı ise haftada bir veya daha sık olmak üzere başka bir ülkedeki online satış kanallarından alışveriş yapıyor. Avrupa'da, Birleşik Krallık (%26), Türkiye () ve Fransa'da () online alışveriş yapanlar haftada en az bir kez yurt dışından alışveriş yapıyor. Dünyada ise Hindistan yüzde 38’lik oranla sınır ötesi alışverişlerde başı çekiyor.
TÜRKİYE’DEN ALIM YAPMAK İSTEYEN AVRUPALI TÜKETİCİLERİN ORANI YÜZDE 2
Dünya genelinde online alışveriş yapanların ilk adresi yüzde 57 ile Çin olsa da ABD ve Avrupa ülkelerinden gelen ürünlere de talep olduğu gözleniyor. Rapora göre ABD’den alışveriş yapanların oranı yüzde 37, Almanya’yı tercih edenlerin oranı yüzde 23’lerde iken, Birleşik Krallık için ise bu oran yüzde 21.
Avrupa'daki tüketiciler, kendi bölgeleri dışındaki online satış kanallarından alışveriş yapmanın yanı sıra sıklıkla komşu ülkeleri de listelerine alıyor. Avrupalılar kendi bölgelerinde en çok yüzde 34 ile Almanya’yı, yüzde 16 ile Birleşik Krallığı, yüzde 9 ile de Fransa’yı tercih ediyor. Türkiye bu listede yüzde 2 gibi bir oranla yer alıyor.
Rapora göre alışveriş yapanların yüzde 27'sinin önümüzdeki yıl yurt dışından daha sık alışveriş yapmayı planladığı düşünüldüğünde, işletmelerin sınırların ötesine geçerek büyümesi için potansiyel barındırıyor. Türkiye, İngiltere, Almanya, Çek Cumhuriyeti ve İtalyadaki tüketiciler yurt dışından alışveriş yapmayı planladıklarını belirtirken, alışveriş yapanların yüzde 83'ü, başka bir ülkedeki online perakendeciden aldıkları ürünü teslim etmesi için DHL'e güveniyor.
MNG KARGO’DAN YURT DIŞINA AÇILMAK İSTEYEN MÜŞTERİLERİNE ÖZEL HİZMET
Raporda yer aldığı gibi dünya genelinde alışveriş yapanların yarısından fazlasının diğer ülkelerdeki online satış kanallarından alışveriş yapıyor olması, yeni pazarlara açılmak isteyen işletmeler için yeni fırsatları da beraberinde getiriyor. DHL’in sınır ötesi gücünü arkasına alan MNG Kargo, yurt dışı pazarındaki gelişmeleri yakından takip ediyor. Gönderilerinde sınır ötesi ticaretin payı giderek artan MNG Kargo, KOBİ’lerin sınır ötesi ticarette potansiyelini de dikkate alarak yeni hizmetleri ile dikkat çekiyor.
DHL bünyesinde faaliyet gösteren MNG Kargo, yurt dışına e-ihracat yapmak isteyen müşterilerinin yeni pazarlara açılmalarına destek olmak üzere DHL Group’un iş bölümlerinden biri olan DHL Global Forwarding ile yaptığı iş birliğiyle global e-ticaret müşterilerine rekabetçi fiyatlar sunan yeni bir hizmet başlattı. MNG Kargo bu hizmet ile e-ticaret platformları, pazaryerleri veya kendi e-ticaret siteleri üzerinden ayakkabı, kıyafet, ev tekstili ve aksesuar başta olmak üzere, Türkiye’den İngiltere, Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa’ya satış yapan firmalara daha avantajlı fiyatlar ve hızlı teslimat seçenekleriyle ürünleri son alıcılarına ulaştırma kolaylığı sağlıyor. Avrupa kıtasına 5-7 gün, Amerika’ya 8-10 gün içerisinde gönderimleri sağlayan MNG Kargo, aynı zamanda sunduğu express hizmet sayesinde isteyen müşterilerin ürünlerini çok daha kısa sürede yurt dışına ulaştırabilecek. Türkiye’nin her yerinden alımları yaparak yurt dışına gönderi sağlayan şirket söz konusu hizmetini yakın dönemde Orta Doğu ve Afrika ülkelerini de kapsayacak şekilde tüm dünyaya genişletmeyi planlıyor.
Yurt dışı alışverişlerindeki talep artışının tüketiciler üzerindeki yansımalarından biri de teslimat sürelerindeki gecikmeler olarak görülüyor. Talebin yoğun olduğu dönemlerde gümrüklerde oluşan yoğunluk nedeniyle teslimat süreçlerinde gecikmeler yaşanabiliyor. Türkiye’de de tüketiciler zaman zaman bu durumdan şikâyetçi olabiliyor. Gönderilerin gümrükten çıkış tarihleri pek çok sebepten dolayı değişiklik gösterebiliyor. Gümrük işlemleri bittikten sonra kargo şirketlerine teslim edilen ürünler, teslimat noktasına göre 1 ila 3 iş günü arasında alıcılara en hızlı şekilde ulaştırılıyor.
DHL Online Shopper Trends Raporu Hakkında
DHL Online Shopper Trends Report2024, uluslararası e-ticaret endüstrisi, belirli pazarlar ve tüketici tercihleri hakkında içgörüler sunmaktadır. DHL eCommerce, dünya genelinde tüketicilerin çevrimiçi alışveriş alışkanlıklarını anlamak için bu çalışmayı 2024 yılında, 24 ülkede (Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Almanya, İtalya, Hollanda, Polonya, İspanya, İsveç, Türkiye, İngiltere, Kanada, ABD, Arjantin, Brezilya, Nijerya, Güney Afrika, Fas, Birleşik Arap Emirlikleri, Avustralya, Çin, Hindistan, Malezya, Tayland) gerçekleştirmiş olup, 12.000 katılımcı sağlanmıştır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Online alışveriş yapanların yüzde 15’i yurt dışından alışveriş yapıyor
Türkiye’de online alışveriş yapanların yüzde 15’i haftada en az bir kez yurt dışından ürün satın alıyor.
Hızla büyümeye devam eden küresel sınır ötesi e-ticaret pazarının 2030 yılına kadar 7,9 trilyon dolara ulaşması bekleniyor. DHL eCommerce’ün Sınır Ötesi Alışveriş Raporu’na göre; dünya genelinde alışveriş yapanların yarısından fazlası diğer ülkelerdeki online satış kanallarını tercih ediyor. Sınır ötesi alışverişlerde Hindistan başı çekerken, Türkiye’de ise online alışveriş yapanların yüzde 15’i haftada en az bir kez yurt dışından alım yapıyor.
Rapora göre alışveriş yapanların yüzde 27'sinin önümüzdeki yıl yurt dışından daha sık alışveriş yapmayı planladığı düşünüldüğünde, işletmelerin sınırların ötesine geçerek büyümesi için potansiyel barındırıyor. Yurt dışına e-ihracat yapmak isteyen müşterilerinin yeni pazarlara açılmalarına destek olmayı hedefleyen MNG Kargo, global e-ticaret müşterilerine rekabetçi fiyatlar sunan yeni hizmetiyle dikkat çekiyor.
Geçtiğimiz yıl ekim ayında MNG Kargo’yu satın alan DHL eCommerce’ün yayınladığı küresel Online Shopper Trends Report 2024’ün dördüncü fazında dünya çapında online alışveriş yapan müşterilerinin davranış ve eğilimleri ele alındı. DHL eCommerce’ün Sınır Ötesi Alışveriş Raporu’na göre; dünya genelinde alışveriş yapanların yarısından fazlası diğer ülkelerdeki online satış kanallarını tercih ediyor.
Hızla büyümeye devam eden küresel sınır ötesi e-ticaret pazarının 2030 yılına kadar 7,9 trilyon dolara ulaşması bekleniyor. Bu da sınır ötesi satış yapmayı düşünenler için büyük bir fırsat anlamına geliyor. Tüketiciler yerel perakendecilerden daha sık alışveriş yapsa da diğer ülkelerden gelen ürünlere yönelik açık bir talep olduğu gözleniyor. Rapora göre alışveriş yapanların neredeyse yarısı ayda bir kez, yüzde 16'sı ise haftada bir veya daha sık olmak üzere başka bir ülkedeki online satış kanallarından alışveriş yapıyor. Avrupa'da, Birleşik Krallık (%26), Türkiye () ve Fransa'da () online alışveriş yapanlar haftada en az bir kez yurt dışından alışveriş yapıyor. Dünyada ise Hindistan yüzde 38’lik oranla sınır ötesi alışverişlerde başı çekiyor.
TÜRKİYE’DEN ALIM YAPMAK İSTEYEN AVRUPALI TÜKETİCİLERİN ORANI YÜZDE 2
Dünya genelinde online alışveriş yapanların ilk adresi yüzde 57 ile Çin olsa da ABD ve Avrupa ülkelerinden gelen ürünlere de talep olduğu gözleniyor. Rapora göre ABD’den alışveriş yapanların oranı yüzde 37, Almanya’yı tercih edenlerin oranı yüzde 23’lerde iken, Birleşik Krallık için ise bu oran yüzde 21.
Avrupa'daki tüketiciler, kendi bölgeleri dışındaki online satış kanallarından alışveriş yapmanın yanı sıra sıklıkla komşu ülkeleri de listelerine alıyor. Avrupalılar kendi bölgelerinde en çok yüzde 34 ile Almanya’yı, yüzde 16 ile Birleşik Krallığı, yüzde 9 ile de Fransa’yı tercih ediyor. Türkiye bu listede yüzde 2 gibi bir oranla yer alıyor.
Rapora göre alışveriş yapanların yüzde 27'sinin önümüzdeki yıl yurt dışından daha sık alışveriş yapmayı planladığı düşünüldüğünde, işletmelerin sınırların ötesine geçerek büyümesi için potansiyel barındırıyor. Türkiye, İngiltere, Almanya, Çek Cumhuriyeti ve İtalyadaki tüketiciler yurt dışından alışveriş yapmayı planladıklarını belirtirken, alışveriş yapanların yüzde 83'ü, başka bir ülkedeki online perakendeciden aldıkları ürünü teslim etmesi için DHL'e güveniyor.
MNG KARGO’DAN YURT DIŞINA AÇILMAK İSTEYEN MÜŞTERİLERİNE ÖZEL HİZMET
Raporda yer aldığı gibi dünya genelinde alışveriş yapanların yarısından fazlasının diğer ülkelerdeki online satış kanallarından alışveriş yapıyor olması, yeni pazarlara açılmak isteyen işletmeler için yeni fırsatları da beraberinde getiriyor. DHL’in sınır ötesi gücünü arkasına alan MNG Kargo, yurt dışı pazarındaki gelişmeleri yakından takip ediyor. Gönderilerinde sınır ötesi ticaretin payı giderek artan MNG Kargo, KOBİ’lerin sınır ötesi ticarette potansiyelini de dikkate alarak yeni hizmetleri ile dikkat çekiyor.
DHL bünyesinde faaliyet gösteren MNG Kargo, yurt dışına e-ihracat yapmak isteyen müşterilerinin yeni pazarlara açılmalarına destek olmak üzere DHL Group’un iş bölümlerinden biri olan DHL Global Forwarding ile yaptığı iş birliğiyle global e-ticaret müşterilerine rekabetçi fiyatlar sunan yeni bir hizmet başlattı. MNG Kargo bu hizmet ile e-ticaret platformları, pazaryerleri veya kendi e-ticaret siteleri üzerinden ayakkabı, kıyafet, ev tekstili ve aksesuar başta olmak üzere, Türkiye’den İngiltere, Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa’ya satış yapan firmalara daha avantajlı fiyatlar ve hızlı teslimat seçenekleriyle ürünleri son alıcılarına ulaştırma kolaylığı sağlıyor. Avrupa kıtasına 5-7 gün, Amerika’ya 8-10 gün içerisinde gönderimleri sağlayan MNG Kargo, aynı zamanda sunduğu express hizmet sayesinde isteyen müşterilerin ürünlerini çok daha kısa sürede yurt dışına ulaştırabilecek. Türkiye’nin her yerinden alımları yaparak yurt dışına gönderi sağlayan şirket söz konusu hizmetini yakın dönemde Orta Doğu ve Afrika ülkelerini de kapsayacak şekilde tüm dünyaya genişletmeyi planlıyor.
GÜMRÜK SÜREÇLERİ KARGO ŞİRKETLERİNİN DIŞINDA İLERLİYOR
Yurt dışı alışverişlerindeki talep artışının tüketiciler üzerindeki yansımalarından biri de teslimat sürelerindeki gecikmeler olarak görülüyor. Talebin yoğun olduğu dönemlerde gümrüklerde oluşan yoğunluk nedeniyle teslimat süreçlerinde gecikmeler yaşanabiliyor. Türkiye’de de tüketiciler zaman zaman bu durumdan şikâyetçi olabiliyor. Gönderilerin gümrükten çıkış tarihleri pek çok sebepten dolayı değişiklik gösterebiliyor. Gümrük işlemleri bittikten sonra kargo şirketlerine teslim edilen ürünler, teslimat noktasına göre 1 ila 3 iş günü arasında alıcılara en hızlı şekilde ulaştırılıyor.
DHL Online Shopper Trends Raporu Hakkında
DHL Online Shopper Trends Report2024, uluslararası e-ticaret endüstrisi, belirli pazarlar ve tüketici tercihleri hakkında içgörüler sunmaktadır. DHL eCommerce, dünya genelinde tüketicilerin çevrimiçi alışveriş alışkanlıklarını anlamak için bu çalışmayı 2024 yılında, 24 ülkede (Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Almanya, İtalya, Hollanda, Polonya, İspanya, İsveç, Türkiye, İngiltere, Kanada, ABD, Arjantin, Brezilya, Nijerya, Güney Afrika, Fas, Birleşik Arap Emirlikleri, Avustralya, Çin, Hindistan, Malezya, Tayland) gerçekleştirmiş olup, 12.000 katılımcı sağlanmıştır.
Haftanın popüler haberleri
TSKB'nın kurumsal yönetim ilkelerine uyumu 97 puan aldı
Türkiye Sınai Kalkınma Bankası A.Ş.'nin kurumsal yönetim ilkelerine uyumu Saha Kurumsal Yönetim şirketi tarafından yapılan derecelendirmede 97 puan aldı.
Arena Finans'ın yeni şirket ünvanı Tera Finans oldu
Arena Finans Faktoring A.Ş.'nin yeni şirket ünvanı Tera Finans Faktoring A.Ş. oldu.
Enerji verimliliğine 20 milyar dolar yatırım yapılacak
Türkiye'nin enerji dönüşümü ve yenilenebilirde 2035 yol haritası açıklandı.
Bakan Bolat: Enflasyonda hızlı bir iniş sürecine gireceğiz
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, ÖNSİAD'ın toplantısında konuştu.
İstanbul Odalar ve Borsa Müşterek Toplantısı yapıldı
İstanbul Odalar ve Borsa Müşterek Toplantısı, İstanbul Ticaret Borası (İSTİB) genel merkez binasında düzenlendi.
Sermaye Piyasaları Kongresi 10 Aralık'ta
Türkiye Sermaye Piyasaları Kongresi’nin sekizincisi, 10 Aralık 2024 tarihinde gerçekleşecek.
Bursa TEKSİDER Başkanlığına Nermin Ceyhan seçildi
Tekstil ve Konfeksiyon Sanayi İş İnsanları Derneği’nin (TEKSİDER) Başkanlığına Nermin Ceyhan seçildi.
TOBB açıkladı: Kurulan şirket sayısı azaldı
Kurulan şirket sayısında geçen yılın aynı ayına göre % 6,7 azalma oldu.
YourEye, yapay zeka tabanlı çözümler sunuyor
YourEye, yapay zeka tabanlı görüntü işleme teknolojileriyle sektörel çözümler sunuyor.
Destek Patent, İnovasyon Şampiyonları arasında yerini aldı
Destek Patent CEO’su Faruk Yamankaradeniz, ödülünü Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak ve TİM Başkanı Mustafa Gültepe’nin elinden aldı.
E-ticaretçiler Kasım'da rekor satış bekliyor
Türkiye'de e-ticaret sektörü "kasım rüzgarı"nda 500 milyar liralık rekor ciro bekliyor.
Atamalar Resmi Gazete'de yayımlandı
Kamu kurum ve kuruluşlarına yapılan atamalar Resmi Gazete'de yayımlandı.
Tübitak, dünyanın en büyük kitap fuarı Frankfurt Kitap Fuarı’nda
Tübitak, Almanya’nın Frankfurt şehrinde düzenlenen dünyanın en büyük kitap fuarında!
Loras Holding'ten söylentilere yalanlama
Loras Holding, haber ve söylentilere KAP aracılığı ile yanıt verdi.
Yeo Teknoloji ile Defic Globe ortaklık kurdu
Yeo Teknoloji ile Defic Globe ortaklık kurduğunu KAP'a bildirdi.
Hayati Tanrıverdi, Hopi'de CPO pozisyonuna atandı
Hayati Tanrıverdi CPO olarak atandı.
BYD, Türkiye yapılanmasında Tilbe Polat'ı kadrosuna kattı
BYD Türkiye’nin Pazarlama Direktörü Tilbe Polat oldu.
Mihrican Ünlü Hopi’de CGDO pozisyonuna atandı
Mihrican Ünlü Hopi’deki kariyerine Chief Growth & Data Officer (CGDO) olarak devam edecek.
TSPB'den Dijital Finans, Teknoloji ve Hukuk Sertifika Programı
TSPB 8 Kasım 2024 - 12 Şubat 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilmek üzere “Dijital Finans, Teknoloji ve Hukuk Sertifika Programı” çevrim içi olarak planlandı.
BEKO ve C2FO’dan Tedarikçi Finansmanında örnek başarı
C2FO’nun Türkiye’de Beko ile gerçekleştirdiği ve 400 milyon dolarlık işlem hacmine ulaşan çalışma, global ölçekte örnek bir başarı hikayesi olarak yayınlandı.
Dr. Aslı Aktümen “Sosyal medyanın olumsuz etkilerine dikkat”
Dr. Aslı Aktümen, Bursader toplantısında dinleyicilere bilgiler verdi.
İş dünyasının kadın aktörleri GİFED ev sahipliğinde toplandı
Girişimci İş Kadınları Federasyonu (GİFED), bünyesindeki sekiz şehrin iş kadınlarının katılımları ile Bursa’da toplandı.
ICA, IRF Kongresi’nde ödül kazandı
ICA, IRF Kongresi’nde “Trafik Yönetimi ve Akıllı Ulaşım Sistemleri” kategorisinde ödül kazandı.
TOBB açıkladı: Kurulan şirket sayısında azalma var
Kurulan şirket sayısında geçen yılın aynı ayına göre % 6,7 azalma oldu.
Eylül'de kartlarla 1,45 trilyon lira ödendi
Kartlı ödemeler eylülde 1,45 trilyon lira oldu.
Bakan Kacır: Sağlık teknolojilerinde bir Turcorn’umuz yok
Ülkemiz teknoloji ekosistemi bugüne dek milyar dolar değerlemeyi aşan 7 teknoloji girişimi, bizim ifademizle Turcorn çıkardı ama henüz sağlık teknolojilerinde bir Turcorn’umuz yok.
Lyten, Nevada'daki fabrikasına 1 milyar dolarlık yatırım yapacak
ABD'li startup Lyten, Nevada'daki lityum-kükürt batarya fabrikasına 1 milyar dolardan fazla yatırım yapacak.
MEXT, dijital ve yeşil dönüşüm için köprü olmayı hedefliyor
MEXT, Türkiye ve AB arasında dijital ve yeşil dönüşüm için köprü olmayı hedefliyor.
Voleybol Federasyonu Başkanlığına Mehmet Akif Üstündağ seçildi
Türkiye Voleybol Federasyonu Başkanlığına Mehmet Akif Üstündağ yeniden seçildi.
Marmara Park AVM “Bronz Stevie Ödülü”nü kazandı
Marmara Park AVM, “Mesut Abi Merhaba” Projesiyle “Bronz Stevie Ödülü” nü Kazandı.
Ünye Limanı’nı OYAK Çimento işletecek
OYAK Çimento, Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Ünye Limanı İşletmeciliği Kiralanması İhalesi’nde en yüksek teklifi sundu ve ihaleyi kazandı.
İzocam, WCM Modelini tüm tesislerinde uygulamaya başladı
İzocam, Haziran ayında Eskişehir Tesisi’ndeki belgelendirme süreçlerini de tamamlayarak WCM Modelini tüm tesislerinde uygulamaya başladı.
Eureka etkinliği 22 Ekim'de başlıyor
Eureka’24, katılımcılarına girişim kültürünü öğretme, farklı girişimleri tanıtma, girişimcilerle birebir iletişime geçme, network ağını güçlendirme imkanı sunuyor.
Hisarcıklıoğlu'ndan ICCD üyelerine: Aramızdaki iş birliğini artırmalıyız
İslam Ticaret ve Kalkınma Odası (ICCD) toplantısı İstanbul'da yapıldı.
Şanlıurfa TSO duyurdu: "Şanlıurfa pamuğu" coğrafi işaretle tescillendi
Şanlıurfa Ticaret ve Sanayi Odası (ŞUTSO) tarafından başvurusu yapılan "Şanlıurfa pamuğu" coğrafi işaretle tescil edildi.
Aksaray'dan üzücü haber! Tur otobüsü devrildi
Aksaray'da tur otobüsünün devrilmesi sonucu 6 kişi öldü, 25 kişi yaralandı.
Hindistan MB Başkanı Shaktikanta Das'tan yapay zeka endişesi
Hindistan Merkez Bankası Başkanı, yapay zekanın artan kullanımından kaynaklanan finansal istikrar riskleri konusunda uyardı.
Cosmos Yatırım Holding yeni adrese taşındı
Cosmos Yatırım Holding A.Ş. Oruçreis Mahallesi Tekstilkent Caddesi A Blok No :12/B İç Kapı No :154 Esenler/İstanbul adresine taşındı.
Fenerbahçe Futbol A.Ş. Yönetim Kurulu görev dağılımı yapıldı
Fenerbahçe Futbol A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığına Ali Yıldırım Koç seçildi.
Serdar Marangoz'a Aydem'de üst yönetim görevi
Aydem Yenilenebilir Enerji A.Ş. üst yönetim değişikliği yapıldı.