TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Marriott "Amazon, gelecek 10 yılları göz önünde bulundurarak iş yapıyor"

Amazon Türkiye Ülke Yöneticisi Richard Marriott da "Yerelden Global'e: Amazon, Küçük İşletmelerin Küresel Pazarlarda Gelişmesine Nasıl Güç Veriyor?" oturumunda konuştu.

Haber Giriş Tarihi: 06.06.2024 19:36
Haber Güncellenme Tarihi: 06.06.2024 19:36
Kaynak: AA
Marriott "Amazon, gelecek 10 yılları göz önünde bulundurarak iş yapıyor"

Uluslararası e-ticaret platformu WORLDEF ISTANBUL 2024, perakende, e-ticaret sektörlerinin temsilcilerini ağırladı.

"Amazon, gelecek 10 yılları göz önünde bulundurarak iş yapıyor"

Amazon Türkiye Ülke Yöneticisi Richard Marriott "Yerelden Global'e: Amazon, Küçük İşletmelerin Küresel Pazarlarda Gelişmesine Nasıl Güç Veriyor?" oturumunda konuştu.

Amazon'un 4 temel ilkesi bulunduğunu söyleyen Marriott, bunlardan ilkinin müşteri odaklı hareket etmeleri olduğunu söyledi.

Amazon'da yaptıkları toplantıda her zaman boş bir sandalye bulundurduklarını ve o sandalyenin müşteriyi temsil ettiğini anlatan Marriott, sözlerini şöyle sürdürdü:

"İkinci ilkemiz, bulut yapmak. Firmada 500 bin kişi çalışıyor. Bulut yapmak ve yeniliklerden sorumlu ekibimiz var. İyileştirilmesi gereken her şeyin iyileştirilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Üçünücü olarak da operasyon ayağına dikkat ediyoruz. 200 ülkeye hizmet veriyoruz. Katılımcılara baktığımızda da şunu görüyoruz; vaktinde teslimat yapıyoruz. Dördüncü olarak da uzun vadeli düşünüyoruz. Amazon, gelecek 10 yılları göz önünde bulundurarak iş yapıyor. 20 yıldan bu yana çalışıyoruz ve zaman içerisinde hep başarılı oldu."

Türkiye'ye 2018'de geldiklerini ifade eden Marriott, çok sayıda mühendisle çalıştıklarını vurguladı.

Kendisinin de 2019'da Türkiye'ye geldiğini belirten Marriott, şunları kaydetti:

"İlk birkaç yılı fiyat rekabeti ve teslimat mükemeliyeti gibi konuları iyileştirmek için geçirdik. 2018'de biz Türkiye sayfasını açtığımızda ilk 48 saatte müşteri hedefine ulaşmıştık. 4 hafta sonra 2020'de pandemi başladı. Sonra ekim ayında Amazon'un prime günleri vardı. Gece saat 12'de biz çalışmaya başladıktan sonra operasyon direktörümüz arayarak, 'Felaket müşteri çok fazla şey alıyor, durdurmamız lazım.' dedi. Ne demek durdurmak? Bu prime günleriydi sonuçta. O da bana, 'Prime gününü durdurmazsak gönderdiğimiz kargoları yılın sonuna kadar ancak teslim edebiliriz.' diye yanıt verdi."

Kaynak: AA

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.