KLOK/Deniz Bensunan “Klasik yöntemlerle 2 yıl sürecek bir işi AI ile 6 ayda tamamlıyoruz”
KLOK/Deniz Bensunan “Klasik yöntemlerle 2 yıl sürecek bir işi AI ile 6 ayda tamamlıyoruz”
KLOK'tan Deniz Bensusan: Pazarlamada yapay zekâ devrimi rekabette büyük avantaj sağlıyor.
Haber Giriş Tarihi: 13.01.2025 13:41
Haber Güncellenme Tarihi: 13.01.2025 13:51
Kaynak:
Haber Merkezi
Dijital dünyanın hızlı evrimi, teknoloji ile iş dünyası arasındaki bağları daha da güçlendiriyor. Yapay zekâ, bu dönüşümün merkezinde yer alarak şirketlerin dijitalleşme süreçlerini hızlandırıyor ve yaratıcılık alanlarını yeniden tanımlıyor. Özellikle pazarlama dünyasının yapay zekânın sunduğu yeni fırsatlarla şekillendiğini söyleyen KLOK Kurucusu Deniz Bensusan; “Pazarlama dünyasındaki geleneksel yöntemler, yerini yapay zekâ sayesinde daha etkili ve dinamik stratejilere bırakıyor. Bu kapsamda geliştirdiğimiz yapay zekâ orkestrasyonumuz, her müşterimizin sektörel ihtiyaçlarını göz önüne alarak otomatik içerik optimizasyonu yapabiliyor. Böylece, şirketlere dinamikleri ve ihtiyaçları doğrultusunda özel çözümler sunuyoruz” diyor.
Dijitalleşme, daha çok veri odaklı bir yöne evriliyor. Gelişen yapay zekâ teknolojileri, şirketlerin büyük veriyi anlama ve kullanma kapasitelerini üst seviyeye taşıyor. Bu değişim, pazarlama stratejilerinde daha akılcı karar alma mekanizmaları ve daha verimli iş akışları anlamına geliyor. Yapay zekâ orkestrasyonuyla şirketlerin içeriklerini yaratıcılıkla besleyen KLOK’un Kurucusu Deniz Bensusan; 2025'te dijitalleşmede beklenen değişimler ve yapay zekânın bu süreçteki rolüne ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu.
Küresel rekabetin ve gelişmiş çözümlerin en önemli itici gücünün teknolojik gelişmeler olduğunu söyleyen Deniz Bensusan; “Şirketlerin bireysel süreçlerinden müşteri deneyimine kadar her alanda yapay zekânın etkisi giderek derinleşiyor. Üretken yapay zekâ uygulamaları, yaratıcı çözümler ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunarak sektörleri yeniden şekillendiriyor. Müşteri beklentilerine gerçek zamanlı uyum sağlama ve kişiselleştirilmiş hizmet sunma yetenekleri, yapay zekânın sunduğu en önemli avantajlar arasında yer alıyor. Özellikle bu teknolojilerin sağladığı esneklik ve ölçeklenebilirlik, şirketlere maliyet tasarrufu sağlarken yeni büyüme fırsatlarının kapısını aralıyor. Yapay zekâ odaklı dijital dönüşüm, iş dünyasında verimliliği artırırken aynı zamanda rekabet koşullarını da yeniden tanımlıyor” diye konuştu.
“Markaların tanıtım faaliyetleri, yapay zekâ ile daha etkili hale geliyor”
Yapay zekânın pazarlama dünyasındaki geleneksel kampanya yöntemlerini de tamamen dönüştürdüğünü söyleyen Deniz Bensusan; “Algoritma tabanlı çözümler, hedef kitle analizini derinleştirerek markaların müşterilerine özel çözümler sunmasına imkân sağlıyor. Özellikle içerik üretiminde öne çıkan yapay zekâ, reklam ve tanıtım faaliyetlerinin hem maliyetini düşürüyor hem de etkisini artırıyor. Markalar artık sadece geniş kitlelere hitap etmekle kalmıyor, bireysel müşteri ihtiyaçlarını da öngörebiliyor. Bunun yanı sıra, hedef kitlelere uygun özgün içerik üretimi pazarlama stratejilerine hızla optimize edilebiliyor ve değişen koşullara uyum sağlanabiliyor. Tam da bu noktada geniş hacimde SEO makaleleri üreterek organik trafiği artırma konusunda uzmanlaşmış yapay zekâ tabanlı içerik üretim ajansı olarak, şirketlere dinamikleri ve ihtiyaçları doğrultusunda çözümler sunuyoruz. Yapay zekâ teknolojilerini kullanırken, yalnızca içerik oluşturmayı değil aynı zamanda içerik stratejisini optimize etmeyi de hedefliyoruz. Transformer mimarisi, dil modelleri (LLM) ve doğal dil işleme (NLP) teknolojileri gibi güncel yapay zekâ yaklaşımlarını operasyonlarımızın merkezine yerleştiriyoruz. Yapay zekâ orkestrasyonumuz, her müşterimizin sektörel ihtiyaçlarını göz önüne alarak otomatik içerik optimizasyonu yapabiliyor ve rekabet analizi ile makaleleri trendlere uygun hale getirebiliyor. Bu sayede, markanın pazarlama ve iletişim süreçlerini hızlandırarak dijital dünyada rekabet avantajı sağlıyoruz” İfadelerini kullandı.
“Klasik yöntemlerle 2 yıl sürecek bir işi 6 ayda tamamlıyoruz”
Yapay zekâ ile verimliliği ve yaratıcılığı birleştirerek sektörde fark yarattıklarını belirten Bensusan, sözlerini şöyle noktaladı:“İçerik üretim sürecimiz, GPT tabanlı dil modelleri ve domain-specific ince ayarlar ile destekleniyor. Bu, her projenin hedef kitlesine uygun bir ton ve içerik derinliği sunmamızı sağlıyor. Aynı zamanda, toplu içerik üretiminde zamandan tasarruf sağlarken kaliteyi de sürdürülebilir kılıyoruz. Özgünlükle bir araya getirdiğimiz içerik üretim hızını, teknoloji temelli bir sistemle dönüştürüyoruz. Bu kapsamdaki yapay zekâ orkestrasyonumuz sayesinde klasik yöntemlerle ortalama 2 yıl sürecek bir işi yaklaşık 5-6 ay gibi kısa bir sürede tamamlayabiliyoruz. Hızımızın yanı sıra kullandığımız teknolojiler sayesinde birçok dilde sektörüne uygun stratejiler geliştirebiliyoruz. Gelişmiş metrikler ve veri odaklı yaklaşımlarımızla müşterilerimizin web sitelerinde dönüşüm oranlarını artırmalarına ve arama sıralamalarında hızla yukarı çıkmalarına katkı sağlıyoruz. KLOK olarak inovasyon ve teknik yetkinliğimizi birleştirerek, organik büyümenizi sağlam temellere oturtuyoruz. Böylece geniş dil ve kapsam seçenekleriyle küresel ve yerel pazarlarda müşterilerimizin güçlü bir şekilde var olmalarına katkıda bulunuyoruz.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
KLOK/Deniz Bensunan “Klasik yöntemlerle 2 yıl sürecek bir işi AI ile 6 ayda tamamlıyoruz”
KLOK'tan Deniz Bensusan: Pazarlamada yapay zekâ devrimi rekabette büyük avantaj sağlıyor.
Dijital dünyanın hızlı evrimi, teknoloji ile iş dünyası arasındaki bağları daha da güçlendiriyor. Yapay zekâ, bu dönüşümün merkezinde yer alarak şirketlerin dijitalleşme süreçlerini hızlandırıyor ve yaratıcılık alanlarını yeniden tanımlıyor. Özellikle pazarlama dünyasının yapay zekânın sunduğu yeni fırsatlarla şekillendiğini söyleyen KLOK Kurucusu Deniz Bensusan; “Pazarlama dünyasındaki geleneksel yöntemler, yerini yapay zekâ sayesinde daha etkili ve dinamik stratejilere bırakıyor. Bu kapsamda geliştirdiğimiz yapay zekâ orkestrasyonumuz, her müşterimizin sektörel ihtiyaçlarını göz önüne alarak otomatik içerik optimizasyonu yapabiliyor. Böylece, şirketlere dinamikleri ve ihtiyaçları doğrultusunda özel çözümler sunuyoruz” diyor.
Dijitalleşme, daha çok veri odaklı bir yöne evriliyor. Gelişen yapay zekâ teknolojileri, şirketlerin büyük veriyi anlama ve kullanma kapasitelerini üst seviyeye taşıyor. Bu değişim, pazarlama stratejilerinde daha akılcı karar alma mekanizmaları ve daha verimli iş akışları anlamına geliyor. Yapay zekâ orkestrasyonuyla şirketlerin içeriklerini yaratıcılıkla besleyen KLOK’un Kurucusu Deniz Bensusan; 2025'te dijitalleşmede beklenen değişimler ve yapay zekânın bu süreçteki rolüne ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu.
Küresel rekabetin ve gelişmiş çözümlerin en önemli itici gücünün teknolojik gelişmeler olduğunu söyleyen Deniz Bensusan; “Şirketlerin bireysel süreçlerinden müşteri deneyimine kadar her alanda yapay zekânın etkisi giderek derinleşiyor. Üretken yapay zekâ uygulamaları, yaratıcı çözümler ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunarak sektörleri yeniden şekillendiriyor. Müşteri beklentilerine gerçek zamanlı uyum sağlama ve kişiselleştirilmiş hizmet sunma yetenekleri, yapay zekânın sunduğu en önemli avantajlar arasında yer alıyor. Özellikle bu teknolojilerin sağladığı esneklik ve ölçeklenebilirlik, şirketlere maliyet tasarrufu sağlarken yeni büyüme fırsatlarının kapısını aralıyor. Yapay zekâ odaklı dijital dönüşüm, iş dünyasında verimliliği artırırken aynı zamanda rekabet koşullarını da yeniden tanımlıyor” diye konuştu.
“Markaların tanıtım faaliyetleri, yapay zekâ ile daha etkili hale geliyor”
Yapay zekânın pazarlama dünyasındaki geleneksel kampanya yöntemlerini de tamamen dönüştürdüğünü söyleyen Deniz Bensusan; “Algoritma tabanlı çözümler, hedef kitle analizini derinleştirerek markaların müşterilerine özel çözümler sunmasına imkân sağlıyor. Özellikle içerik üretiminde öne çıkan yapay zekâ, reklam ve tanıtım faaliyetlerinin hem maliyetini düşürüyor hem de etkisini artırıyor. Markalar artık sadece geniş kitlelere hitap etmekle kalmıyor, bireysel müşteri ihtiyaçlarını da öngörebiliyor. Bunun yanı sıra, hedef kitlelere uygun özgün içerik üretimi pazarlama stratejilerine hızla optimize edilebiliyor ve değişen koşullara uyum sağlanabiliyor. Tam da bu noktada geniş hacimde SEO makaleleri üreterek organik trafiği artırma konusunda uzmanlaşmış yapay zekâ tabanlı içerik üretim ajansı olarak, şirketlere dinamikleri ve ihtiyaçları doğrultusunda çözümler sunuyoruz. Yapay zekâ teknolojilerini kullanırken, yalnızca içerik oluşturmayı değil aynı zamanda içerik stratejisini optimize etmeyi de hedefliyoruz. Transformer mimarisi, dil modelleri (LLM) ve doğal dil işleme (NLP) teknolojileri gibi güncel yapay zekâ yaklaşımlarını operasyonlarımızın merkezine yerleştiriyoruz. Yapay zekâ orkestrasyonumuz, her müşterimizin sektörel ihtiyaçlarını göz önüne alarak otomatik içerik optimizasyonu yapabiliyor ve rekabet analizi ile makaleleri trendlere uygun hale getirebiliyor. Bu sayede, markanın pazarlama ve iletişim süreçlerini hızlandırarak dijital dünyada rekabet avantajı sağlıyoruz” İfadelerini kullandı.
“Klasik yöntemlerle 2 yıl sürecek bir işi 6 ayda tamamlıyoruz”
Yapay zekâ ile verimliliği ve yaratıcılığı birleştirerek sektörde fark yarattıklarını belirten Bensusan, sözlerini şöyle noktaladı:“İçerik üretim sürecimiz, GPT tabanlı dil modelleri ve domain-specific ince ayarlar ile destekleniyor. Bu, her projenin hedef kitlesine uygun bir ton ve içerik derinliği sunmamızı sağlıyor. Aynı zamanda, toplu içerik üretiminde zamandan tasarruf sağlarken kaliteyi de sürdürülebilir kılıyoruz. Özgünlükle bir araya getirdiğimiz içerik üretim hızını, teknoloji temelli bir sistemle dönüştürüyoruz. Bu kapsamdaki yapay zekâ orkestrasyonumuz sayesinde klasik yöntemlerle ortalama 2 yıl sürecek bir işi yaklaşık 5-6 ay gibi kısa bir sürede tamamlayabiliyoruz. Hızımızın yanı sıra kullandığımız teknolojiler sayesinde birçok dilde sektörüne uygun stratejiler geliştirebiliyoruz. Gelişmiş metrikler ve veri odaklı yaklaşımlarımızla müşterilerimizin web sitelerinde dönüşüm oranlarını artırmalarına ve arama sıralamalarında hızla yukarı çıkmalarına katkı sağlıyoruz. KLOK olarak inovasyon ve teknik yetkinliğimizi birleştirerek, organik büyümenizi sağlam temellere oturtuyoruz. Böylece geniş dil ve kapsam seçenekleriyle küresel ve yerel pazarlarda müşterilerimizin güçlü bir şekilde var olmalarına katkıda bulunuyoruz.”
Haftanın popüler haberleri
Palandöken, “Bağkurlu almadığı hizmetin bedelini cezalı ödüyor”
Palandöken, Sosyal güvenlik prim borcu olan çok sayıda esnaf ve sanatkarın sağlık alanında almadığı muayene ve almadığı ilacın bedelini cezalı ödediğini belirtti
Otoyol, köprü, tünel geçiş ücretlerine zamlar piyasada aşırı bulundu
Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), köprü, otoyol ve tünellerin 2025 yılı için geçiş ücretlerine zam yapıldığını açıkladı.
DEİK 6. Ticari Diplomasi Ödülleri sahiplerini buldu
DEİK Ticari Diplomasi Ödülleri Töreni Türk iş dünyasının EN'leri bir araya getirdi.
Mahiye Sabuncuoğlu ÇEKÜL Vakfı'nda önemli bir göreve atandı
ÇEKÜL Vakfı'nda Yeni Atama: Mahiye Sabuncuoğlu Medya ve Halkla İlişkiler Koordinatörü oldu.
İGE'den yabancı para kredilere kefalet desteği
İhracatı Geliştirme A.Ş.'den yabancı para kredilere kefalet desteği
Damac, ABD'de 20 milyar dolarlık mega yatırımını duyurdu
Edgnex, ABD veri merkezi sektörüne 20 milyar dolar yatırım yapmayı planladığını duyurdu.
Sermaye Piyasası Sertifika Programı 6 Şubat'ta başlıyor
Şirket Çalışanları İçin Sermaye Piyasası Sertifika Programı 6 Şubat’ta başlıyor.
Birol Celep: “İhracat Türk ekonomisinin motoru”
Türkiye İhracatçılar Meclisi Yönetim Kurulu Üyesi Birol Celep, “Büyümemizin itici gücü ihracat."
Eskinazi: Emek yoğun sektörlerdeki en büyük sıkıntı işçilik ücreti
Bugün Türkiye’de büyük fabrikalarda işçilik maliyeti 1500 dolardan aşağı değil. Dünyada rekabet ettiğimiz ülkelerde işçilik ücreti 200-300 dolarlarda.
Kadın Dostu Markalar Platformunun ödül töreni 6 Mart'ta
Kadın Dostu Markalar Platformu, '5. Uluslararası Farkındalık Ödülleri' 6 Mart’ta İş Sanat’ta verilecek.
Prof. Dr. Yavuz Samur: "Yapay zeka trenini kaçırmayalım”
Özel Bursa Kültür Okulları velilere yönelik Yapay Zeka semineri düzenledi. Semineri Prof. Dr. Yavuz Samur sundu.
Sürdürülebilirlik Buluşması Bursa'da gerçekleşti
BUSADER ‘1.Sürdürülebilirlik Buluşması’ programı, BUSADER ve bağlı Bursa derneklerinin üyelerinin yoğun katılımı ile gerçekleştirildi.
Teksider, Kuzey Afrika pazarına odaklandı
Tekstil ve Konfeksiyon Sanayi İş İnsanları Derneği’nin TEKSİDER Tekstil ve konfeksiyon sektörünün ihracat olanaklarını geliştirmek üzere Kuzey Afrika’ya odaklandı.
Tügiad Teknoloji Zirvesi 21 Şubat'ta
Tügiad Teknoloji Zirvesi “yapay Zekâ: Geleceğin Şekillendiricisi” teması ile Bursa’da…
Anadolu Isuzu 2025'in ilk teslimatını Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne yaptı
Modern teknoloji, konfor ve çevre dostu özellikleriyle dikkat çeken Citiport 12 m dizel otobüsler, Muğla halkına güvenli ve konforlu bir ulaşım deneyimi sunacak.
Gökmen Çetiner: Türkiye Tax Free alışverişte potansiyelinin altında
Up Refund CEO’su Gökmen Çetiner, Türkiye’nin Tax Free alışverişte potansiyelinin altında olduğuna dikkat çekti.
Golden Global Yatırım Bankası’ndan Serhan Zafer ve Mustafa Uysal'a yeni görev
Golden Global Yatırım Bankası Serhan Zafer ve Mustafa Uysal'ı ise Genel Müdür Yardımcısı olarak atadı.
Sanayiciler, ‘Sınırda Karbon’un sınırında!
Sanayi sektörü, ‘Sınırda Karbon Düzenlemesi Mekanizması’nın (SKDM) 3 yıllık geçiş döneminde sona yaklaştı.
Porses Porselen ve Seramik Derneğinde Mehmet Naci Pekcan dönemi
Porselen ve Seramik Sofra Eşyaları Üreticileri Derneği’nin (PORSES) ilk genel kurul toplantısı yapıldı. Dernek başkanlığına Mehmet Naci Pekcan seçildi.
Artemis Halı, 2025’te kapasitesini yüzde 20 artıracak
Artemis Halı yeni yıl hedeflerini cfe fuarı’nda açıkladı.
Hitit, Borsa İstanbul’un Sürdürülebilirlik Endeksi’nde yer aldı
Hitit (HTTBT), sürdürülebilirlik konusundaki çalışmalarıyla, Borsa İstanbul’un Sürdürülebilirlik Endeksi’ne girmeye hak kazandı.
Rekabet Kurumundan Koroplast, Parex ve Vindex'e soruşturma
Rekabet Kurulu, Koroplast , Parex ve Vindex hakkında soruşturma açılmasını kararlaştırdı.
Edebiyatçı yazar Selim İleri vefat etti
Türk edebiyatının önemli isimlerinden, yazar, senarist ve eleştirmen Selim İleri, yaşamını yitirdi.
Siber Güvenlik Başkanlığı önemli projelere imza atacak
Siber Güvenlik Başkanlığı, siber teknolojilerin milli dönüşümünde de görev alacak.
Rahmi M. Koç’a “Seymenbaşı Beratı” verildi
Ankara Kulübü Derneği tarafından Koç Holding Şeref Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Rahmi M. Koç’a “Seymenbaşı Beratı” verildi.
Goldman Sachs'in 2025 küresel ekonomi beklentileri iyimser
Ticaret belirsizliğine rağmen küresel ekonominin 2025 yılında sağlam bir şekilde büyümesi öngörülüyor.
Konya-Karaman Hızlı Tren hattı 3 yaşında
Yılda 63 milyon lira tasarruf sağlayan Konya Karaman hızlı tren hattı 3 yaşında.
İSO Türkiye İhracat İklimi Endeksi Aralık’ta 50,9 oldu
Türkiye imalat sektörünün ana ihracat pazarlarındaki faaliyet koşullarını ölçen İstanbul Sanayi Odası Türkiye İhracat İklimi Endeksi Aralık’ta 50,9 oldu.
Behlül Ünver "Türkiye'nin dünyanın şifa merkezi olma misyonu var"
Behlül Ünver: Medikal turizmin dünyadaki pazarının 100 milyar dolar olduğunu düşünüyoruz. 2028'de de 127 milyar dolarlara ulaşacağı yönünde bir öngörü var.
"Deniz yolu taşımacılığı, küresel ticaret için hayati önemde"
TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu "Ülke ihracatının yüzde 56'sı yani 145 milyar dolarlık tarım ve sanayi ürünü deniz yoluyla gönderildi." dedi.
Borsa İstanbul'da gong Avrupa YGS Yatırım Fonu'na çaldı
Atlas Portföy Yönetimi AŞ Avrupa Yatırım Girişim Sermayesi Yatırım Fonu "ATPAY" koduyla Borsa İstanbul'da işlem görmeye başladı.
Aselsan, Savunma Sanayi Başkanlığı ile sözleşme imzaladı
Aselsan, SSB ile sözleşme imzaladığını duyurdu.
Hanzade Doğan yeni YKB, Begümhan Doğan YKB Yardımcısı
Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş.'den yapılan açıklamada 1 Şubat 2025'ten itibaren YKB'lığı görevine Hanzade Doğan'ın atanacağını duyurdu.
Ali Haydar Bozkurt: Değişimi yaşıyor ve yönetmeye çalışıyoruz
Bozkurt: 2025 yılı beklentilerinden de söz etmek gerekirse, aslında sektör olarak 100 yıllık bir değişimin içerisinden geçiyoruz ve bizler bu değişimin canlı şahitleriyiz.
Satış ve İletişimde en başarılı otomotiv şirketleri ödüllendirildi
ODMD Satış ve İletişim Ödülleri’nin on beşincisi heyecanlı bir törene sahne oldu.
Otomotivdeki 3 kritik tema: Sürdürülebilirlik, bağlantı ve otomasyon
Prof. Dr. Aytül Erçil Sektörün sürdürülebilirlik, bağlantı ve otomasyon olmak üzere 3 temel tema üzerinde ilerlediğini ifade etti.
Güney Kore’den yabancı yatırımlara yeni sübvansiyon politikası
Güney Kore’den yabancı yatırımların maksimum %75'ini kapsayacak yeni sübvansiyon politikası.
SSK ve Bağkur emeklilerine 2025 zammı yüzde 15,75
En düşük emekli aylığı 14 bin 469 liraya yükseltildi.
EFT ücretleri zamlandı
Bankalar tarafından para transferi işlemlerinde uygulanan EFT ücretlerine yüzde 44,38 oranında zam yapıldı.
Odine şirketi E-Turquality Bilişimin Yıldızları projesine dahil oldu
Odine, E-Turquality (Bilişimin Yıldızları) programı kapsamına alındı.