Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Epica Awards 2024’de kısa listelere kalan işler belli oldu. Jürisini gazetecilerin oluşturduğu yaratıcılık festivalinde bu yıl, 562 iş kısa listelere kaldı. En çok işi kısa listeye kalan ülke Almanya olurken, onu Kanada takip etti. Türkiye’den ise 9 kategoride 8 iş kısa listeye kaldı.
Dünyanın dört bir yanından kısa listeye kalan işler, Epica jürisi tarafından 25 Kasım-1 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirilecek çevrimiçi oylamayla değerlendirilecek. Arından Paris’te yüz yüze bir Grand Prix jüri oturumu gerçekleştirilecek.
Altın ve Grand Prix kazananlar, 12 Aralık’ta düzenlenecek bir online törende açıklanacak. Gümüş ve Bronz kazananlar ise 13 Aralık’ta Epica Awards web sitesinden ilan edilecek.
Bu yıl ödüllere en fazla başvuru Almanya’dan (307) gelirken, onu Kanada (285) ve Birleşik Krallık (133) takip etti.
Türkiye’den kısa listeye kalan işler
Health&Beauty Kategorisi “FitBowl” Ajans: VML Reklamveren: Karaca
Public Interest – Mental Health & Wellbeing Kategorisi “Pril Hospitality Point” Ajans: The Planner Co. Reklamveren: Türk Henkel A.Ş.
Media Innovation – Alternative Media Kategorisi “This Is All I Can Afford” Ajans: Happy People Project Reklamveren: Türk Eğitim Vakfı
Branded Content – Product & Brand Integration Kategorisi “Allianz Türkiye- ELLE Muayene” Ajans: CONCEPT Reklamveren: Allianz Türkiye
Events Kategorisi “IKSV – UN_Till The End” Ajans: CONCEPT Reklamveren: İKSV
Promotions & Incentives Kategorisi “IKSV – UN_Till The End” Ajans: CONCEPT Reklamveren: İKSV
Product Design Kategorisi “FitBowl” Ajans: VML Reklamveren: Karaca Home
Online Ads Kategorisi “Beko Inheritance” Ajans: Ingage Reklamveren: Arçelik A.Ş
Sports-related Advertising Kategorisi “This City is a Derby” Ajans: FCBARTGROUP Reklamveren: Puma
---
Kaynak: Marketing Türkiye