51 Digital, 2025 itibariyle markaların çözüm ortağı olan yapısı 51 Brand, yetenek yönetimi departmanı olan 51 Management ve 51 Production olarak ayrı şirketlere ayrılarak şirketler grubuna dönüşüyor.
Cem Kerem Yosuntaş, markaların influencer marketing strateji ve vizyonunu şekillendirmek, global trend’leri yakalamak, influencer marketing alanında öncü ve çığır açan işler yapmak konularında ekibine liderlik edecek.
Yıldız Teknik Üniversitesi geomatik mühendisliği bölümünden 2012 yılında mezun olan Cem Kerem Yosuntaş, çalışma hayatının ilk 4 senesini dijital medya alanında ajanslarda, sonrasındaki 9 seneyi ise Fiat, Samsung ve L’Oréal gibi global farklı dikeylerdei markalarda geçirmiştir. Son 3.5 senesinde, L’Oréal Türkiye CDMO ekibinde, influencer marketing, contentpro ve içerik platformlarından sorumlu ekiplere liderlik etmiştir.