Türkiye'nin en iyi markaları Alfa Awards'da ödüllendirildi

​​​​​​​Sundukları mükemmel müşteri deneyimiyle “Customer Brand” olmaya hak kazanan markalar ALFA Awards Ödül Töreni ile başarılarını taçlandırdı.

Haber Giriş Tarihi: 12.11.2024 22:53
Haber Güncellenme Tarihi: 12.11.2024 22:53

Müşteri deneyiminin en iyileri ALFA Awards’da ödüllendirildi.

Sundukları mükemmel müşteri deneyimiyle “Customer Brand” olmaya hak kazanan markalar 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’e gerçekleşen ALFA Awards Ödül Töreni ile başarılarını taçlandırdı. Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde tasarlanan kapsamlı bir araştırmaya dayanan ALFA Awards’da halk jürisi 62 kategoride en iyi deneyimi sunan markaları “Customer Brand” olarak ödüllendirdi…

2014 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen markalar bir kez daha ödüllerine kavuştu. ALFA Awards’da bu yıl müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markalar 60’ın üstünde kategoride yarıştı ve 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te düzenlenen törende kazananlar ödüllerine kavuştu. Akaryakıttan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar pek çok kategorinin “en”leri halk jürisi tarafından belirlendi…

Yılın “Customer Brand”lerini ödüllendiren ALFA Awards’da kazananlar AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu özgün metodolojisiyle belirleniyor. Endekse temel oluşturan kapsamlı araştırmada ±2,75 hata paylı, rastlantısal olarak belirlenen Türkiye temsili 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze görüşülüyor. “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametrelerin yer aldığı araştırma 50’nin üstünde kategoride gerçekleştiriliyor.

ALFA Awards 2024’ün kazananları:

Sigorta Şirketleri: Allianz Türkiye

Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi: Amazon Türkiye

Kargo: Aras Kargo

Bilgisayar/Tablet/Laptop: Asus Türkiye

Gayrimenkul: Avrupa Konutları

Küçük Ev Aletleri: Beko

Fast Food: Burger King

Soğutma: Daikin Türkiye

Ev Tekstili: English Home

Mobilya: Enza Home

Kafe: Espressolab

Atıştırmalık: ETİ

Dijital Yayın Platformları: Exxen

Ticari Otomotiv: Ford Trucks

Ayakkabı/Çanta/Deri Giyim: Greyder

İletişimde Müşteri Deneyimi: Hepsiburada

Şikayet Yönetimi Deneyimi: Hepsiburada

Giyim/Moda: LC Waikiki

Mağazacılık Deneyimi: LC Waikiki

Kredi Kartı: Maximum

Sadakat Kartları: Migros Money Sadakat Programı

Deneyimi Sadakate Dönüştüren Marka: Migros

Bebek Bakım Ürünleri: Molfix

Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik: Opet

Züccaciye: Paşabahçe Mağazaları

Akaryakıt: Petrol Ofisi

Güvenlik Sistemleri: Pronet Güvenlik ve Alarm Sistemleri

Tur Operatörü: Setur

En İyi Sanal Asistan/Chatbot Deneyimi: Teknosa

Binek Otomotiv: Toyota

E-ticaret Siteleri: Trendyol

Dijital Deneyim: Trendyol

Deneyimde İnovasyon: Trendyol

Kampanya Deneyimi: Trendyol

Mobil Kullanıcı Deneyimi: Trendyol

İnternet Servis Sağlayıcıları: Türk Telekom

En İyi Çağrı Merkezi Deneyimi: Türk Telekom

Bankacılık: Türkiye İş Bankası

Telekomünikasyon/GSM Operatörü: Vodafone Türkiye

Deneyimi Tavsiyeye Dönüştüren Marka: Vodafone Türkiye

Kişisel Bakım: Yves Rocher

Katılım Bankacılığı: Ziraat Katılım

Beyaz Eşya: Samsung Türkiye

Bireysel Emeklilik: Anadolu Hayat Emeklilik

Elektromarket: Teknosa

Gıda: Pınar

Havalimanları: İGA İstanbul Havalimanı

Hava Yolları: Türk Hava Yolları

Isıtma: E.C.A

Kişisel Bakım/Kozmetik Mağazası: Sephora

Motosiklet: Honda Motosiklet Türkiye

Mücevherat: Atasay

Özel Sağlık Kurumları: Acıbadem Sağlık Grubu

Özel Temel Eğitim Kurumları: Bilfen Okulları

Vakıf Üniversiteleri: Koç Üniversitesi

Süt ve Süt Ürünleri: Sütaş

Televizyon: LG

Zincir Marketler: Şok Marketler

Ambalajda Müşteri Deneyimi: Pürsu

Çalışan Memnuniyeti Deneyimi: Koç Holding

Satış/Hizmet Sonrası Deneyim: Bosch

---

Kaynak: Marketing Türkiye