Müşteri deneyiminin en iyileri ALFA Awards’da ödüllendirildi.
Sundukları mükemmel müşteri deneyimiyle “Customer Brand” olmaya hak kazanan markalar 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’e gerçekleşen ALFA Awards Ödül Töreni ile başarılarını taçlandırdı. Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde tasarlanan kapsamlı bir araştırmaya dayanan ALFA Awards’da halk jürisi 62 kategoride en iyi deneyimi sunan markaları “Customer Brand” olarak ödüllendirdi…
2014 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen markalar bir kez daha ödüllerine kavuştu. ALFA Awards’da bu yıl müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markalar 60’ın üstünde kategoride yarıştı ve 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te düzenlenen törende kazananlar ödüllerine kavuştu. Akaryakıttan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar pek çok kategorinin “en”leri halk jürisi tarafından belirlendi…
Yılın “Customer Brand”lerini ödüllendiren ALFA Awards’da kazananlar AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu özgün metodolojisiyle belirleniyor. Endekse temel oluşturan kapsamlı araştırmada ±2,75 hata paylı, rastlantısal olarak belirlenen Türkiye temsili 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze görüşülüyor. “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametrelerin yer aldığı araştırma 50’nin üstünde kategoride gerçekleştiriliyor.
ALFA Awards 2024’ün kazananları:
Sigorta Şirketleri: Allianz Türkiye
Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi: Amazon Türkiye
Kargo: Aras Kargo
Bilgisayar/Tablet/Laptop: Asus Türkiye
Gayrimenkul: Avrupa Konutları
Küçük Ev Aletleri: Beko
Fast Food: Burger King
Soğutma: Daikin Türkiye
Ev Tekstili: English Home
Mobilya: Enza Home
Kafe: Espressolab
Atıştırmalık: ETİ
Dijital Yayın Platformları: Exxen
Ticari Otomotiv: Ford Trucks
Ayakkabı/Çanta/Deri Giyim: Greyder
İletişimde Müşteri Deneyimi: Hepsiburada
Şikayet Yönetimi Deneyimi: Hepsiburada
Giyim/Moda: LC Waikiki
Mağazacılık Deneyimi: LC Waikiki
Kredi Kartı: Maximum
Sadakat Kartları: Migros Money Sadakat Programı
Deneyimi Sadakate Dönüştüren Marka: Migros
Bebek Bakım Ürünleri: Molfix
Müşteri Deneyiminde Sürdürülebilirlik: Opet
Züccaciye: Paşabahçe Mağazaları
Akaryakıt: Petrol Ofisi
Güvenlik Sistemleri: Pronet Güvenlik ve Alarm Sistemleri
Tur Operatörü: Setur
En İyi Sanal Asistan/Chatbot Deneyimi: Teknosa
Binek Otomotiv: Toyota
E-ticaret Siteleri: Trendyol
Dijital Deneyim: Trendyol
Deneyimde İnovasyon: Trendyol
Kampanya Deneyimi: Trendyol
Mobil Kullanıcı Deneyimi: Trendyol
İnternet Servis Sağlayıcıları: Türk Telekom
En İyi Çağrı Merkezi Deneyimi: Türk Telekom
Bankacılık: Türkiye İş Bankası
Telekomünikasyon/GSM Operatörü: Vodafone Türkiye
Deneyimi Tavsiyeye Dönüştüren Marka: Vodafone Türkiye
Kişisel Bakım: Yves Rocher
Katılım Bankacılığı: Ziraat Katılım
Beyaz Eşya: Samsung Türkiye
Bireysel Emeklilik: Anadolu Hayat Emeklilik
Elektromarket: Teknosa
Gıda: Pınar
Havalimanları: İGA İstanbul Havalimanı
Hava Yolları: Türk Hava Yolları
Isıtma: E.C.A
Kişisel Bakım/Kozmetik Mağazası: Sephora
Motosiklet: Honda Motosiklet Türkiye
Mücevherat: Atasay
Özel Sağlık Kurumları: Acıbadem Sağlık Grubu
Özel Temel Eğitim Kurumları: Bilfen Okulları
Vakıf Üniversiteleri: Koç Üniversitesi
Süt ve Süt Ürünleri: Sütaş
Televizyon: LG
Zincir Marketler: Şok Marketler
Ambalajda Müşteri Deneyimi: Pürsu
Çalışan Memnuniyeti Deneyimi: Koç Holding
Satış/Hizmet Sonrası Deneyim: Bosch
---
Kaynak: Marketing Türkiye