Türk tekstil sektörünün uluslararası vitrini hâline gelen Texhibition İstanbul Kumaş, İplik ve Tekstil Aksesuarları Fuarı, 11-13 Eylül’de 25 bin sektör profesyoneline ev sahipliği yaptı. Fuar kapsamında düzenlenen etkinlikler, seminerler ve trend alanları da ziyaretçilerden tam not aldı.
TEKSTİL SEKTÖRÜNÜN GLOBAL VİTRİNİ: TEXHIBITION ISTANBUL
Texhibiton İstanbul Kumaş, İplik ve Tekstil Aksesuarları Fuarı, üretimden kaliteye, trendlerden sürdürülebilirliğe kadar geniş bir yelpazede tekstil sektörünün kalbinin attığı bir platform haline geldi. Katılımcı ve ziyaretçilerine ihracat odaklı bir fuar deneyimi yaşatan Texhibiton İstanbul, 6 sezonda 100 binin üzerinde ziyaretçiyi ağırlayarak küresel ticaret fuarları arasındaki yerini sağlamlaştırdı. Tekstil sektöründeki en yenilikçi ve sürdürülebilir çözümler sergileyen fuar, katılımcılara ve ziyaretçilere global pazarlarda yen fırsatlar yaratma imkânı sağlıyor.
Dünya genelinde düzenlenen fuarlara katılım oranları düşüş yaşarken Texhibition İstanbul’a katılımın her sezon artması dikkat çekiyor. Fuar, 6. sezonunda 120’den fazla ülkeden gelen 25 bin profesyonel ziyaretçiyi ağırladı.
Fuar Alanı: 35.000 m2'lik fuar alanında 539 firma ürünlerini sergiledi. Fuara 120 ülke katıldı. 25 bin kişi katıldı.
TREND VE İNOVASYON ALANLARI BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
Türkiye'nin en büyük kumaş fuarı Texhibition İstanbul, bu sezon da Innovation Hub, Blue Black Texhibition ve yaratıcı trend alanlarıyla tekstil sektörüne yepyeni bir bakış açısı sundu.
Texhibition Fuarı Kreatif Direktörü İdil Tarzi tarafından tasarlanan trend alanları, gelecek sezonu etkileyecek tema hikâyeleri ve ilham verici bir mimari konsept ile katılımcıların araştıracakları ürün grupları için değerli bir rehber oldu.
SEKTÖRÜN GÜNDEMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER İLGİ ÇEKTİ
Texhibition İstanbul Fuarı, 6. sezonda da alanında uzman isimlerin konuşmacı olarak katıldığı seminer programlarıyla dikkat çekti. Yeni trendlerden sürdürülebilirliğe kadar çeşitli konuları ele alan seminerler, sektörün geleceğine ışık tuttu.