Yılın itibarlı markaları ödül töreninden kareler haberimizde...

Pazarlama sektörünün en önemli başarı standartlarından biri olarak kabul edilen “The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”, bu yıl bir kez daha “Yılın İtibarlıları”nı ödüllendirdi.

Haber Giriş Tarihi: 05.02.2025 18:03
Haber Güncellenme Tarihi: 05.02.2025 18:03

Marketing Türkiye'den alıntılanan ödül töreni detayları haberimizde...

Lenovo Türkiye, Amerikan Hastanesi ve İGA İstanbul Havalimanı bu yıl “The ONE Awards Büyük Ödülü”nün sahipleri oldu. Törende 41 yıllık kariyeriyle, imza attığı unutulmaz kampanyalarla, ufuk açan kitapları ve televizyon programlarıyla iletişim sektörüne katkı sağlayan Ender Merter’e sektör adına teşekkür plaketi verildi.

Ahmet Pura ve Tankut Merter

Pazarlama sektörünün en önemli referans kaynaklarından olan The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri bu yıl 11. kez, yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ödüllendirdi. Başarıyı, kolektif bir çalışmanın ürünü olarak gören ve tüm pay­daşları onurlandırmayı hedefleyen The ONE Awards pek çok yönüyle özgün bir değerlendirme mekanizmasına sahip.

Marketing Türkiye adına pazar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan Akademetre Research and Stra­tegic Planning’in gerçekleştirdiği “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasının sonuçlarıyla hazırlanan “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” için Tür­kiye temsili 12 ilde toplam bin 200 kişiy­le yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda 71 kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve bu başarıya ortak olan paydaşları gerçekleş­tirilen görkemli törende ödüllerine kavuştu.

İtibar kazandıran ajanslar ödüllerine kavuştu

İş dünyasının en başarılı şirketlerinin tepe yöneticilerini bir araya getiren gece­de yıl içinde hizmet verdikleri markalara sağladıkları katkıyla öne çıkan ajanslar da ödüllendirildi. The ONE Awar­ds’da “Yılın İtibar Kazandıran PR Ajansı” Lobby PR – İletişim Danışmanlığı ve Et­kinlik Yönetimi olurken “Yılın İtibar Kazandıran Medya Ajansı”, kategorilerinde öne çıkarak birinci olan ajans Mindsha­re oldu. “Yılın İtibar Kazandıran Dijital Ajansı” Ingage, “Yılın İtibar Kazandıran Kreatif Ajansı” ödülünün sahibi ise Tribal Worldwide İstanbul oldu.

Lobby PR – İletişim Danışmanlığı ve Et­kinlik Yönetimi

Mindsha­re CEO’su Ender Buruk

Ingage

Tribal Worldwide İstanbul

The ONE Awards’da bu yıl üçüncü defa ve­rilen “Yılın İtibar Kazandıran Network’ü” ödülünün sahibi, bünyesinde barındır­dığı Essencemediacom, Mindshare ve Wavemaker Türkiye ajanslarıyla sektörel kategorilerinde öne çıkan toplam 17 mar­kaya değer katmasıyla GroupM oldu.

GroupM Türkiye

The ONE Awards’da, 41 yıllık kariyeriyle, imza attığı unutulmaz kampanyalarla, ufuk açan kitapları ve televizyon programlarıyla iletişim sektörüne katkı sağlayan Ender Merter‘e de sektör adına teşekkür plaketi verildi. Reklamverenler Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanı & Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği (REPİD) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura tarafından verilen plaketi Ender Merter‘i temsilen Tankut Merter aldı.

Tankut Merter

11’incisi gerçekleştirilen The ONE Awards’da 5’inci defa “Yılın İtibarlı­sı” ödülünü alan Lenovo Türkiye, Amerikan Hastanesi ve İGA İstanbul Ha­valimanı, “The ONE Awards Büyük Ödülü”nün de sahibi oldu.

Lenovo Türkiye

Amerikan Hastanesi

İGA İstanbul Ha­valimanı

“Yılın İtibar­lı Erkek Marka Yüzü” Barış Arduç olurken yıl boyu başarılı çalışmalara imza atan Demet Ev­gar “Yılın İtibarlı Kadın Marka Yüzü” ola­rak ödüllendirildi.

Halil İbrahim Zeytin ve Barış Arduç

Çekimleri nedeniyle geceye katılamayan Demet Evgar‘ı temsilen ödülünü menajeri Klara Kuyumcuyan aldı. Evgar’ın teşekkür videosu ise sahnede izletildi.

Halil İbrahim Zeytin ve Klara Kuyumcuyan