MMA Türkiye tarafından düzenlenen SMARTIES AWARDS ve MEA ’24 ödülleri, 16 Aralık’ta Swissotel The Bosphorus’ta görkemli bir törenle sahiplerini buldu. Ocak 2023-Ekim 2024 döneminde gerçekleştirilen yenilikçi ve yaratıcı pazarlama kampanyaları ve projeler, 7 ana ve 26 alt kategoride toplam 131 ödülle taçlandırıldı.
SMARTIES AWARDS aynı zamanda bu yıl ilk kez MEA (Orta Doğu ve Afrika) bölgesinde gerçekleşti ve ilk yılında bölgenin önemli ödüllerinden biri olacağının ayak seslerini duyurdu. SMARTIES AWARDS MEA‘da ise bu yıl tam 101 ödül sahiplerini buldu.
20 sektör uzmanı “En”leri belirledi
Tüm dünyada kabul gören SMARTIES Ödülleri, Türkiye’de de pazarlama sektörünün nabzını tutmaya devam ediyor. MMA Türkiye tarafından bu yıl 14’üncüsü düzenlenen ödül törenine, reklam ajansları, medya ajansları ve marka temsilcileri yoğun ilgi gösterdi.
MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Didem Namver‘in jüri başkanlığında, Türkiye’de 53, MEA bölgesinden 20 sektör uzmanından oluşan seçkin bir jüri tarafından değerlendirilen projeler, “En”leriyle belirlendi.
Törende yaptığı konuşmada Didem Namver, şunları söyledi.
“MMA, ‘pazarlamacılar için pazarlamacılar’ tarafından 2003 yılında kurulan ve ‘pazarlamanın geleceğini şekillendirme misyonuyla’ 50’den fazla ülkede 800’den fazla üye firmayla faaliyet gösteren bir dernek. Türkiye’de faaliyet göstermeye başladığı 2009 yılından bu yana, bu küresel bilgi birikimini ülkemize aktarmak ve teknoloji ile pazarlamanın birlikte nasıl daha etkin çalıştığını göstermek için çalışmalar yapıyor. Amacımız pazarlama profesyonellerine becerilerini artıracak ve büyütecek yeni pazarlama araç ve kabiliyetlerini göstermek. Pazarlama adına, Türkiye adına değerli ve doğru işler yapıyoruz ki, bu yıl da, tıpkı geçtiğimiz yıl olduğu gibi, SMARTIES Ödülleri’ne rekor bir katılım oldu. Bildiğiniz gibi SMARTIES global bir oluşum ve SMARTIES Ödülleri’nde Türkiye’nin gücü ve etkisi bu yoğun ilgi ile bir kez daha kanıtlanmış oldu.”
Kazananlar, WARC Media 100, MMA SMARTIES™ Business Impact Index (BII) ve RECMA gibi prestijli endekslerde yer alma fırsatı bulacak.
İşte Türkiye’de endüstri kategorisinde kazanan “EN İYİLER”:
ADVERTISER OF THE YEAR UNILEVER TÜRKİYE
ADVERTISING AGENCY OF THE YEAR VML TÜRKİYE
ADVERTISING AGENCY OF THE YEAR MULLENLOWE İSTANBUL
BRAND OF THE YEAR MİGROS
BRAND OF THE YEAR TEKNOSA
MEDIA AGENCY OF THE YEAR OMD TÜRKİYE
MEDIA AGENCY OF THE YEAR PHD MEDIA TÜRKİYE
DIGITAL ADVERTISING AGENCY OF THE YEAR KOMPÜTER
PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR SEM
BEST IN SHOW HOUSE OF AI, MEDIAMARKT TÜRKİYE I UNIVERSAL MCCANN TÜRKİYE
BEST IN SHOW
DİMES COOL LIME MIX – GÖRÜNDÜĞÜNDEN DAHA FAZLASI
DİMES I REKLAMANIA CREATIVE
BEST IN SHOW IN SOCIAL RESPONSIBILITY
BEKO KADININ İŞİ, GÜCÜ & BAHAR
BEKO I MINDSHARE
BEST IN SHOW IN SOCIAL RESPONSIBILITY
LÖSEV – 25 YILLIK MÜCADELE
LÖSEV I LİBERTE İSTANBUL
MEA bölgesinde endüstri kategorisinde kazanan “EN İYİLER” ise şöyle:
ADVERTISER OF THE YEAR UNILEVER TÜRKİYE & UAE
ADVERTISER OF THE YEAR UNILEVER TÜRKİYE & UAE
ADVERTISING AGENCY OF THE YEAR REKLAMANIA CREATIVE
ADVERTISING AGENCY OF THE YEAR MULLENLOWE İSTANBUL
BRAND OF THE YEAR OMO
MEDIA AGENCY OF THE YEAR PHD MEDIA KSA & TÜRKİYE & UAE
PERFORMANCE AGENCY OF THE YEAR SEM
BEST IN SHOW DİMES COOL LIME MIX | MORE THAN IT LOOKS DİMES I REKLAMANIA CREATIVE
Kaynak: Marketing Türkiye