GlobalData'nın raporuna göre, Çin, çevrimiçi satışlarda dünyanın en büyük pazarı olma konumunu korurken, 2023 yılında Çin’in e-ticaret satışlarında yaklaşık 2,2 trilyon dolar (2,03 trilyon Euro) değerine ulaşması bekleniyor. Çin'de e-ticaret satışları 2018 ile 2022 arasında ,2'lik bileşik büyüme oranı ile geçen yıl yaklaşık 2 trilyon dolar (1,84 trilyon Euro) değerine ulaştı. Çin 2022'de küresel e-ticaret pazarının üçte birinden fazlasını (%33,9) oluşturmuş ve 2022'de e-ticaret satışlarının 1,8 trilyon dolara (1,66 trilyon Euro) ulaşmasıyla ABD'nin önüne geçmiştir. Rapora göre e-ticaret satışlarıyla açık ara üçüncü sırada yer alan İngiltere 2022'de 287,4 milyar dolarlık (264,9 milyar Euro) e-ticaret satış hacmine ulaştı. Kaynak: esmmagazine