İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) iştiraki İstanbul Moda Akademisi yeni dönemde Dijitale ve Dijital Eğitimlere ağırlık verecek.
Yeni dönemde dijital dönüşüm olmazsa olmaz. Markaların diğer kanallarından daha da fazla önem kazanmaya başlayan sosyal mecralarda doğru içerik planlaması ve iletişim diliyle ilerlemek de önemli.
Sosyal medya denince akla çoğunlukla mecra olarak Instagram geliyor ancak Instagram kadar YouTube ve Twitter’da da ortak dil oluşturup 360 iletişim planlaması yapmak, analiz etmek ve akabinde yeniden iletişim planı oluşturmak çok önemli. Bu eğitim tam da bu ihtiyaçlara cevap niteliğinde.
Bunlardan biri de 15 Ekim tarihinde başlayacak olan 9 saatlik Sosyal Medya Stratejisi ve Yönetimi eğitimi olacak.
Instagram, Threads, YouTube ve Twitter’da: Sosyal mecralarda görsel ve metin planlaması nasıl yapılmalı? İçerik oluştururken hangi araçlar kullanılmalı ?İçerik yayınlanması sonrası analiz edilmesi gereken başlıklar nelerdir? Hedefleme ve reklam nasıl yapılmalı? Sorularının cevaplarını bu eğitim sonunda edineceksiniz.
Detaylar için: www.istanbulmodaakademisi.com adresini ziyaret ediniz.