İstanbul Moda Akademisinden yapılan açıklamada; "Mağaza düzenleme ve görsel sunum, müşteri deneyimini, marka kimliğini ve mağaza satış performansını güçlendiren stratejilerdir. Bu eğitim, ürünleri mağaza içi alanlarda özenle düzenleyerek müşteri deneyimini iyileştiren stratejilere odaklanır; böylece mağazanın çekiciliğini artırır ve satışları optimize eder. Eğitim, mağaza düzenleme ve görsel sunum stratejilerinin temel ilkelerinden başlayarak marka kimliği ve görsel uyumluluk, kategori organizasyonu, ürün yerleşim standartları ve tematik düzenlemeler gibi konuları kapsar. Ayrıca, vitrin tasarımı, manken kullanımı, iç tasarım kurgusu, satış verilerinin analizi ve rekabet analizi gibi konularda da perakende sektöründeki profesyonellere yönelik geniş bir bilgi yelpazesi sunar. Eğitim, tasarım öğrencileri ve mezunları, mağaza yöneticileri, görsel tasarım uzmanları ve perakende sektörü çalışanları için uygun olup katılımcıların mağazacılık görsel tasarım ve düzenleme alanında tüm detayları öğrenmelerini hedeflenir." denildi.
Eğitimle ilgili detaylı bilgi ve iletişim için: https://www.istanbulmodaakademisi.com/egitim linkinden bilgi alabilirsiniz.