TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Avis Türkiye, küresel arenada 16. kez müşteri deneyimi lideri

Avis Türkiye, 2024’te de Müşteri Tavsiye Skoru’nda 1’nci lig kategorisinde zirvede yer alarak uluslararası ölçekte 16. kez liderlik koltuğuna oturdu.

Haber Giriş Tarihi: 17.02.2025 15:58
Haber Güncellenme Tarihi: 17.02.2025 16:00
Kaynak: Haber Merkezi
Avis Türkiye, küresel arenada 16. kez müşteri deneyimi lideri

Türkiye’nin lider mobilite markası Otokoç Otomotiv çatısı altında faaliyet gösteren ve bu yıl 50. yılını kutlamaya hazırlanan Avis Türkiye, müşteri memnuniyetindeki istikrarlı başarısını bir kez daha taçlandırdı. Geride bıraktığımız 2024 yılında da Avis Budget Group EMEA Bölgesi’ndeki en yüksek Müşteri Tavsiye Skoru’na (NPS - Net Promoter Score) ulaşarak 16. kez zirvede yer alan Avis Türkiye, bu alandaki liderliğini uluslararası ölçekte daha da pekiştirdi.

“Müşteri Memnuniyeti Birincil Gündemimiz”

Müşteri memnuniyetinin tüm ticari faaliyetlerinin merkezinde yer aldığını ve Avis Türkiye’nin başarısının ardında müşteri odaklı yaklaşım ve üstün hizmet anlayışının bulunduğunu belirten Otokoç Otomotiv Şirket Lideri İnan Ekici, konuyla ilgili görüşlerini şu sözlerle dile getirdi: “Müşteri deneyimi odağımız Türkiye’ye bir 1.lik daha getirdi. Avis Budget Group’un 2024 yılı NPS liginde bir kez daha zirveye yerleşmiş olması, müşteri odaklı yaklaşımımızın, emeğimizin ve tutkumuzun açık bir göstergesi. Bu başarı aynı zamanda müşterilerimizin bizlere sunduğu geri bildirimlerle şekillenen, son derece gerçekçi ve değerli bir sonuç olma özelliği taşıyor. Araç kiralama süreçlerinde hayata geçirdiğimiz operasyonel mükemmeliyet anlayışının, sahadaki özverili çalışmalarla birleşmesi ve 16 yıldır böylesine gurur verici bir başarıyı sürdürmek hepimiz için büyük bir mutluluk ve motivasyon kaynağı. Sadece süreçlerimizi değil, müşteri deneyimini de bir üst seviyeye taşıyan bu başarının mimarları olan ekip arkadaşlarımı yürekten kutluyor, birlikte daha nice zirvelere ulaşmayı diliyorum. Müşteri deneyimi; güçlü bir markanın başarıya giden yolculuğunda arkasında pek çok emeği, çalışmayı barındıran bir bütün. Ana odakta bu alan için çalışan arkadaşlarımızla birlikte diğer ekiplerin de yoğun iş birliği ile sistematik ilerleyen bir süreç. Hep daha iyiyi arama yönünde de çok isabetli bir araç. Tüm bu birleşimin bir sonucu olarak ‘Markalaşmış Müşteri Deneyimi’ni yaratmamız da Müşteri Tavsiye Skoru birinciliğimizi sürdürmek adına attığımız adımlardan yalnızca bir tanesi. Avis Türkiye olarak, müşteri yolculuğunun her aşamasında değer üretmeyi ve deneyimi sürekli iyileştirmeyi birincil gündemimiz olarak görmeye devam edeceğiz.”

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
Bursa
    cami
      • tffs
      • 1lig
      • tff2
      • tff3
      Takım O G B M Av P
      Puan Durumları ve Fikstür
      logo
      En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.