ATTO 2, yılın son çeyreğinde Türkiye'de satışa çıkacak
ATTO 2, yılın son çeyreğinde Türkiye'de satışa çıkacak
BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, ATTO 2'nin elektrikli B-SUV segmentine yeni bir soluk getireceğini belirtti.
Haber Giriş Tarihi: 09.02.2025 22:44
Haber Güncellenme Tarihi: 09.02.2025 22:57
Kaynak:
Haber Merkezi
Şirketten yapılan açıklamaya göre, BYD ATTO 2, kompakt boyutları ve çevik manevra kabiliyetiyle şehir içi SUV deneyimini yeniden tanımlamaya hazırlanıyor.
Tam elektrikli ATTO 2, üst düzey donanım özellikleri ve 45.1 kilowatsaat (kWsa) kapasiteli bataryasıyla, WLTP standartlarına göre 312 kilometre menzil sunuyor.
BYD'nin güvenlik konusundaki yenilikçi yaklaşımını yansıtan Blade Batarya, lityum demir fosfat (LFP) kimyası sayesinde geleneksel lityum-iyon bataryalara kıyasla üstün güvenlik ve dayanıklılık sunuyor. Çivi ile delme testini başarıyla geçen bu teknoloji, yüksek dayanıklılığıyla dikkat çekiyor.
Gövde mukavemetini artıran Cell-to-Body (CTB) teknolojisiyle donatılan ATTO 2, yüksek güvenlik standartlarıyla öne çıkarken, premium donanım özellikleriyle konfor ve pratikliği bir arada sunarken, şehir içi kullanıma uygun kompakt yapısıyla SUV konforundan ödün vermek istemeyenler için akıllı bir tercih oluşturuyor.
Kompakt boyutlarda dinamik SUV tasarımı
BYD ATTO 2, modern SUV tasarımını kompakt boyutlarla bir şekilde bir araya getiriyor. 4310 milimetre (mm) uzunluğa, 1830 mm genişliğe ve 1675 mm yüksekliğe sahip olan model, oldukça geniş bir yaşam alanı sunarken, 2620 mm'lik dingil mesafesi, segmentindeki rakiplerine kıyasla daha ferah bir iç mekan sağlıyor.
ATTO 2'nin dış tasarımında ön bölümdeki keskin hatlı LED farlar, ince gündüz farları ve parlak ön panjur yer alırken, dikey hava girişleri ve aerodinamik ön tampon, yalnızca modern tasarımı öne çıkarıyor ve aynı zamanda aracın verimliliğine de katkı sağlıyor.
Arka tasarımda ise Çin kültüründen ilham alınarak tasarlanan, sonsuz iyi şansı simgeleyen "8" formundaki stop lambaları bulunuyor.
ATTO 2'nin iç tasarımında ise ön panel, BYD'nin fütüristik tasarım anlayışını yansıtırken, kabin ve kapı içlerinde kullanılan yumuşak dokulu malzemeler konforu artırıyor.
BYD ATTO 2'de sürüş deneyimini kişiselleştirmek için Eco, Normal, Spor ve Kar olmak üzere 4 farklı sürüş modu bulunuyor.
Markanın e-Platform 3.0 mimarisi, özellikle arka koltuklarda geniş bir iç hacim sunarak, yolcular için ekstra konfor sağlıyor.
Düz arka zemin tasarımı, özellikle aileler ve uzun yolculuklar için ideal bir genişlik sunarken, 400 litrelik bagaj hacmi, arka koltuklar katlandığında 1340 litreye kadar genişleyerek daha fazla yükleme alanı sağlıyor.
Sürücülerine daha güvenli, konforlu ve akıllı bir sürüş deneyimi sunmayı hedefleyen BYD ATTO 2, güvenliği ön planda tutarak tasarlandı. ATTO 2, sürücü ve ön yolcu hava yastıkları, ön yan hava yastıkları ve tam boy yan perde hava yastıkları ile donatılarak kapsamlı bir koruma sunuyor.
Sürücü yorgunluk algılama sistemi (DFM), adaptif ve akıllı hız sabitleme sistemi, akıllı hız limit bilgilendirme ve kontrol sistemi, şerit takip asistanı ve şerit değiştirme asistanı, kör nokta algılama sistemi ve kapı açma uyarısı, trafik işareti algılama sistemi ve otonom acil durum freni, çekiş kontrol sistemi ve yokuş iniş kontrolü, ön çapraz trafik uyarısı ve geri manevra çapraz trafik uyarısı gibi donanımlarıyla güvenliği üst seviyeye taşıyor.
Önde konumlandırılmış 130 kW gücünde ve 290 Nm tork üreten elektrik motoru, araca dinamizm kazandırırken, 0'dan 100 km/s hıza sadece 7.9 saniyede ulaşmasını sağlıyor.
ATTO 2, 45.12 kWsa kapasiteli Blade Battery bataryasıyla WLTP standardına göre birleşik kullanımda 312 km menzil sunarken, gelecek dönemde tanıtılacak büyük batarya seçeneği ise daha uzun menzil ihtiyacı olan müşterilere alternatif yaratacak.
Aracın gelişmiş hızlı şarj özellikleri, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyor. 65 kW DC hızlı şarj desteği sayesinde, batarya yüzde 10'dan yüzde 80'e sadece 37 dakikada, yüzde 30'dan yüzde 80'e ise 28 dakikada şarj edilebiliyor.
ATTO 2, standart olarak ısı pompası ile donatılmış bir kompakt SUV olarak, özellikle soğuk hava koşullarında enerji verimliliğini artırarak, menzil kaybını en aza indiriyor.
Türkçe dil desteğine kavuşan "Hi BYD" komutu
Standart olarak 8.8 inçlik dijital gösterge paneli sunulurken, orta konsolda yer alan elektrikli dönebilir dokunmatik ekranı donanım seviyesine bağlı olarak 10.1 veya 12.8 inç boyutunda tercih edilebiliyor.
Aracın donanımları arasında vegan deri döşeme, 17 inç alaşım jantlar, 360 derece kamera, panoramik cam tavan, elektrikli ve ısıtmalı ön koltuklar ve direksiyon, 15W kablosuz şarj istasyonu ve sekiz hoparlörlü geliştirilmiş ses sistemi yer alıyor. Tüm versiyonlarda her iki ön koltuk da elektrikli olarak ayarlanabiliyor.
ATTO 2 kullanıcıları, araca geleneksel anahtarın yanı sıra NFC kartı ile de erişim sağlayabiliyor.
Diğer BYD modellerinde olduğu gibi, ATTO 2 modeli de gelişmiş bir akıllı sesli asistan ile donatıldı. Yenilenen güncellemesiyle Türkçe dil desteğine kavuşan "Hi BYD" komutu, kullanıcıların klima, cam açma-kapama gibi birçok önemli fonksiyonu sesli olarak kontrol etmesine olanak tanıyor.
Bunun yanı sıra, ATTO 2'de sunulan Araç Enerji Paylaşım (VtoL) teknolojisi de günlük yaşamda önemli bir pratiklik sağlıyor. Bu özellik sayesinde araç, 3.3 kW'a kadar güç üreterek, kahve makinesi veya elektrikli süpürge gibi cihazların çalıştırılmasına olanak tanıyor.
"ATTO 2, yılın son çeyreğinde Türkiye'de satışa çıkacak"
Açıklamada görüşlerine yer verilen BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, ATTO 2'nin elektrikli B-SUV segmentine yeni bir soluk getireceğini belirtti.
Ergun, Türkiye'de elektrikli mobiliteye olan ilginin her geçen gün arttığını belirterek, kendilerinin de ürün gamlarını hızla genişlettiğini ve bu alandaki iddialarını güçlendirmeye devam ettiklerini vurguladı.
Bu yılın son çeyreğinde Türkiye'de pazara sunmayı planladıkları ATTO 2'nin, konfor ve teknolojiyi şehir içi pratikliğiyle birleştirerek, segmentinde önemli bir oyuncu olacağına dikkati çeken Ergun, "'Ulaşılabilir premium' marka konumlandırmamız doğrultusunda, ATTO 2'nin de tüm BYD modellerinde olduğu gibi üst düzey donanımı ve gelişmiş güvenlik teknolojileriyle öne çıkacağına ve tam elektrikli SUV segmentinde fark yaratacağına inanıyoruz." ifadelerini kullandı.
Ergun, 15 Kasım'da gerçekleştirilen relansmanın ardından markaya gösterilen yoğun ilginin devam ettiğinin altını çizerek, şunları kaydetti:
"Müşterilerimizden gelen olumlu geri bildirimler ve yüksek talep, BYD'nin Türkiye'de doğru bir yerde konumlandığını gösteriyor. 32 günde 6 bin 601 aracı müşterilerimizle buluşturduk ve bu satış performansı yılın son ayında BYD'yi hem şarj edilebilir hibrit pazarının hem de yeni enerjili araç pazarının lideri konumuna taşıdı. Bu ivmeyi 2025 boyunca sürdürmeyi hedefliyoruz. Markamıza olan yoğun ilgi ocak ayında da aralıksız devam etti ve sınırlı tedariğe rağmen 2 bin 750'nin üzerinde satış gerçekleştirdik. 2025 boyunca satış adetlerimizi ve hizmet ağımızı genişleterek, bu ilgiyi karşılamaya devam edeceğiz. Tedarik koşullarına bağlı olarak, yıl sonuna kadar 50 bin adetlik satış hedefimize ulaşmayı öngörüyoruz."
Satış ve model sayısındaki artışa paralel olarak BYD Türkiye'nin bayi ağı ve satış sonrası hizmetlerinin de aynı hızla genişlediğini aktaran Ergun, "Şu anda Türkiye genelinde 19 farklı ilde 25 bayimiz bulunuyor. Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak için 2025 sonunda bayi sayımızı 50'nin üzerine çıkarmayı ve hizmet ağımızı daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz." açıklamasında bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ATTO 2, yılın son çeyreğinde Türkiye'de satışa çıkacak
BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, ATTO 2'nin elektrikli B-SUV segmentine yeni bir soluk getireceğini belirtti.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, BYD ATTO 2, kompakt boyutları ve çevik manevra kabiliyetiyle şehir içi SUV deneyimini yeniden tanımlamaya hazırlanıyor.
Tam elektrikli ATTO 2, üst düzey donanım özellikleri ve 45.1 kilowatsaat (kWsa) kapasiteli bataryasıyla, WLTP standartlarına göre 312 kilometre menzil sunuyor.
BYD'nin güvenlik konusundaki yenilikçi yaklaşımını yansıtan Blade Batarya, lityum demir fosfat (LFP) kimyası sayesinde geleneksel lityum-iyon bataryalara kıyasla üstün güvenlik ve dayanıklılık sunuyor. Çivi ile delme testini başarıyla geçen bu teknoloji, yüksek dayanıklılığıyla dikkat çekiyor.
Gövde mukavemetini artıran Cell-to-Body (CTB) teknolojisiyle donatılan ATTO 2, yüksek güvenlik standartlarıyla öne çıkarken, premium donanım özellikleriyle konfor ve pratikliği bir arada sunarken, şehir içi kullanıma uygun kompakt yapısıyla SUV konforundan ödün vermek istemeyenler için akıllı bir tercih oluşturuyor.
Kompakt boyutlarda dinamik SUV tasarımı
BYD ATTO 2, modern SUV tasarımını kompakt boyutlarla bir şekilde bir araya getiriyor. 4310 milimetre (mm) uzunluğa, 1830 mm genişliğe ve 1675 mm yüksekliğe sahip olan model, oldukça geniş bir yaşam alanı sunarken, 2620 mm'lik dingil mesafesi, segmentindeki rakiplerine kıyasla daha ferah bir iç mekan sağlıyor.
ATTO 2'nin dış tasarımında ön bölümdeki keskin hatlı LED farlar, ince gündüz farları ve parlak ön panjur yer alırken, dikey hava girişleri ve aerodinamik ön tampon, yalnızca modern tasarımı öne çıkarıyor ve aynı zamanda aracın verimliliğine de katkı sağlıyor.
Arka tasarımda ise Çin kültüründen ilham alınarak tasarlanan, sonsuz iyi şansı simgeleyen "8" formundaki stop lambaları bulunuyor.
ATTO 2'nin iç tasarımında ise ön panel, BYD'nin fütüristik tasarım anlayışını yansıtırken, kabin ve kapı içlerinde kullanılan yumuşak dokulu malzemeler konforu artırıyor.
BYD ATTO 2'de sürüş deneyimini kişiselleştirmek için Eco, Normal, Spor ve Kar olmak üzere 4 farklı sürüş modu bulunuyor.
Markanın e-Platform 3.0 mimarisi, özellikle arka koltuklarda geniş bir iç hacim sunarak, yolcular için ekstra konfor sağlıyor.
Düz arka zemin tasarımı, özellikle aileler ve uzun yolculuklar için ideal bir genişlik sunarken, 400 litrelik bagaj hacmi, arka koltuklar katlandığında 1340 litreye kadar genişleyerek daha fazla yükleme alanı sağlıyor.
Sürücülerine daha güvenli, konforlu ve akıllı bir sürüş deneyimi sunmayı hedefleyen BYD ATTO 2, güvenliği ön planda tutarak tasarlandı. ATTO 2, sürücü ve ön yolcu hava yastıkları, ön yan hava yastıkları ve tam boy yan perde hava yastıkları ile donatılarak kapsamlı bir koruma sunuyor.
Sürücü yorgunluk algılama sistemi (DFM), adaptif ve akıllı hız sabitleme sistemi, akıllı hız limit bilgilendirme ve kontrol sistemi, şerit takip asistanı ve şerit değiştirme asistanı, kör nokta algılama sistemi ve kapı açma uyarısı, trafik işareti algılama sistemi ve otonom acil durum freni, çekiş kontrol sistemi ve yokuş iniş kontrolü, ön çapraz trafik uyarısı ve geri manevra çapraz trafik uyarısı gibi donanımlarıyla güvenliği üst seviyeye taşıyor.
Önde konumlandırılmış 130 kW gücünde ve 290 Nm tork üreten elektrik motoru, araca dinamizm kazandırırken, 0'dan 100 km/s hıza sadece 7.9 saniyede ulaşmasını sağlıyor.
ATTO 2, 45.12 kWsa kapasiteli Blade Battery bataryasıyla WLTP standardına göre birleşik kullanımda 312 km menzil sunarken, gelecek dönemde tanıtılacak büyük batarya seçeneği ise daha uzun menzil ihtiyacı olan müşterilere alternatif yaratacak.
Aracın gelişmiş hızlı şarj özellikleri, kullanıcı deneyimini bir üst seviyeye taşıyor. 65 kW DC hızlı şarj desteği sayesinde, batarya yüzde 10'dan yüzde 80'e sadece 37 dakikada, yüzde 30'dan yüzde 80'e ise 28 dakikada şarj edilebiliyor.
ATTO 2, standart olarak ısı pompası ile donatılmış bir kompakt SUV olarak, özellikle soğuk hava koşullarında enerji verimliliğini artırarak, menzil kaybını en aza indiriyor.
Türkçe dil desteğine kavuşan "Hi BYD" komutu
Standart olarak 8.8 inçlik dijital gösterge paneli sunulurken, orta konsolda yer alan elektrikli dönebilir dokunmatik ekranı donanım seviyesine bağlı olarak 10.1 veya 12.8 inç boyutunda tercih edilebiliyor.
Aracın donanımları arasında vegan deri döşeme, 17 inç alaşım jantlar, 360 derece kamera, panoramik cam tavan, elektrikli ve ısıtmalı ön koltuklar ve direksiyon, 15W kablosuz şarj istasyonu ve sekiz hoparlörlü geliştirilmiş ses sistemi yer alıyor. Tüm versiyonlarda her iki ön koltuk da elektrikli olarak ayarlanabiliyor.
ATTO 2 kullanıcıları, araca geleneksel anahtarın yanı sıra NFC kartı ile de erişim sağlayabiliyor.
Diğer BYD modellerinde olduğu gibi, ATTO 2 modeli de gelişmiş bir akıllı sesli asistan ile donatıldı. Yenilenen güncellemesiyle Türkçe dil desteğine kavuşan "Hi BYD" komutu, kullanıcıların klima, cam açma-kapama gibi birçok önemli fonksiyonu sesli olarak kontrol etmesine olanak tanıyor.
Bunun yanı sıra, ATTO 2'de sunulan Araç Enerji Paylaşım (VtoL) teknolojisi de günlük yaşamda önemli bir pratiklik sağlıyor. Bu özellik sayesinde araç, 3.3 kW'a kadar güç üreterek, kahve makinesi veya elektrikli süpürge gibi cihazların çalıştırılmasına olanak tanıyor.
"ATTO 2, yılın son çeyreğinde Türkiye'de satışa çıkacak"
Açıklamada görüşlerine yer verilen BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, ATTO 2'nin elektrikli B-SUV segmentine yeni bir soluk getireceğini belirtti.
Ergun, Türkiye'de elektrikli mobiliteye olan ilginin her geçen gün arttığını belirterek, kendilerinin de ürün gamlarını hızla genişlettiğini ve bu alandaki iddialarını güçlendirmeye devam ettiklerini vurguladı.
Bu yılın son çeyreğinde Türkiye'de pazara sunmayı planladıkları ATTO 2'nin, konfor ve teknolojiyi şehir içi pratikliğiyle birleştirerek, segmentinde önemli bir oyuncu olacağına dikkati çeken Ergun, "'Ulaşılabilir premium' marka konumlandırmamız doğrultusunda, ATTO 2'nin de tüm BYD modellerinde olduğu gibi üst düzey donanımı ve gelişmiş güvenlik teknolojileriyle öne çıkacağına ve tam elektrikli SUV segmentinde fark yaratacağına inanıyoruz." ifadelerini kullandı.
Ergun, 15 Kasım'da gerçekleştirilen relansmanın ardından markaya gösterilen yoğun ilginin devam ettiğinin altını çizerek, şunları kaydetti:
"Müşterilerimizden gelen olumlu geri bildirimler ve yüksek talep, BYD'nin Türkiye'de doğru bir yerde konumlandığını gösteriyor. 32 günde 6 bin 601 aracı müşterilerimizle buluşturduk ve bu satış performansı yılın son ayında BYD'yi hem şarj edilebilir hibrit pazarının hem de yeni enerjili araç pazarının lideri konumuna taşıdı. Bu ivmeyi 2025 boyunca sürdürmeyi hedefliyoruz. Markamıza olan yoğun ilgi ocak ayında da aralıksız devam etti ve sınırlı tedariğe rağmen 2 bin 750'nin üzerinde satış gerçekleştirdik. 2025 boyunca satış adetlerimizi ve hizmet ağımızı genişleterek, bu ilgiyi karşılamaya devam edeceğiz. Tedarik koşullarına bağlı olarak, yıl sonuna kadar 50 bin adetlik satış hedefimize ulaşmayı öngörüyoruz."
Satış ve model sayısındaki artışa paralel olarak BYD Türkiye'nin bayi ağı ve satış sonrası hizmetlerinin de aynı hızla genişlediğini aktaran Ergun, "Şu anda Türkiye genelinde 19 farklı ilde 25 bayimiz bulunuyor. Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak için 2025 sonunda bayi sayımızı 50'nin üzerine çıkarmayı ve hizmet ağımızı daha da güçlendirmeyi hedefliyoruz." açıklamasında bulundu.
Haftanın popüler haberleri
Aselsan ile Türasaş'tan işbirliği imzası
Aselsan, Türasaş ile sözleşme imzaladığını duyurdu.
Kütahya Şeker şirketi yönetim kurulu görev dağılımı yaptı
Kütahya Şeker yönetim kurulu görev dağılımı yaptığını duyurdu.
Özova Tarım şirketi halka arzolacak
Graintürk Holding, bağlı ortağı olduğu Özova Tarım'ın halka arzolacağını duyurdu.
Katılımevim Tasarruf şirketi 10 Mart 2025'de toplanıyor
Katılımevim Tasarruf Şirketi 10 Mart 2025 tarihinde Olağan Genel Kurul Toplantısı'nı yapacağını duyurdu.
Bahadır Kimya Yönetim Kurulunda görev dağılımı belli oldu
Bahadır Kimya Yönetim Kurulu Başkanlığına Serkan Bahadır seçildi.
Dagi, Bağdat caddesindeki mağazasını kapattı
Dagi Giyim Sanayi, Bağdat caddesindeki mağazasını kapattığını duyurdu.
Beyaz Filo'dan yeni bir şirket: Edremit Mobilite Otomotiv
Beyaz Filo, yeni bir şirket kuruluşuna başladıklarını duyurdu.
Amazon, Almanya ve İngiltere’de büyüdü
Amazon Almanya’da yüzde 8,7, İngiltere’de yüzde 12,7 büyüdü.
Paperwork ve Türkkep, iş süreçlerinde dijital devrimi başlatıyor
Kurumlar artık kep iletişimini otomatikleştirerek zamandan tasarruf edecek, hukuki riskleri minimize edecek.
Nohut, kuru fasulye ve mercimek Türk mutfağının baş tacı
10 Şubat Dünya Bakliyat Günü’nde, sofralarımızın vazgeçilmezi olan nohut, mercimek ve kuru fasulye Türk mutfaklarında hak ettiği yeri koruyor.
Türkiye, Texworld Paris'e 58 şirket ile katıldı
Türkiye, Avrupa'nın önde gelen hazır giyim, kumaş, aksesuar ve moda fuarlarından Texworld Paris 2025 Spring Fuarı'na 58 şirketle katıldı.
Şekib Avdagiç'ten reformlar sürmeli çağrısı
İTO Başkanı Şekib Avdagiç, "Ülkemiz, uluslararası piyasalardaki kredi notunu iyileştirecek reformları sürdürmeli" dedi.
THY Teknik AŞ ile IndiGo arasında bakım anlaşması
THY uçak bakım şirketi THY Teknik AŞ ile Hindistan’ın en büyük hava yolu şirketi IndiGo ile anlaşma imzaladı.
İş insanı Asil Nadir hayatını kaybetti
Kıbrıslı Türk iş insanı Asil Nadir hayatını kaybetti.
.tr alan adı sayısı 1,3 milyona yaklaştı
Eylül 2024 sonu itibarıyla TRABİS (.TR Ağ Bilgi Sistemi) kayıtlarında yer alan toplam aktif alan adı sayısı 1 milyon 270 bini buldu.
Sam Altman'e göre Hindistan OpenAI'nin ikinci büyük pazarı
OpenAI CEO'su Sam Altman Hindistan'ın kullanıcı sayısına göre OpenAI'nin ikinci büyük pazarı olduğunu belirtti.
Yapıchem/Fatma Er Sencer: 27 önemli ülkeye ihracat yapıyoruz
Yapıchem Kimya İhracat Satış Direktörü Fatma Er Sencer, 27 önemli ülkeye ihracat yaptıklarını ve bu yıl ihracat ağlarını daha da genişletmeyi hedeflediklerini belirtti.
Cumhurbaşkanlığına 3 gün Cevdet Yılmaz vekalet edecek
10-13 Şubat 2025 tarihlerinde Cumhurbaşkanlığına Cevdet Yılmaz vekalet edecek.
ATTO 2, yılın son çeyreğinde Türkiye'de satışa çıkacak
BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, ATTO 2'nin elektrikli B-SUV segmentine yeni bir soluk getireceğini belirtti.
PRİDA İletişim Ödülleri’ni kazananlar 18 Şubat’ta açıklanacak
PRİDA İletişim Ödülleri 2024’te kazananlar 18 Şubat’ta açıklanacak.
Yaprak Özer yazdı... Ticaret savaşları, Yapay iş kayıpları
Yazar ve içerik ücreticisi Yaprak Özer bu hafta "Paradigma Değişiminden Ne Anlıyoruz?" başlıklı bir yazı kaleme aldı.
Bebek ve çocuk giyimcileri Bursa Junioshow’da buluştu
Bebek ve çocuk konfeksiyonu sektörünün en prestijli uluslararası etkinliklerinden biri olan Junioshow Fuarı, 3 gün süren iş görüşmeleri ve ticari bağlantılarla tamamlandı.
TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu yeniden WCF Başkanlığı’na seçildi
150 ülkedeki Ticaret ve Sanayi Odasını tek çatı altında birleştiren Dünya Odalar Federasyonu WCF Başkanlığı’na TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu yeniden seçildi.
Ocak 2025’te 5.543 Sanayi Kapasite Raporu onaylandı
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından Ocak 2025 yılında onaylanan kapasite raporu sayısı 5.543 adet oldu.
Hamas 3 İsrail vatandaşını Kızılhaç'a teslim etti
Gazze'deki 3 İsrailli erkek esir ve Filistinli esirler Uluslararası Kızılhaç ekiplerine teslim edildi.
Paynet hisselerinin yüzde 100'ü İyzico'ya devredildi
Paynet hisselerinin yüzde 100'ü İyzi Ödeme ve Elektronik Para Hizmetleri şirketine devredildi.
ICBC Turkey Bank Uşak Şubesi kapandı
ICBC Turkey Bank, Uşak Şubesinin faaliyetlerine son verdiğini duyurdu.
İş Yatırım GMY Özgür İlke Yerlikaya istifa etti
İş Yatırım Genel Müdür Yardımcısı Özgür İlke Yerlikaya istifa etti.
Suudi e-ticaret satışları 2024'te 53 milyar dolara ulaştı
Mada kartlarını kullanan Suudi e-ticaret satışları 2024'te 53 milyar dolara ulaştı.
Ayça Apak, Walther Kranz Dubai ofisine katıldı
Ayça Apak, Walther Kranz Dubai ofisinin Etkinliklerden Sorumlu Genel Müdürü oldu.
Kärcher Türkiye’nin Pazarlama Müdürü Gökçe Dönmez oldu
Kärcher Türkiye’de 2025 yılı itibarıyla Pazarlama Müdürlüğü görevine Gökçe Dönmez atandı.
"Asil Nadir öldü" haberleri yalanlandı
Vestel'in kurucusu iş insanı Asil Nadir’in ölüm haberi yalanlandı: Yoğun bakımda tedavisi sürüyor.
Sibel Selvi soruyor: Doğru kurum içi iletişim nasıl olmalı?
İnomist İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Sibel Selvi, İnsan odaklı çalışma anlayışının temeli kurum içi iletişimi anlattı.
12 Türk firması, Suudi Arabistanlı alıcılar ile bir araya geldi
Mobilya ihracatçıları Körfez'e çıktı.
Panasonic, çözüm yelpazesine Matrox IPMX SDM kartlarını ekliyor
Panasonic, AVoIP çözüm yelpazesine Matrox IPMX SDM kartlarını ekliyor.
Gonzalo Ceballos: Türk turistlerin İspanya’ya ilgisi artarak devam ediyor
İspanya Turizm Müşaviri Gonzalo Ceballos, EMITT 2025 Fuarı’ndaTürkiye-İspanya Turizm Hareketliliğini Değerlendirdi.
IFCO'da Cumartesi son gün
IFCO Cumartesi günkü son gününe tüm hızıyla hazırlanıyor.
İstanbul'un nüfusu 15 milyon 701 bin 602 kişiye ulaştı
Türkiye’nin en kalabalık ili İstanbul'un nüfusu 2024'te 15 milyon 701 bin 602 kişiye ulaşarak 131 ülkeyi geride bıraktı.
THY'nin yolcu sayısı Ocak'ta 6,8 milyona ulaştı
Türk Hava Yollarının (THY), yolcu sayısı ocak ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde yüzde 8,2 artarak 6,8 milyona çıktı.
Küresel yarı iletken satışları 2024'te 627,6 milyar dolara ulaştı
Küresel yarı iletken satışları, 2024'te yıllık bazda yüzde 19,1 artışla 627,6 milyar dolara ulaştı.