Panasonic Connect Europe Yapay Zeka Başkanı Margarita Lindahl: "İş Dünyasında Yapay Zekanın Benimsenmesi: Satışlarda Daha Az Kovalamaca, Daha Çok Strateji" diyor.
Haber Giriş Tarihi: 08.04.2025 16:07
Haber Güncellenme Tarihi: 08.04.2025 16:12
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
İşletmeler, üretken yapay zekayı (GenAI) dönüştürücü bir güç olarak görerek hızla benimsiyor ve yeni bir araştırma, GenAI'dan faydalanan kuruluşların önümüzdeki 12 ay içinde %38'lik bir gelir artışı beklediğini gösteriyor. Ancak GenAI'ı etkili bir şekilde entegre edilmesi, yalnızca teknolojiyi yükselterek gerçekleşemiyor. Tam potansiyelinin ortaya çıkması için iş akışlarında, yetkinliklerde ve stratejide de temel bir değişimi gerektiriyor.
Araştırmamız, satış uzmanlarının %91'inin günlük iş akışlarında GenAI'ı kullanmaya başladığını gösteriyor. Ancak %96'sı, GenAI'yi süreçlerine tam olarak entegre etmek için desteğe ihtiyaç duyduklarını dile getiriyor. Birçoğu, rehberlik için IT ekiplerine başvuruyor ve %68'i dönüşüm sürecine IT'nin liderlik etmesini bekliyor.
Ancak IT ekipleri, yapay zeka çözümlerinin kullanımında kritik bir rol oynuyor olsa da, etkili üretken yapay zeka entegrasyonu departmanlar arasında işbirliği gerektiriyor. Başarı için, yapay zeka kapasitesini iş hedefleriyle uyumlu hale getirmek ve tüm departmanların yapay zeka yetkinliğini geliştirmek çok büyük önem taşıyor.
Bu dönüşümü başarılı bir şekilde gerçekleştirmek için satış, pazarlama, operasyon ve IT liderlerinin teknolojiyi strateji ışığında benimsemesi, sorunsuz yürürlüğe geçirmesi ve uyumluluk sağlaması için yakın işbirliği içerisinde olması gerekiyor. İşletmelerin GenAI'dan tam olarak yararlanabilmesi ve üretkenliği, yeniliği ve uzun vadeli başarıyı sağlamak için tüm ekiplerin bütünlük içerisinde hareket etmesi gerekiyor.
Yapay Zekanın Benimsenmesinde İş Liderlerinin Rolü: Zihniyeti Değiştirerek Oyunu Değiştirin
İş liderleri, yapay zekanın mevcut iş akışlarına beslenmesinde çok önemli bir rol oynuyor ve yapay zekanın izole amaçlara yönelik bir çözümden ziyade iş süreçlerinin doğal bir parçası haline gelmesini sağlıyor. Bunun yanı sıra, ekiplerin yapay zeka becerilerini sürekli olarak geliştirmeleri için gereken eğitim ve desteği de sağlamaları önem taşıyor. Liderler, aynı zamanda zihniyeti yapay zeka etrafında şekillendirebiliyor. Yapay zekanın insanları işinden alıkoyması yerine onların yeteneklerini geliştiren bir araç olarak konumlandırılması, eşit derecede önem taşıyor.
Yapay Zeka Okuryazarlığı Oluşturma: Yapay Zeka Becerileri ve Rekabet Gücü
Yapay zeka daha yaygın şekilde benimsendikçe, işletmelerin departmanları da beraberinde dönüşüm geçirecek. Özellikle satış uzmanlarının, aşağıdaki alanlarda mevcut becerilerini geliştirmeleri ve yeni beceriler edinmeleri gerekecek:
Yapay zekanın temel mantığını anlamak – Yapay zekanın nasıl çalıştığına, kapasitesine ve sınırlamalarına dair net bir kavrayış kazanmak. Yapay zeka istemi mühendisliğinde ustalaşma – Doğru ve ilgili içgörüler oluşturmak için etkili yapay zeka istemlerinin nasıl oluşturulacağını öğrenmek. Yapay zekayı satış senaryolarına uygulama – Potansiyel müşteri arama, anlaşma kalifikasyonu ve takip iletişimi için yapay zekadan yararlanmak. Yapay zeka odaklı iletişim stratejileri geliştirme – Kişiselleştirilmiş teklifler, satış desteleri ve iletişim malzemeleri oluşturmak için yapay zekadan faydalanmak. Yapay zeka destekli tahminler – Daha veriye dayalı karar vermeyi desteklemek için satış tahminlerini geliştirmek. Yapay Zeka ile İnsan Katılımını Artırma: Daha Az Kovalamaca, Daha Çok Satış
GenAI, insan etkileşiminin yerini tutmaz. Ancak insan etkileşimini güçlendirme potansiyeline sahiptir. Davranışsal ve niyet gösteren verilerin analiziyle yüksek potansiyelli müşteri adaylarının belirlenmesine destek olabilir, bireysel tercihlere ve geçmişe dayalı özel mesajlaşma ile müşteri etkileşimlerini kişiselleştirebilir. Ayrıca, gerçek zamanlı bilgi sağlayarak satış uzmanlarının müşteri görüşmeleri esnasında etkileşimlerini zenginleştirmesine yardımcı olabilir.
Yapay zeka; takipleri otomatikleştirebilir, hiçbir fırsatın kaçırılmaması için görevleri önceliklendirebilir, ve geçmiş anlaşmaları analiz ederek veriye dayalı stratejilerle anlaşma sürecini geliştirebilir. Yapay zekanın satış sürecine pürüzsüz bir şekilde entegre edilmesi, verimliliği artırır, katılımı güçlendirir ve daha iyi sonuçların elde edilmesini sağlar.
Yapay Zeka Yönetişim ve Uyumluluk Çerçevelerinin Oluşturulması: "Kusura Bakmayın" Bir Uyumluluk Stratejisi Değildir
İşletmeler bu yeni fırsat çağını benimserken, etik standartların korunması için süreç boyunca insan gözetimi ve titiz incelemenin var olması çok önem taşıyor. AB Yapay Zeka Yasası gibi düzenleyici çerçeveler, sorumlu yapay zeka dağıtımını sağlamak için adalet, şeffaflık ve hesap verebilirlik için net beklentiler belirleyerek temel yönergeler sağlıyor. Güçlü yönetişim, başarının kritik bir bileşenidir ve aşağıdaki gibi somut adımları gerektirir: Veri gizliliği korumaları – Yapay zeka araçlarının GDPR, AB Yapay Zeka Yasası ve diğer gelişen düzenlemelere uygun olmasını sağlamak. Etik yapay zeka uygulamaları – Yapay zeka odaklı önerilerde önyargıyı önleme ve müşteriler ile işletme arasındaki şeffaflığı korumak. Düzenli yapay zeka denetimleri – Adaleti, doğruluğu ve hesap verebilirliği korumak için yapay zeka tarafından oluşturulan kararları sürekli olarak izlemek.Yapay zekanın benimsenmesine yönelik sorumlu bir yaklaşım; güven, uyumluluk ve sürdürülebilir uzun vadeli başarı sağlar.
Yapay Zeka Entegrasyonuna Stratejik Yaklaşım: Bozulmayı Atlatarak Rekabet Avantajı Sağlamak
Üretken yapay zeka, rekabette önemli bir avantaj sağlıyor, ancak yatırımın başarısı stratejik ve işbirlikçi bir yaklaşıma dayanıyor. İşletmeler, yapay zeka okuryazarlığını teşvik ederek, yapay zekayı iş akışlarına dahil ederek ve hem etik hem de mevzuata uygunluğu sağlayarak, onu sadece bir araç olarak değil, aynı zamanda yenilik ve büyüme tetikleyici bir güç olarak konumlandırarak bütün potansiyelini ortaya çıkarabilir.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Margarita Lindahl, Yapay Zeka araştırmasını yayınladı
Panasonic Connect Europe Yapay Zeka Başkanı Margarita Lindahl: "İş Dünyasında Yapay Zekanın Benimsenmesi: Satışlarda Daha Az Kovalamaca, Daha Çok Strateji" diyor.
İşletmeler, üretken yapay zekayı (GenAI) dönüştürücü bir güç olarak görerek hızla benimsiyor ve yeni bir araştırma, GenAI'dan faydalanan kuruluşların önümüzdeki 12 ay içinde %38'lik bir gelir artışı beklediğini gösteriyor. Ancak GenAI'ı etkili bir şekilde entegre edilmesi, yalnızca teknolojiyi yükselterek gerçekleşemiyor. Tam potansiyelinin ortaya çıkması için iş akışlarında, yetkinliklerde ve stratejide de temel bir değişimi gerektiriyor.
Araştırmamız, satış uzmanlarının %91'inin günlük iş akışlarında GenAI'ı kullanmaya başladığını gösteriyor. Ancak %96'sı, GenAI'yi süreçlerine tam olarak entegre etmek için desteğe ihtiyaç duyduklarını dile getiriyor. Birçoğu, rehberlik için IT ekiplerine başvuruyor ve %68'i dönüşüm sürecine IT'nin liderlik etmesini bekliyor.
Ancak IT ekipleri, yapay zeka çözümlerinin kullanımında kritik bir rol oynuyor olsa da, etkili üretken yapay zeka entegrasyonu departmanlar arasında işbirliği gerektiriyor. Başarı için, yapay zeka kapasitesini iş hedefleriyle uyumlu hale getirmek ve tüm departmanların yapay zeka yetkinliğini geliştirmek çok büyük önem taşıyor.
Bu dönüşümü başarılı bir şekilde gerçekleştirmek için satış, pazarlama, operasyon ve IT liderlerinin teknolojiyi strateji ışığında benimsemesi, sorunsuz yürürlüğe geçirmesi ve uyumluluk sağlaması için yakın işbirliği içerisinde olması gerekiyor. İşletmelerin GenAI'dan tam olarak yararlanabilmesi ve üretkenliği, yeniliği ve uzun vadeli başarıyı sağlamak için tüm ekiplerin bütünlük içerisinde hareket etmesi gerekiyor.
Yapay Zekanın Benimsenmesinde İş Liderlerinin Rolü: Zihniyeti Değiştirerek Oyunu Değiştirin
İş liderleri, yapay zekanın mevcut iş akışlarına beslenmesinde çok önemli bir rol oynuyor ve yapay zekanın izole amaçlara yönelik bir çözümden ziyade iş süreçlerinin doğal bir parçası haline gelmesini sağlıyor. Bunun yanı sıra, ekiplerin yapay zeka becerilerini sürekli olarak geliştirmeleri için gereken eğitim ve desteği de sağlamaları önem taşıyor. Liderler, aynı zamanda zihniyeti yapay zeka etrafında şekillendirebiliyor. Yapay zekanın insanları işinden alıkoyması yerine onların yeteneklerini geliştiren bir araç olarak konumlandırılması, eşit derecede önem taşıyor.
Yapay Zeka Okuryazarlığı Oluşturma: Yapay Zeka Becerileri ve Rekabet Gücü
Yapay zeka daha yaygın şekilde benimsendikçe, işletmelerin departmanları da beraberinde dönüşüm geçirecek. Özellikle satış uzmanlarının, aşağıdaki alanlarda mevcut becerilerini geliştirmeleri ve yeni beceriler edinmeleri gerekecek:
Yapay zekanın temel mantığını anlamak – Yapay zekanın nasıl çalıştığına, kapasitesine ve sınırlamalarına dair net bir kavrayış kazanmak. Yapay zeka istemi mühendisliğinde ustalaşma – Doğru ve ilgili içgörüler oluşturmak için etkili yapay zeka istemlerinin nasıl oluşturulacağını öğrenmek. Yapay zekayı satış senaryolarına uygulama – Potansiyel müşteri arama, anlaşma kalifikasyonu ve takip iletişimi için yapay zekadan yararlanmak. Yapay zeka odaklı iletişim stratejileri geliştirme – Kişiselleştirilmiş teklifler, satış desteleri ve iletişim malzemeleri oluşturmak için yapay zekadan faydalanmak. Yapay zeka destekli tahminler – Daha veriye dayalı karar vermeyi desteklemek için satış tahminlerini geliştirmek. Yapay Zeka ile İnsan Katılımını Artırma: Daha Az Kovalamaca, Daha Çok Satış
GenAI, insan etkileşiminin yerini tutmaz. Ancak insan etkileşimini güçlendirme potansiyeline sahiptir. Davranışsal ve niyet gösteren verilerin analiziyle yüksek potansiyelli müşteri adaylarının belirlenmesine destek olabilir, bireysel tercihlere ve geçmişe dayalı özel mesajlaşma ile müşteri etkileşimlerini kişiselleştirebilir. Ayrıca, gerçek zamanlı bilgi sağlayarak satış uzmanlarının müşteri görüşmeleri esnasında etkileşimlerini zenginleştirmesine yardımcı olabilir.
Yapay zeka; takipleri otomatikleştirebilir, hiçbir fırsatın kaçırılmaması için görevleri önceliklendirebilir, ve geçmiş anlaşmaları analiz ederek veriye dayalı stratejilerle anlaşma sürecini geliştirebilir. Yapay zekanın satış sürecine pürüzsüz bir şekilde entegre edilmesi, verimliliği artırır, katılımı güçlendirir ve daha iyi sonuçların elde edilmesini sağlar.
Yapay Zeka Yönetişim ve Uyumluluk Çerçevelerinin Oluşturulması: "Kusura Bakmayın" Bir Uyumluluk Stratejisi Değildir
İşletmeler bu yeni fırsat çağını benimserken, etik standartların korunması için süreç boyunca insan gözetimi ve titiz incelemenin var olması çok önem taşıyor. AB Yapay Zeka Yasası gibi düzenleyici çerçeveler, sorumlu yapay zeka dağıtımını sağlamak için adalet, şeffaflık ve hesap verebilirlik için net beklentiler belirleyerek temel yönergeler sağlıyor. Güçlü yönetişim, başarının kritik bir bileşenidir ve aşağıdaki gibi somut adımları gerektirir: Veri gizliliği korumaları – Yapay zeka araçlarının GDPR, AB Yapay Zeka Yasası ve diğer gelişen düzenlemelere uygun olmasını sağlamak. Etik yapay zeka uygulamaları – Yapay zeka odaklı önerilerde önyargıyı önleme ve müşteriler ile işletme arasındaki şeffaflığı korumak. Düzenli yapay zeka denetimleri – Adaleti, doğruluğu ve hesap verebilirliği korumak için yapay zeka tarafından oluşturulan kararları sürekli olarak izlemek.Yapay zekanın benimsenmesine yönelik sorumlu bir yaklaşım; güven, uyumluluk ve sürdürülebilir uzun vadeli başarı sağlar.
Yapay Zeka Entegrasyonuna Stratejik Yaklaşım: Bozulmayı Atlatarak Rekabet Avantajı Sağlamak
Üretken yapay zeka, rekabette önemli bir avantaj sağlıyor, ancak yatırımın başarısı stratejik ve işbirlikçi bir yaklaşıma dayanıyor. İşletmeler, yapay zeka okuryazarlığını teşvik ederek, yapay zekayı iş akışlarına dahil ederek ve hem etik hem de mevzuata uygunluğu sağlayarak, onu sadece bir araç olarak değil, aynı zamanda yenilik ve büyüme tetikleyici bir güç olarak konumlandırarak bütün potansiyelini ortaya çıkarabilir.
Haftanın popüler haberleri
Buğra Küçükkayalar: Trump vergilerini avantaja çevirmeliyiz
BUSİAD Başkanı Küçükkayalar, ABD Başkanı'nın aldığı kararın, dünya ticareti açısından olumlu olmadığını söyledi.
KOOP-DES 2025 destekleri katlandı! Üst sınır 1 milyon lira
Makine alımı 1 milyon TL’ye, fuar desteği 150 bin TL’ye çıktı. Kadın kooperatiflerine özel artışlar var. Başvurular 15 Nisan-30 Mayıs’ta!
DHL, depolarında yapay zeka kullanıyor
DHL Supply Chain Türkiye Genel Müdürü Buket Cox, yapay zekanın depo yönetiminde envanter optimizasyonu, kritik süreçlerin otomasyonu ve tedarikçi risk analizlerinde etkin bir şekilde kullanıldığını belirtti.
Simge Kaya, Mesleki Eğitim Kurumları Derneğini kurdu
Simge Kaya, Marmara Bölgesi Mesleki Eğitim Kurumları Derneği’nin kuruluşunu duyurdu.
İklimlendirme Zirvesi 5 Mayısta 400 profesyoneli ağırlayacak
İSKİD İklimlendirme Zirvesi, “İklim Değişiyor, Siz Değişime Hazır mısınız?” temasıyla 5 Mayıs Pazartesi günü Hilton Bosphorus Convention Center’da düzenlenecek.
Şarkıcı Tarkan'ın annesi Neşe Tevetoğlu hayatını kaybetti
Şarkıcı Tarkan'ın Antalya’da yaşayan annesi Neşe Tevetoğlu, kalp krizi nedeniyle vefat etti.
Güvenlik güçleri siber suçlulara nefes aldırmıyor
"Siber suç ve suçlulara yönelik" operasyonlarda 223 şüpheli yakalandı.
Milli Eğitim Bakanlığı sözleşmeli öğretmen atama takvimini açıkladı
MEB 15 bin sözleşmeli öğretmen ataması için takvimi açıkladı.
Hedef Holding CEO'su Bülent Kırımlı oldu
Hedef Holding, CEO'luk görevine Bülent Kırımlı'nın atandığını duyurdu.
Tureks Turizm, Şişecam ile 630 milyon liralık anlaşma imzaladı
Sözleşme 2026 sonuna kadar yenilendi, KAP'ta duyuruldu.
AHES GYO’nun Gazipaşa’daki otel projesine onay
700 yataklı 5 yıldızlı otel için Turizm Yatırım Belgesi alındı.
Moody's, Vestel'in kredi notunu Caa1'e düşürdü
VESTEL Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş., uluslararası kredi derecelendirme kuruluşu Moody's’in yaptığı son değerlendirme sonucunda kredi notunda düşüş yaşadı.
AYEN Enerji, 2025 denetimi için PWC ile anlaştı
AYEN Enerji A.Ş., 2025 yılına ait hesap döneminin bağımsız denetimi için önemli bir adım attı.
Oncosem ile OMÜ'den 79 milyon liralık Kemoterapi Anlaşması
Oncosem, OMÜ Hastanesi'ne 79 Milyon TL'lik Kemoterapi Hizmeti Verecek.
Turkcell, Güney Bağımsız Denetim'i seçti
Turkcell, şirketin 2025 yılı faaliyetlerinin ve sürdürülebilirlik raporlarının denetimi için Güney Bağımsız Denetim ve SMMM A.Ş.'ni görevlendirme kararı aldı.
Smart Enerji'den 29,2 milyon dolarlık dev proje
Aliağa'da üretilecek yerli güneş hücreleri, 2026'da enerji üretimine başlayacak.
Fitch, Lider Faktoring'in kredi notunu BBB+(tur) olarak teyit etti
Fitch Ratings, Lider Faktoring'in ulusal para birimi cinsinden uzun vadeli kredi notunu BBB+(tur) olarak teyit etti. Kuruluşun görünümü "Durağan" olarak belirlendi.
KİMTEKS, Otomotiv Kalite Standardı IATF 16949 sertifikasını aldı
KİMTEKS POLİÜRETAN, otomotiv sektörünün küresel kalite standardı IATF 16949:2016 sertifikasını kazandı. Bu başarı, şirketin uluslararası rekabet gücünü ve ihracat potansiyelini artıracak.
Dorukmak, ABD pazarına açılmak için Hannover'de
Dorukmak, dünyanın en büyük endüstri fuarlarından Hannover Messe’ye bu yıl sekizinci kez katıldı.
TÜBİSAD Plus'ta Girişim Finansmanı ve Scale-Up Stratejileri
TÜBİSAD Plus'ın yeni bölümde finansal yönetim konuşuldu.
THBB'de Yavuz Işık dönemi devam ediyor
Yavuz Işık, yeniden Türkiye Hazır Beton Birliği Yönetim Kurulu Başkanı seçildi.
GÜNEŞDER'in Yeni başkanı Mehmet Özer oldu
GÜNEŞDER'de yeni dönem: Mehmet Özer Başkan seçildi.
PO/Marine, MED ECA uyumlu ULSFO yakıt ikmaline başladı
1 Mayıs 2025 itibarıyla MED ECA olarak tanımlanacak Akdeniz bölgesinde, yüzde 0,10 oranından fazla sülfür içeren denizcilik yakıtlarının kullanımına izin verilmeyecek.
Protel Teknoloji Günleri’nde otel trendleri tartışıldı
Otel, restoran, kafe, bar, pastane ve plaj işletmeleri için teknolojik çözümler sunan Protel, Protel Teknoloji Günlerinde turizm profesyonellerini ağırladı.
Armis, İnegöl'de Türkiye'nin en büyük yatak mağazasını açtı
Armis Yatak, Türkiye’nin en büyük yatak mağazası olan 606.satış noktasını mobilya sektörünün kalbi olan Bursa’nın İnegöl ilçesinde açtı.
Mert Fırat ve ekibi yeniden Tiyatro Kooperatifi yönetiminde
Mert Fırat, Gülhan Kadim, Muharrem Uğurlu, Burak Satıbol, Hakan Silahsızoğlu, Eyüp Emre Uçaray ve Vildan Güleç kooperatif yönetimini üstlendi.
Sağlık Politikaları Kurulu Başkanvekilliğine yeniden Prof. Dr. Topaloğlu atandı
Cumhurbaşkanlığı Sağlık Politikaları Kurulu Başkanvekilliğine yeniden Prof. Dr. Serkan Topaloğlu atandı.
Düğün sezonu alışverişleri başladı
Düğün sezonu başlarken, mobilyadan çeyizlik ürünlere ve düğün mekanlarına kadar birçok alanda ticaret hareketlendi.
Türsab'tan kruvaziyer turizminde yıllık 3 milyon yolcu hedefi
TÜRSAB Başkan Yardımcısı Davut Günaydın, "Kruvaziyer müşteri sayısını bizim direkt 3 milyona çıkarmamız gerekiyor." dedi.
Mücevher ihracatı ilk çeyrekte yüzde 72,1 arttı
Türkiye'nin mücevher ihracatı ocak-mart döneminde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 72,1 artış kaydederek 2 milyar 570 milyon 81 bin dolara ulaştı.
Binek otomobil ihracatında artış
Binek otomobil ihracatı ilk çeyrekte "tam gaz" devam etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan önemli mesajlar
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine toplantısı sonrası kamuoyuna açıklamalarda bulundu.
Migros'un bağımsız denetimini PwC yapacak
Migros, bağımsız denetim hizmetini PwC şirketinden alacağını duyurdu.
Ali Berke Tükenmez'e Beşiktaş'ta yeni görev
Beşiktaş A.Ş., Bağımsız Yönetim Kurulu Üyeliğine Ali Berke Tükenmez'in atandığını duyurdu.
TOBB Kırtasiye Ürünleri Meclisi Başkanlığına Vecdet Fehmi Şendil seçildi
Gıpta Ofis Kırtasiye ve Promosyon Ürünleri İml. San. A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Vecdet Fehmi Şendil oy birliği ile Meclis Başkanı seçildi.
Cumhurbaşkanlığı Kabinesi toplandı
Cumhurbaşkanlığı Kabinesi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında toplandı.
Pazarlama, Reklam ve Medya Birliği “TÜREK” kuruldu
Türk Devletler Dünyasında bir ilk: “Pazarlama, Reklam ve Medya Birliği” “TÜREK” kuruldu.
Ahu Serter, Tüsiad girişimcilerini misafir etti
TÜSİAD'ın 2016 yılından bu yana düzenlediği Kurumlarda Girişimcilik Buluşmalarının 21.si Fark Labs ev sahipliğinde gerçekleşti.
KALBİR Başkanı Mustafa Karaman Kalite dersi zorunlu olmalıdır
Bursa-Kalite Birliği Derneği (KALBİR), ‘Milli Ses Ver’ projesinin tanıtımı için basın toplantısı düzenledi.
Goodyear, Eagle ürün serisinin 45. yılını kutluyor
Goodyear, bu yıl en bilinen ultra yüksek performanslı ürün serisi olan Goodyear Eagle markalı lastiklerinin 45. yılını kutluyor.