Deniz Bensusan: KLOK, Avrupa’da bir ofis açmaya hazırlanıyor
Deniz Bensusan: KLOK, Avrupa’da bir ofis açmaya hazırlanıyor
KLOK, yapay zekâ destekli veri analizi ile markaların müşteri ilişkilerini güçlendiriyor.
Haber Giriş Tarihi: 11.03.2025 14:18
Haber Güncellenme Tarihi: 11.03.2025 14:21
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.dijitalhaber.com.tr
Dijitalleşmenin hız kazandığı günümüzde doğru ve güvenilir veriye ulaşmak her zamankinden daha önemli hale geldi. Bu noktada içerik üretiminde hataları minimuma indirmek ve kullanıcı deneyimini üst seviyeye taşımak için yapay zekâ destekli veri eğitimi büyük bir rol oynuyor. Özellikle içerik üretimi ve pazarlama alanlarında doğru ve güvenilir veri kullanımı, başarılı stratejilerin temelini oluşturuyor. Büyük veri hacimleri arasında doğru bilgiyi seçmenin ve hatasız içerikler üretmenin kolay olmadığına dikkat çeken KLOK Kurucusu Deniz Bensusan, “Yapay zekâ destekli veri eğitimi, bu süreci optimize ederek hem içerik doğruluğunu artırıyor hem de markaların hedef kitlelerine daha etkili şekilde ulaşmasını sağlıyor” dedi.
Firmaların içerik üretimi ve pazarlama süreçleri doğru veri kullanımına bağlı olarak şekilleniyor. Geleneksel yöntemlerle işlenen verilerde hata payı yüksek olabilirken, yapay zekâ destekli veri eğitimi sayesinde bu risk en aza indiriliyor. Yapay zekânın veri eğitiminde büyük miktarda veriyi doğru analiz ederek bu verilerden anlamlı bilgiler çıkardığını söyleyen KLOK Kurucusu Deniz Bensusan, bunun özellikle pazarlama stratejileri kapsamındaki içeriklerin daha güvenilir ve hatasız olmasına büyük katkı sunduğunu söyledi.
Pazarlama stratejilerinin başarısının hedef kitleye ulaşan içeriklerin kalitesine ve güvenilirliğine bağlı olduğunu söyleyen Deniz Bensusan, “Özellikle kurumların iletişim süreçlerinde hayati öneme sahip olan içeriklerin güvenilirliği, kullanılan veri kaynaklarının doğruluğuna bağlıdır. Bu noktada devreye giren yapay zekâ destekli veri eğitimi, müşteri davranışlarını analiz ederek kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturulmasına büyük katkı sunuyor. Sağlık ve finans kuruluşları, içerik üretim ve paylaşım hızlarındaki düşüş nedeniyle rekabette geriye düşebiliyor. Veri odaklı eğitilen yapay zekâ ajanları ise bu süreci büyük ölçüde kolaylaştırarak, kurumların dijitalleşen dünyada sürekli içerik üretebilmesini ve rekabet gücünü korumasını sağlıyor. Ajanların veri eğitiminde otomasyonu artırması sayesinde markalar, hedef kitlelerine daha uygun ve etkili mesajlar iletebiliyor. Bu dinamik yaklaşım kurumların değişen piyasa koşullarına hızla uyum sağlamasını kolaylaştırıyor. Böylece markalar, pazarlama dünyasında büyük bir devrim yaratan bu teknolojileri etkin bir şekilde kullanarak hem müşteri deneyimini iyileştirebiliyor hem de rekabet avantajı elde edebiliyor” dedi.
“Doğru verilerle eğitilmiş modellerimiz sayesinde hatasız içerikler oluşturuyoruz”
KLOK olarak yapay zekâ destekli veri eğitimiyle iş birliği yaptıkları firmaların içeriklerindeki hata oranını minimuma indirdiklerini söyleyen Deniz Bensusan, şunları söyledi: “Markalar artık sadece geniş kitlelere hitap etmekle kalmıyor bireysel müşteri ihtiyaçlarını da öngörebiliyor. Bunun yanı sıra hedef kitlelere uygun özgün içerik üretimi pazarlama stratejilerine hızla optimize edilebiliyor ve değişen koşullara uyum sağlanabiliyor. Tam da bu noktada geniş hacimde SEO makaleleri üreterek organik trafiği artırma konusunda uzmanlaşmış yapay zekâ tabanlı içerik üretim ajansı olarak, şirketlere dinamikleri ve hedefleri ışığında çözümler sunuyoruz. Bu kapsamda geliştirdiğimiz yapay zekâ orkestrasyonumuz, her müşterimizin sektörel ihtiyaçlarını göz önüne alarak otomatik içerik optimizasyonu yapabiliyor. Şirketlerin içeriklerini yaratıcılıkla besleyen orkestrasyonumuz doğrultusunda yapay zekâ destekli veri eğitimiyle kullanıcı verilerini analiz ediyor ve her bir müşteriye özel kişiselleştirilmiş içerikler sunuyoruz. Bu yaklaşım, kurumların müşteri deneyimini dönüştürürken, pazarlama stratejilerinin etkisini de üst seviyelere taşıyor. Doğru ve güncel verilerle eğitilmiş modellerimiz sayesinde şirketler, hedef kitlelerine daha tutarlı ve hatasız içeriklerle ulaştırıyor. KLOK olarak iş ortaklarımızın müşteri deneyimine katkı sağlayarak rekabette öne çıkmaları için çalışmalarımıza devam edeceğiz.”
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Deniz Bensusan: KLOK, Avrupa’da bir ofis açmaya hazırlanıyor
KLOK, yapay zekâ destekli veri analizi ile markaların müşteri ilişkilerini güçlendiriyor.
Dijitalleşmenin hız kazandığı günümüzde doğru ve güvenilir veriye ulaşmak her zamankinden daha önemli hale geldi. Bu noktada içerik üretiminde hataları minimuma indirmek ve kullanıcı deneyimini üst seviyeye taşımak için yapay zekâ destekli veri eğitimi büyük bir rol oynuyor. Özellikle içerik üretimi ve pazarlama alanlarında doğru ve güvenilir veri kullanımı, başarılı stratejilerin temelini oluşturuyor. Büyük veri hacimleri arasında doğru bilgiyi seçmenin ve hatasız içerikler üretmenin kolay olmadığına dikkat çeken KLOK Kurucusu Deniz Bensusan, “Yapay zekâ destekli veri eğitimi, bu süreci optimize ederek hem içerik doğruluğunu artırıyor hem de markaların hedef kitlelerine daha etkili şekilde ulaşmasını sağlıyor” dedi.
Firmaların içerik üretimi ve pazarlama süreçleri doğru veri kullanımına bağlı olarak şekilleniyor. Geleneksel yöntemlerle işlenen verilerde hata payı yüksek olabilirken, yapay zekâ destekli veri eğitimi sayesinde bu risk en aza indiriliyor. Yapay zekânın veri eğitiminde büyük miktarda veriyi doğru analiz ederek bu verilerden anlamlı bilgiler çıkardığını söyleyen KLOK Kurucusu Deniz Bensusan, bunun özellikle pazarlama stratejileri kapsamındaki içeriklerin daha güvenilir ve hatasız olmasına büyük katkı sunduğunu söyledi.
“Veri eğitiminin kişiselleştirilmiş kampanyalara katkısı büyük”
Pazarlama stratejilerinin başarısının hedef kitleye ulaşan içeriklerin kalitesine ve güvenilirliğine bağlı olduğunu söyleyen Deniz Bensusan, “Özellikle kurumların iletişim süreçlerinde hayati öneme sahip olan içeriklerin güvenilirliği, kullanılan veri kaynaklarının doğruluğuna bağlıdır. Bu noktada devreye giren yapay zekâ destekli veri eğitimi, müşteri davranışlarını analiz ederek kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturulmasına büyük katkı sunuyor. Sağlık ve finans kuruluşları, içerik üretim ve paylaşım hızlarındaki düşüş nedeniyle rekabette geriye düşebiliyor. Veri odaklı eğitilen yapay zekâ ajanları ise bu süreci büyük ölçüde kolaylaştırarak, kurumların dijitalleşen dünyada sürekli içerik üretebilmesini ve rekabet gücünü korumasını sağlıyor. Ajanların veri eğitiminde otomasyonu artırması sayesinde markalar, hedef kitlelerine daha uygun ve etkili mesajlar iletebiliyor. Bu dinamik yaklaşım kurumların değişen piyasa koşullarına hızla uyum sağlamasını kolaylaştırıyor. Böylece markalar, pazarlama dünyasında büyük bir devrim yaratan bu teknolojileri etkin bir şekilde kullanarak hem müşteri deneyimini iyileştirebiliyor hem de rekabet avantajı elde edebiliyor” dedi.
“Doğru verilerle eğitilmiş modellerimiz sayesinde hatasız içerikler oluşturuyoruz”
KLOK olarak yapay zekâ destekli veri eğitimiyle iş birliği yaptıkları firmaların içeriklerindeki hata oranını minimuma indirdiklerini söyleyen Deniz Bensusan, şunları söyledi: “Markalar artık sadece geniş kitlelere hitap etmekle kalmıyor bireysel müşteri ihtiyaçlarını da öngörebiliyor. Bunun yanı sıra hedef kitlelere uygun özgün içerik üretimi pazarlama stratejilerine hızla optimize edilebiliyor ve değişen koşullara uyum sağlanabiliyor. Tam da bu noktada geniş hacimde SEO makaleleri üreterek organik trafiği artırma konusunda uzmanlaşmış yapay zekâ tabanlı içerik üretim ajansı olarak, şirketlere dinamikleri ve hedefleri ışığında çözümler sunuyoruz. Bu kapsamda geliştirdiğimiz yapay zekâ orkestrasyonumuz, her müşterimizin sektörel ihtiyaçlarını göz önüne alarak otomatik içerik optimizasyonu yapabiliyor. Şirketlerin içeriklerini yaratıcılıkla besleyen orkestrasyonumuz doğrultusunda yapay zekâ destekli veri eğitimiyle kullanıcı verilerini analiz ediyor ve her bir müşteriye özel kişiselleştirilmiş içerikler sunuyoruz. Bu yaklaşım, kurumların müşteri deneyimini dönüştürürken, pazarlama stratejilerinin etkisini de üst seviyelere taşıyor. Doğru ve güncel verilerle eğitilmiş modellerimiz sayesinde şirketler, hedef kitlelerine daha tutarlı ve hatasız içeriklerle ulaştırıyor. KLOK olarak iş ortaklarımızın müşteri deneyimine katkı sağlayarak rekabette öne çıkmaları için çalışmalarımıza devam edeceğiz.”
Haftanın popüler haberleri
OKA, sanayide kadın gücünü artırmaya devam ediyor
Çorum’da kadınlara yönelik Kaynak Operatörlüğü Eğitimi başlıyor.
Ferhat Gürüz: “Mandalina, şubat ayında en büyük ihracat kalemimiz oldu”
Ferhat Gürüz, Türkiye'nin şubat ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 4 artışla 319,3 milyon dolarlık yaş meyve sebze ihraç ettiğini açıkladı.
Kocaeli Serbest Bölgesi’nde Ayhan Zeytinoğlu güven tazeledi
KOSBAŞ’ta Başkan Ayhan Zeytinoğlu güven tazeledi.
İSO Türkiye İhracat İklimi Endeksi Şubatta 51,1 oldu
İstanbul Sanayi Odası (İSO) Türkiye İmalat Sektörü İhracat İklimi Endeksi şubatta 51,1 olarak gerçekleşti.
Katılımevim'in bağımsız denetimini Aksis Denetim şirketi yapacak
Katılımevim Tasarruf Finansman A.Ş. bağımsız denetimini Aksis Uluslararası Bağımsız Denetim A.Ş.'nin yapacağını duyurdu.
Deniz Bensusan: KLOK, Avrupa’da bir ofis açmaya hazırlanıyor
KLOK, yapay zekâ destekli veri analizi ile markaların müşteri ilişkilerini güçlendiriyor.
Bursa Serbest Mimarlar Derneğinin Mimarlık yarışması sonuçlandı
Bursa SMD'nin ulusal düzeydeki öğrenci mimari fikir proje yarışması sonuçlandı.
Fersan'ın yeni ürünü Nontoxx raflarda yerini alıyor
Fersan, NONTOXX markasıyla sağlıklı içecek pazarında iddialı bir şekilde giriyor.
Doğu Karadeniz'den 2 ayda 8,6 milyon dolarlık Türk somonu ihraç edildi
Doğu Karadeniz'den ocak-şubat döneminde yapılan Türk somonu ihracatından 8 milyon 644 bin 938 dolar gelir elde edildi.
Kruvaziyer turizminde rekor
Kruvaziyer turizminde şubat ayında yolcu hareketliliği, geçen yıla göre yüzde 509,3 artışla 29 bin 826'ya yükseldi.
Rekabet Kurulundan İntema'ya 64,8 milyon lira ceza
Rekabet Kurulu, İntema İnşaata uzlaşma sonucunda 64,8 milyon lira ceza verdi.
Esra Başer'e Otokoç Otomotiv'de üst düzey görev
Otokoç Otomotiv'de pazarlama liderliği görevine Esra Başer atandı.
2025 yılı emekli bayram ikramiyesi 4 bin lira oldu
16 milyon emeklinin beklediği bayram ikramiyesinde zam oranı bugün netleşti.
TÜSİAD “Yönetimde Kadın Temsilinin Artırılması” etkinliği 14 Mart’ta
TÜSİAD’ın “Yönetimde Kadın Temsilinin Artırılması” etkinliği 14 Mart’ta gerçekleşecek.
İnovasyon Çağında Pazarlama Konferansı ve Kotler Ödül Töreni 18 Nisan'da
World Marketing Summit ve Kotler Awards Pazarlama Ödülleri etkinliği 18 Nisan 2025 tarihinde Çırağan Palace Kempinski'de düzenlenecek.
IBM, Seri Bilgi Teknolojileri şirketini sattı
IBM, 2002 yılında kurduğu Türkiye’deki şirketi Seri Bilgi Teknolojileri’ni Destek Bilgisayar’a sattı.
Hisarcıklıoğlu'ndan bankalara çağrı: Ticari kredi faizlerini düşürün
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu bankaların ticari kredi faizlerini düşürmesini istedi.
Amazon'un Aws'si, yeni bir grup kuruyor
Amazon'un Aws'si, aracı yapay zekaya odaklanan yeni bir grup kuruyor.
Soruşturma açılan Carrefoursa, Migros, Şok, Bim'den açıklama
Borsa'da işlem gören Carrefoursa, Migros, Şok, Bim marketleri Rekabet Kurumunun açtığı soruşturmaya dair KAP'a açıklamalarda bulundu.
BALKANTÜRKSİAD'ın yeni başkanı Kebapçı İskender İskenderoğlu oldu
Bayrak değişiminin yaşandığı genel kurulda yapılan seçimde İskender İskenderoğlu, BALKANTÜRKSİAD’ın yeni başkanı oldu.
PO/Marine, ilk yerli barç gemisini kullanıma aldı
PO/Marine, Türkiye'nin kendi enerjisini üreten ilk yerli barç gemisini kullanıma aldı.
Adalar Mimoza Festivali sona erdi
Adalar Mimoza Festivali “Mimofest”, 4-9 Mart 2025 tarihlerinde Büyükada, Heybeliada, Burgazada ve Kınalıada'da gerçekleşti.
2024'te Dijital Vergi Dairesi'nde 12,2 milyon işlem yapıldı
Dijital Vergi Dairesi'nde geçen yıl 12,2 milyona yakın işlem yapıldı.
Otomotiv endüstrisinden Şubat'ta 3 milyar dolarlık ihracat
Türkiye otomotiv endüstrisi şubat ayında yaklaşık 3 milyar dolarlık ihracat yaptı.
Mücevher ihracatı Şubat ayında arttı
Türkiye'nin mücevher ihracatı şubatta, geçen yılın aynı ayına göre yüzde 79,1 artarak 861 milyon 617 bin dolar oldu.
E-ticarette ramazan yoğunluğu
Ramazan ayında yükselişe geçen başlıca kategoriler arasında temel gıda ürünleri, unlu mamuller, tatlılar ve içecekler yer alıyor.
Tüketici, sıkı denetimlerden memnun
Ticaret Bakanlığı iki ayda iç ticaret denetimlerinde 454,4 milyon lira ceza kesti.
KOSGEB bu yıl işletme kurmak isteyen 8 bin 500 kadını destekleyecek
Kosgeb'in, kadın girişimcilere yönelik hayata geçirdiği destek ve eğitimleri devam ediyor.
Bolat duyurdu: Ticaret Bakanlığına 988 personel alınacak
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, merkez, taşra ve döner sermaye teşkilatlarında görevlendirilmek üzere 988 yeni personel alacaklarını bildirdi.
İskoçya açık denizden enerji üretecek
İskoçya sağlayacağı enerjiyle verimliliği artırmayı, maliyetleri düşürmeyi amaçlıyor.
Alibaba’nın yapay zekâ akıl yürütme modeli hisseleri yükseltiyor
Alibaba’nın yapay zekâ akıl yürütme modeli hisseleri yükseltiyor.
TESK Başkanı Palandöken: Piyasaların gözü faiz indiriminde
Türkiye Esnaf ve Sanatkârları Konfederasyonu (TESK) Genel Başkanı Bendevi Palandöken, Kredi faizlerinin düşürülmesi gerektiğini belirtti.
Ramazan'da yardımların amacına ulaşması mühim
Yardımlaşmanın ve dayanışmanın yoğun olarak hissedildiği Ramazan ayında yapılan yardımların amacına ulaşması çok önemli.
Söyleşi: Dünyada Yapay Zeka Liginde Neredeyiz?
Dr. Gül Çiçek Zengin Bintaş ile Dünyada Yapay Zeka Liginde Neredeyiz? konulu söyleşimiz yayında!
Brandverse Awards Jüri Üyeleri belirlendi
Brandverse Awards 2025 kazananlarını belirleyecek jüri üyeleri açıklandı.
Türkiye Varlık Fonu toplantısı yapıldı
Türkiye Varlık Fonu toplantısı Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlığında yapıldı.
Paperwork'un GRC yazılımı tanıtıldı
Yapay Zeka Destekli Yeni Nesil Yönetişim, Risk ve Uyum (GRC) Yazılımı Tanıtıldı.
Destek Patent & LES Türkiye Yeşil İnovasyon'a dikkat çekiyor
Destek Patent & LES Türkiye iş birliği ile düzenlenen Friday IP Talks etkinliğinde “Yeşil İnovasyon”a Dikkat Çekildi!
WWF: Bir Saatini Dünyaya Ver; Geleceğe Zaman Kazandır
Dünyanın en geniş katılımlı çevre hareketi Dünya Saati, herkesi “Dünya için En Büyük Saati” toplamaya çağırıyor.
Totalenergıes varlık yönetiminde IFS’İ tercih etti
Global kurumsal iş uygulamaları şirketi IFS, enerji ve petrol şirketi olan TotalEnergies ile küresel varlık yönetimi dönüşümleri için stratejik bir iş birliği yaptı.